Cloudemyx Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Kjipt å miste pcn ja. Du har sikkert hørt det før: Husk alltid å ha backup av ALT! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Dealen er at det kommer ikke så mye støv inni den om du gjør rent i rommet den STÅR I oftere enn annethvert år. Det er sant, og jeg prøver å støvsuge så ofte jeg kan, men jeg har hatt kabinettet mitt åpent for ikke å tvinne IDE-kablene der inne. Men nå har jeg fjernet disse, så etter rengjøringen satte jeg på sidedøren igjen. Så jeg regner med at støvinntaket minsker litt i det minste. Cloudemyx: Du har rett i det, men jeg er for lat. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Fy pokker nå var det godt med øl! Holdt på siden 2 i dag. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Holdt på med slikt i går og holder på med det etterhvert også. Må bare hente noen kamerater med båten før vi setter i gang. Vi venter til vi er i land; vi skal ikke kjøre med promille og jeg har båtførerbeviset. Awesome. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Jeg burde kanskje bli aktiv på forumet igjen... Føler nok jeg har vært litt vel borte herifra en stund nå. Er ikke bare bare å være aktiv på foraer merker jeg. Oh well. Jeg vet hvertfall at jeg gleder meg til fortsettelsen på forrige Doctor Who-episoden. Hadde aldri hørt om og oppdaget serien om det ikke var for Ethram (Marthe) sine poster her på forumet. Så noe får jeg da ut av forumet her. Også må jeg jo passe på at forumet ikke går rett vest heller. ^^ Edit: Og med rett vest menes selvsagt Bergen. For som vi alle vet er jo stedet å sammenligne med helvete. Om man fortsatt har lov til å skrive slike ord på forumet. Endret 1. mai 2010 av Snorre Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Holdt på med slikt i går og holder på med det etterhvert også. Må bare hente noen kamerater med båten før vi setter i gang. Vi venter til vi er i land; vi skal ikke kjøre med promille og jeg har båtførerbeviset. Awesome. Med "holdt på" mener jeg pusset opp den ene stua til det nye huset til min søster og familie. Nå er det Clutch på max spiker og Tuborg som gjelder. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Jeg tror jeg har brukt snart 4 timer på å brenne cd'er. I alt har jeg nå 3 brente cd'er. Tok sin tid å finne ut hvilke sanger som skulle være med. I tillegg hadde jeg jo kjøpt noen Verbatim cd'er med 800 MB lagring og 90 minutter, jeg hadde mer enn nok plass, men det var bare bullshit at det var plass til 90 minutter musikk på de. Endret 1. mai 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Er det noen som brenner musikk-cd'er enda? Jeg må starte Team Fortress 2, jeg må se hvilken medalje jeg får! Kjenner jeg har et sug eter kjapp action også, skal min ferie omsider være over? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Ja faktisk, det er det. Jeg tror jeg har muligheten til å ha USB stikk med musikk på og plotte den inn i hjemmekinoannlegget og høre på musikk på den måten. Du får kjøpt spillere til bil bl.a som du bare putter en USB stikke i og spiller av musikk på den måten i stedet for cd. Jeg tenkte som så at jeg ville brenne noen cd'er i stedet for å bruke en USB stikke. Jeg er litt gammeldags av meg. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Den fjerde Star Wars filmen gikk på tv her for noen dager siden. ^_^ Faen da! Nå er rommet mitt rotete igjen... Hvordan skal det gå når jeg flytter for meg selv... Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Ble akkurat ferdig med Star Wars IV nå ^_^ Pluss at pizzaen min ble som vanlig fantastisk BTW: Omegle Endret 1. mai 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Jeg tør ikke sånn chattegreier sånn som det der. Har ikke prøvd Chatroulette enda heller. Har egentlig ikke chattet med noen siden jeg var en 13 år gammel. Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Da burde vel Omegle være stedet å starte? Du er helt anonym og du kommer aldri til å møte personene du chatter med noen sinne. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Joa, men jeg er liksom over den chattegreia. Det holdt jeg på med da jeg var fjortis og det er ikke like kult lenger nå synes jeg. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Snakker med ei som sier hun er jente fra Norge. Spurte hvem statsminister var og hun svarte riktig ^^ Men nå stakk hun Det er nokså morsomt. Av og til får man til og med en skikkelig samtale med noen litt seriøse folk ^_^ Endret 1. mai 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Det er nokså morsomt. Av og til får man til og med en skikkelig samtale med noen litt seriøse folk ^_^ Trodde det var det motsatte som var morsomt. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Ja det er også morsomt. Litt gøy med de som bare vil snakke med jenter. Hvis du sier du er mann så er det mange som disconnecter. En kamerat snakket med inder som sa han skulle angripe New York (han sa han var derfra). Det var artig ^^ Endret 1. mai 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Selv chattet jeg innmari mye på hjemmesiden til Prodigy rundt 95-96. Det var i grunnen der min karriere på internett startet. Og litt på mIrc, hvor jeg faktisk traff ei jente en gang på sene nittitallet jeg har kontakt med enda. Endret 1. mai 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 1. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2010 Det begynner å bli sent.. Snart på tide å finne senga tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå