Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg får i hvertfall ikke til å poste i Siste Ordet 1 lengre :huh:

 

Her er det noe som ikke stemmer.. :unsure:

 

Btw så har det vært en ordentlig drittdag for meg i dag, seks timers ubrukelig konfirmantshit. Vi tegnet 15-20 minutter og hadde deretter 15 min pause. Så hadde vi en 1,5 times pause før vi fikk en halvtimes pause. Så var det hjem og skrive på Mat & Helse-oppgaven..

Lenke til kommentar
Jeg får i hvertfall ikke til å poste i Siste Ordet 1 lengre :huh:

 

Her er det noe som ikke stemmer.. :unsure:

 

Btw så har det vært en ordentlig drittdag for meg i dag, seks timers ubrukelig konfirmantshit. Vi tegnet 15-20 minutter og hadde deretter 15 min pause. Så hadde vi en 1,5 times pause før vi fikk en halvtimes pause. Så var det hjem og skrive på Mat & Helse-oppgaven..

Makes no sens to me?

20 min arbeid så 15 min pause før 1,5timer pausen også enda en halvtimes pause før du gikk hjem?

dvs: 2t 35 min på konfirmasjons ting der det var 20 min jobbing?

 

Hvor ble det av de resterende 3t 25min da?

Endret av Nøtte
Lenke til kommentar

Three men go to stay at a motel, and the man at the desk charges them $30.00 for a room. They split the cost ten dollars each. Later the manager tells the desk man that he overcharged the men, that the actual cost should have been $25.00. The manager gives the bellboy $5.00 and tells him to give it to the men.

 

The bellboy, however, decides to cheat the men and pockets $2.00, giving each of the men only one dollar.

 

Now each man has paid $9.00 to stay in the room and 3 x $9.00 = $27.00. The bellboy has pocketed $2.00. $27.00 + $2.00 = $29.00 - so where is the missing $1.00?

Lenke til kommentar
......

 

Btw så har det vært en ordentlig drittdag for meg i dag, seks timers ubrukelig konfirmantshit. Vi tegnet 15-20 minutter og hadde deretter 15 min pause. Så hadde vi en 1,5 times pause før vi fikk en halvtimes pause. Så var det hjem og skrive på Mat & Helse-oppgaven..

............

Som vi sier i $tabæk $upport: "Fyllerør og ralling!" :lol:

 

Three men go to stay at a motel, and the man at the desk charges them $30.00 for a room..........

........

............Now each man has paid $9.00 to stay in the room and 3 x $9.00 = $27.00. The bellboy has pocketed $2.00. $27.00 + $2.00 = $29.00 - so where is the missing $1.00?

Det er fordi regenstykket er feil, det skal være: 27 - 2 + 5 = 30 eller 27 + 3 = 30 ;)

Endret av JanFr (StabakJF)
Lenke til kommentar
Three men go to stay at a motel, and the man at the desk charges them $30.00 for a room. They split the cost ten dollars each. Later the manager tells the desk man that he overcharged the men, that the actual cost should have been $25.00. The manager gives the bellboy $5.00 and tells him to give it to the men.

 

The bellboy, however, decides to cheat the men and pockets $2.00, giving each of the men only one dollar.

 

Now each man has paid $9.00 to stay in the room and 3 x $9.00 = $27.00. The bellboy has pocketed $2.00. $27.00 + $2.00 = $29.00 - so where is the missing $1.00?

 

Hmm vitremakeren skal jo også ha noe for å lage historien...

 

Edit: eller så er det sterke valuta svigninger på markedet.

Endret av Nøtte
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...