Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg håper å få gamet en god del Bad Company 2 i helga!

Ny PSN account krever en del nye trophies som den lille trophy-jegeren jeg er. Kanskje få spilt litt Motorstorm Pacific Rift, Far Cry 2, Resistance 2 (uansett om det er litt dårlig), Ninja Gaiden Sigma 2, Darksiders og Killzone2.

Lenke til kommentar

Da var eg ferdig med norsktentamen i nynorsk. Gjekk lett, som eg antok :)

Hmmm, laptopen skrur seg av 4 minutter etter at jeg har koblet fra laderen. Kan det muligens være batteriet som er gåent. :hmm::angry:

Pff, ingenting. Eg har 27 sek før den skrur seg av uten ladar. Skal få kjøpt eit nytt snart.

Lenke til kommentar

Mamma har reist for å handle og jeg sitter igjen med et lite liv i hendene. I går bestemte en søye seg for at hun ikke ville ha det ene bukkelammet sitt og mamma tok selvfølgelig den lille krabaten med seg inn og la den i en eske med høy og matet den med flaske. Han er så liten og sannsynligvis overlever den ikke. Den har ikke åpnet øynene sine en gang og gråter når den bæsjer. Stakkars liten... :cry:

Lenke til kommentar

Mamma har reist for å handle og jeg sitter igjen med et lite liv i hendene. I går bestemte en søye seg for at hun ikke ville ha det ene bukkelammet sitt og mamma tok selvfølgelig den lille krabaten med seg inn og la den i en eske med høy og matet den med flaske. Han er så liten og sannsynligvis overlever den ikke. Den har ikke åpnet øynene sine en gang og gråter når den bæsjer. Stakkars liten... :cry:

Det kan jo gå bra med ham! Krysser fingrene for at det går bra med den lille. :(
Lenke til kommentar

Kom tilbake fra London sent i går kveld og må si meg overrasket hvor mye billigere alt var der nede. Kom tilbake med en hel del blu-ray filmer!

Band of Brothers

Planet Earth

Batman Begins

The Dark Knight

Pan's Labyrinth

til kun 700 kroner!

Lenke til kommentar

Hmmm, laptopen skrur seg av 4 minutter etter at jeg har koblet fra laderen. Kan det muligens være batteriet som er gåent. :hmm::angry:

Protip! Ta ut batteriet når du har den i lader. Det som gjør batteri dårlig er at de står i når det er fullt med strøm. True story.

EDIT: Er alene i butikken nå o.O Er litt kewlt med ansvar da :)

Mattetentamen gikk nokså bra. Har en feil som jeg vet om.

Endret av backstabber
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...