Vaine Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Konklusjonen er selvfølgelig at blogg er lol uansett hvor du plasserer den, men mindre du er blond, mellom 12 og 18 år, og medlem av det fagre kjønn. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Selv setter jeg pris på å kunne ventilere gleder og frustrasjoner rundt spill på mitt eget sted. Om ingen leser det så ok, jeg får i hvert fall skrevet det jeg vil skrive og det er langt på vei målet med bloggen. En bloggfunksjon her på forumet ville vært moro faktisk! Endret 1. mai 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
psyched Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Forumblogg var ikke den dummeste ideen jeg har hørt i dag. (vel egentlig den eneste) Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Gamereactor har jo en bloggfunksjon som (hvis jeg har forstått det rett) fungerer ganske så bra. Ikke at jeg har besøkt Gamereactor mer enn en gang. Et mer rotete nettsted har jeg aldri sett.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Jeg luftet idéen for en stund siden, men det skjedde ikke stort. Kanskje ikke så rart egentlig. http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=1466 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Finnes det et sted der man kan "skaffe" eller kjøpe Pokémon sesong 1 (og gjerne flere) med norsk tale...? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Det er faktisk meget vanskelig å spore opp noen som er på norsk i det hele tatt.Kan kanskje finne en og annen rundt omkring, men hele sesongen tror jeg blir vanskelig. Husker jeg skrev under på en sånn ting man skriver navnet sitt og sender inn til de aktuelle personene, der vi luftet muligheten for en samleboks på norsk i likhet med det de har i den engelske versjonen, vet ikke hva det ble til med det da. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Jeg kjenner morsinstinktet våkner til liv når jeg tilbringer tid med nevøen min. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Jeg kjenner morsinstinktet våkner til liv når jeg tilbringer tid med nevøen min. Kjenner følelsen. Det deiligste med det er at Zealuu sitt farsinstinkt og våkner til live, og vi begynner å fantasere om våre egne. ^_^ Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 @ AltF4: Du kan jo prøve LiveJournal? Eller Wordpress? Jeg synes det er fint å skrive blogg, uavhengig om det er noen som leser den eller ikke. Fint å kunne sette seg ned å skrive ett eller annet som opptar deg, tanker eller whatnot. Litt som å skrive dagbok. Barn? *grøss* Verpesyke kjerringer bør enhver med forpliktelsesangst ligge unna. I dag har jeg vært i bursdag til kusinen min. Liker godt å være hos tante og onkel, for tante lager alltid spennende mat. Nå nipper jeg til en Burn og skal i gang med å lage noen cd'er med musikk. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Bloodlines, trå varsomt! Får nok gjøre det. Men vet aldri Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Barn? *grøss* Verpesyke kjerringer bør enhver med forpliktelsesangst ligge unna. Strengt tatt burde folk med forpliktelsesangst holde seg unna forhold så vel som barn. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Jeg har forpliktelsesangst helt til jeg møter den rette. Skjønt jeg vet hvem den rette ER, jeg må bare møte han først, eventuelt lurke rundt huset hans. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Visste ikke at du likte gutter, men så lenge den rette er en "han" slipper du i hvert fall å bekymre deg for barn produsert ved et uhell. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Aah, sånn ja. Samme her. Men som sagt - så lenge den rette er en gutt slipper du å bekymre deg for barn med mindre dere er enige om det. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Pulsen begynner å normaliseres igjen etter en "close-call" hva gjelder min stasjonære pcs liv. Først forsvant bildet under spilling av Assassins Creed 2, og når jeg skulle slå den på igjen etter noen minutter med blåsing av støv, så hørte jeg en knitre-lyd og så en liten gnist inne i pcn. Da var det ihvertfall katastrofe. Så da tok jeg en real vårrengjøring inne i pcn, og fant ekstremt mye støv der inne. Blant annet var det en tykk, massiv støvklump inne i GPU-vifta. :o Så dagens lærdom er: Ikke vent ett år mellom hver rengjøring der inne. Nå blir det hjemmelagd pizza fra igår, og litt standup av Louis CK. Endret 1. mai 2010 av Villanden Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Så dagens lærdom er, ikke vent ett år mellom hver rengjøring der inne. Dealen er at det kommer ikke så mye støv inni den om du gjør rent i rommet den STÅR I oftere enn annethvert år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå