Rider of Reason Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Da var eg ferdig med norsktentamen i nynorsk. Gjekk lett, som eg antok Hmmm, laptopen skrur seg av 4 minutter etter at jeg har koblet fra laderen. Kan det muligens være batteriet som er gåent. Pff, ingenting. Eg har 27 sek før den skrur seg av uten ladar. Skal få kjøpt eit nytt snart. Det er irriterende uansett, laptopen er bare 8 mnd gamme også. Får sikkert nytt batteri på garantien, men man må vel sende inn hele pc'en da, det er så mye pes, og tror ikke jeg klarer meg i 2-3 uker uten den. Hmmm, laptopen skrur seg av 4 minutter etter at jeg har koblet fra laderen. Kan det muligens være batteriet som er gåent. Protip! Ta ut batteriet når du har den i lader. Det som gjør batteri dårlig er at de står i når det er fullt med strøm. True story. Virkelig? Da lærte jeg noe nyttig i dag også. Eller har hørt det før, men ikke fra en sikker kilde. Spørs om jeg kommer til å huske å ta ut batteriet hver gang da. Edit: Hvilken butikk var det du jobbet i sa du Backstabber? Endret 30. april 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10004841 Under bildet står det " DREPT: Lars Erik Flem Andersen (18) ble funnet drept natt til 25. juli i år. Foto: Privat". Burde vel være greit å forhindre dette drapet, da. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10004841 Under bildet står det " DREPT: Lars Erik Flem Andersen (18) ble funnet drept natt til 25. juli i år. Foto: Privat". Burde vel være greit å forhindre dette drapet, da. Minority Report much? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) HOLY JEEBUZ! Jeg bestilte Law Abiding Citizen fra Play.com den 27/4 og i dag lå den i postkassa, bare tre dager senere. Det er raskere enn enkelte norske nettbutikker. Whattafaaaak... har tatt rundt to uker de få gangene jeg har brukt butikken. :o Endret 30. april 2010 av Mokko Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 HOLY JEEBUZ! Jeg bestilte Law Abiding Citizen fra Play.com den 27/4 og i dag lå den i postkassa, bare tre dager senere. Det er raskere enn enkelte norske nettbutikker. Jeg tror du jobber der jeg Lakus Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Jeg vil bare legge meg og våkne til et nytt og bede liv! Den instillingen hadde jeg igår også. Livet mitt er bede og helt nytt Jeg også, men den gang ei. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Ntåå! F4 da! Idag er det natt til 1. mai. Samlestedet denne dagen for fjortisene og de lokale rånenerne er rett utenfor der mine forldre bor. De lager et helvetes leven og spyr opp det de har stjelt av forldrene. De heldigste av jentene får sitte inni bilen til langfingra(!!) rånere til de er akkurat passe medgjørlige. How did it come to this. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Ble plutselig skikkelig nedfor når jeg kom hjem fra jobb. Får prøve å dra igang en verticals-tråd på /b, de hjelper som regel mot alt. Endret 30. april 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Ville bare si at jeg digger Hans Zimmer ^_^ Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Ntåå! F4 da! Idag er det natt til 1. mai. Samlestedet denne dagen for fjortisene og de lokale rånenerne er rett utenfor der mine forldre bor. De lager et helvetes leven og spyr opp det de har stjelt av forldrene. De heldigste av jentene får sitte inni bilen til langfingra(!!) rånere til de er akkurat passe medgjørlige. How did it come to this. What, dit skal da ikke jeg, men gud forby, nå ble jeg interessert. Får ta kontakt med " my buddies" i bragernesåsen:D Skremmende nok tror jeg det blir en rolig kveld natt til 1 mai, BoB kveld med en kamerat, og en tur i poolen. Trenger vann på kroppen etter å ha vært et nervevrak i hele dag under norsktentamen jeg følte gikk til helvete. Hva skal folket finne på i kveld da? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Ville bare si at jeg digger Hans Zimmer ^_^ Vil bare si at jeg digger at du også digger Hans Zimmer. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Jeg får snart besøk av min kusine og hennes tre år gamle sønn, så blir en rolig kveld her og. ^_^ Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Det blir cola og FF13 på meg i kveld <3 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Er grunnlaget for en strålende kveld det. Edit: Bytt ut FFXIII med The Whispered World så har du min kveld. Endret 30. april 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Selv skal jeg stappe nok taco inn i brødhølet til at det vil tyte ut av øra på meg i løpet av kvelden. Og drikke øl. Går jeg på en liten snurr kan det sågar hende jeg gidder prøve Uncharted 2! Endret 30. april 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Jeg er litt i tvil om hva det blir i kveld. Når mamma spurte hva vi skulle ha til middag, sa jeg at baguetter med roast beef hadde vært digg. Så, jeg håper det blir det. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 @RoR En uavhengig elektronikk butikk. Sier ikke hva den heter, men den er ikke med i en kjede Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Hehe, med tanke på at du bor i indre Troms (altså Bardu med omegn) burde det ikke være vanskelig å finne ut. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Jeg har alltid ønsket meg en boomerbamse Boomer!Want to scare and terrify your friends and family? Then you should look elsewhere. But if you want to hear them say "Ahhhh cute"; over a puke filled, boiled covered creature that speaks when you pull its chord — then we have the plushy for you. The "talking" Boomer plushy is now available at the Valve Store. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Selv skal jeg stappe nok taco inn i brødhølet Det er ikke lov å si stappe taco inn i brødhølet. <-- Props til de som hører RR Endret 30. april 2010 av Mammakamel v2.0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå