Nøtte Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Jeg må ha en tank plush dukke! Takk for at du berget dagen min! Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Yay. Har nå spilt Battlefield Vietnam i 4-5 timer. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Yay. Har nå spilt Battlefield Vietnam i 4-5 timer. Oooh, nostalgi. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Mhm, er bra men liker best 1942. Men da tar jeg kvelden god natt forumfolk. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Savner Battlefield Vietnam. Husker jeg og noen kompiser gikk på en spillebule i byen for å spille det før vi fikk oss ordentlige PC´er selv. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Jeg må ha en tank plush dukke! Takk for at du berget dagen min! That's what friends are for. Sørg for å ha fri på forumtreffhelga du nå, vi har valutakurser og hastigheter å diskutere og et friidrettsarrangement å planlegge. Noen som vet om noen bra steder å ha bloggen sin? Blogspot var overraskende bedritent, og jeg ser meg nødt til å finne ny host. Vurderer blogg.no, har en blogg der fra før (død nå) men jeg er redd den vil drukne i reklame og sminke fra de tusenvis av fjortenåringer som også bruker den portalen. Endret 1. mai 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Du som er moderator kan jo bare lage en ny tråd, stenge den og så poste når du føler for det. Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Hmm, jeg fant nettopp ut at Justin Bieber er den artisten jeg har hørt nest mest på på spotify.. Sånn går det når man har en lillesøster som bruker accounten fra tid til annen. Uansett, god morgen forumfolk! I dag har jeg tenkt til å få gjort litt lekser, ta meg en kort tur ut, lese bok, høre på lydbok og podcast, lage middag, høre på musikk og spille litt hvis hodepinen tillater det. Hva skal dere gjøre? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Du som er moderator kan jo bare lage en ny tråd, stenge den og så poste når du føler for det. Hm. Det har du jo helt rett i. Jeg skal hjelpe svogeren min med å pusse opp deres nye hus. Kan ikke si jeg gleder meg egentlig, det virket greit i går men nå har jeg fått spillånden over meg og så frem til en dag med kontrolleren i hånda. Endret 1. mai 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Åpne ny kategori Kun la trådstarter poste i sin egen tråd ???? Bloggkategori Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Åpne ny kategori Kun la trådstarter poste i sin egen tråd ???? Bloggkategori Eller du kan bare opprette en blogg. >_> Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Blogg er noe drit. Aldri noen som leser og man skriver bare for seg selv. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Greia er at jeg opplever at det faktisk er en og annen som leser bloggen jeg har nå, men blogspot fører ikke statistikk, og det er heller ingen ålreite layouts som støtter visning av video og bilder. Enten blir siden alt for gigantisk (lik den jeg bruker nå), eller alt for trangt så ikke engang en Youtube video får plass. Innbiller meg at dette kanskje kunne ha blitt løst om jeg visste noe om HTML-redigering men det gjør jeg ikke, og tiden da jeg syns det var moro å lefle med sånt er long gone. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Blogg er noe drit. Aldri noen som leser og man skriver bare for seg selv. Haha, og det ville ikke vært tilfelle med en 'forumblogg'? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Det ville iallefall vært her inne på forumet. Da hadde man sluppet å åpne en blogg et annet sted og isolere seg ytterligere. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Det ville iallefall vært her inne på forumet. Da hadde man sluppet å åpne en blogg et annet sted og isolere seg ytterligere. Jeg tror faktisk du treffer et større leserspekter om du oppretter en blogg utenfor innlegg.no, med mindre den vil være 100% spillbasert, selvfølgelig. :rolleyes: Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Jepps. Sikkert en tre-fire ekstra i måneden. Som skumleser. Fort. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Jepps. Sikkert en tre-fire ekstra i måneden. Som skumleser. Fort. Klart, tre-fire ekstra tilsier sikkert en 150% økning. >_> Endret 1. mai 2010 av Vaine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå