Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv setter jeg pris på å kunne ventilere gleder og frustrasjoner rundt spill på mitt eget sted. Om ingen leser det så ok, jeg får i hvert fall skrevet det jeg vil skrive og det er langt på vei målet med bloggen.

En bloggfunksjon her på forumet ville vært moro faktisk!

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Det er faktisk meget vanskelig å spore opp noen som er på norsk i det hele tatt.Kan kanskje finne en og annen rundt omkring, men hele sesongen tror jeg blir vanskelig. Husker jeg skrev under på en sånn ting man skriver navnet sitt og sender inn til de aktuelle personene, der vi luftet muligheten for en samleboks på norsk i likhet med det de har i den engelske versjonen, vet ikke hva det ble til med det da. :(

Lenke til kommentar

Jeg kjenner morsinstinktet våkner til liv når jeg tilbringer tid med nevøen min.

Kjenner følelsen. Det deiligste med det er at Zealuu sitt farsinstinkt og våkner til live, og vi begynner å fantasere om våre egne. ^_^
Lenke til kommentar

@ AltF4: Du kan jo prøve LiveJournal? Eller Wordpress?

Jeg synes det er fint å skrive blogg, uavhengig om det er noen som leser den eller ikke. Fint å kunne sette seg ned å skrive ett eller annet som opptar deg, tanker eller whatnot. Litt som å skrive dagbok.

Barn? *grøss* Verpesyke kjerringer bør enhver med forpliktelsesangst ligge unna.

I dag har jeg vært i bursdag til kusinen min. Liker godt å være hos tante og onkel, for tante lager alltid spennende mat. Nå nipper jeg til en Burn og skal i gang med å lage noen cd'er med musikk.

Lenke til kommentar

Pulsen begynner å normaliseres igjen etter en "close-call" hva gjelder min stasjonære pcs liv. Først forsvant bildet under spilling av Assassins Creed 2, og når jeg skulle slå den på igjen etter noen minutter med blåsing av støv, så hørte jeg en knitre-lyd og så en liten gnist inne i pcn. Da var det ihvertfall katastrofe.

Så da tok jeg en real vårrengjøring inne i pcn, og fant ekstremt mye støv der inne. Blant annet var det en tykk, massiv støvklump inne i GPU-vifta. :o

Så dagens lærdom er: Ikke vent ett år mellom hver rengjøring der inne.

Nå blir det hjemmelagd pizza fra igår, og litt standup av Louis CK.

Endret av Villanden
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...