nubbiz Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Vi er kommet halvveis til 5000 sider! Iallefall med mine innstillinger, som da er fasiten. Endret 30. april 2010 av nubbiz Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 God morgen. Tentamen i engelsk i dag. Snakkes etter den ^^ Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Da er det norsk tentamen om temaet makt og motmakt om 2 minutter. Ønsk meg lykke til! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Utsatt så mye lekser, sover så lite om nettene, "skal" feste så mye. Kan ikke russetiden bli utsatt til sent i juni a :rolleyes: ? Endret 30. april 2010 av Gormers Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Hadde nettopp framføring i samfunnsfag, er jo et nervevrak. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Har hatt flervalgsprøve i gym på pc, med full nettilgang Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Jeg vil bare legge meg og våkne til et nytt og bede liv! Den instillingen hadde jeg igår også. Livet mitt er bede og helt nytt Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Jeg håper å få gamet en god del Bad Company 2 i helga! Ny PSN account krever en del nye trophies som den lille trophy-jegeren jeg er. Kanskje få spilt litt Motorstorm Pacific Rift, Far Cry 2, Resistance 2 (uansett om det er litt dårlig), Ninja Gaiden Sigma 2, Darksiders og Killzone2. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Da var eg ferdig med norsktentamen i nynorsk. Gjekk lett, som eg antok Hmmm, laptopen skrur seg av 4 minutter etter at jeg har koblet fra laderen. Kan det muligens være batteriet som er gåent. Pff, ingenting. Eg har 27 sek før den skrur seg av uten ladar. Skal få kjøpt eit nytt snart. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Ca. 30 min arbeid, 1000kr. Greit nok. Oh... 3 min arbeid, 500kr. I win! Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Ca. 30 min arbeid, 1000kr. Greit nok. Oh... 3 min arbeid, 500kr. I win! F deg! Ødelegger den gode følelsen min! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Ferdig med engelsktentamen nå. Håper det går greit Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Mamma har reist for å handle og jeg sitter igjen med et lite liv i hendene. I går bestemte en søye seg for at hun ikke ville ha det ene bukkelammet sitt og mamma tok selvfølgelig den lille krabaten med seg inn og la den i en eske med høy og matet den med flaske. Han er så liten og sannsynligvis overlever den ikke. Den har ikke åpnet øynene sine en gang og gråter når den bæsjer. Stakkars liten... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Min sidevisning (tyve sider, fasiten) sier at vi er halvveis til 7500 sider. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Mamma har reist for å handle og jeg sitter igjen med et lite liv i hendene. I går bestemte en søye seg for at hun ikke ville ha det ene bukkelammet sitt og mamma tok selvfølgelig den lille krabaten med seg inn og la den i en eske med høy og matet den med flaske. Han er så liten og sannsynligvis overlever den ikke. Den har ikke åpnet øynene sine en gang og gråter når den bæsjer. Stakkars liten... Det kan jo gå bra med ham! Krysser fingrene for at det går bra med den lille. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Kom tilbake fra London sent i går kveld og må si meg overrasket hvor mye billigere alt var der nede. Kom tilbake med en hel del blu-ray filmer! Band of Brothers Planet Earth Batman Begins The Dark Knight Pan's Labyrinth Avatar til kun 700 kroner! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Der nede? Der borte mener du vel... Ah! Du bor jo på månen... I see. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Der nede? Der borte mener du vel... Ah! Du bor jo på månen... I see. Eller han bor lengre nord i landet enn Sunnfjord? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 HOLY JEEBUZ! Jeg bestilte Law Abiding Citizen fra Play.com den 27/4 og i dag lå den i postkassa, bare tre dager senere. Det er raskere enn enkelte norske nettbutikker. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Hmmm, laptopen skrur seg av 4 minutter etter at jeg har koblet fra laderen. Kan det muligens være batteriet som er gåent. Protip! Ta ut batteriet når du har den i lader. Det som gjør batteri dårlig er at de står i når det er fullt med strøm. True story. EDIT: Er alene i butikken nå o.O Er litt kewlt med ansvar da Mattetentamen gikk nokså bra. Har en feil som jeg vet om. Endret 30. april 2010 av backstabber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå