Bruker-163290 Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 Du hater ikke rom vel? Er jo så mange typer? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 Høh? Jeg prøvde å skape oppmerksomhet rundt minoritetsmusikk. Lenke til kommentar
Error Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 Gaah, ME + allergi er ikke en god kombo. Siden immunforsvaret mitt suger dritt blir jeg helt slått ut.. Hvordan har ellers forumfolket det i dag? Jeg hører forresten på Rick Astley av en eller annen grunn. Never gonna give you up er litt fengende faktisk. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 Håkon ble medlem av gruppen Sif G94; vi vinner alltid, så gör dem inte det ;PppPp. Jeg anerkjenner Håkons eksistens etter dette! Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 Gaah, ME + allergi er ikke en god kombo. Siden immunforsvaret mitt suger dritt blir jeg helt slått ut.. Hvordan har ellers forumfolket det i dag? Jeg hører forresten på Rick Astley av en eller annen grunn. Never gonna give you up er litt fengende faktisk. Har det ganske bra eg. Kjeder meg, men det er normalt. Never gonna give you up er fengande, men eg vil fortsett ikkje seie det er ein god sang. Er mykje som er fengande, men ikkje bra. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 Håkon ble medlem av gruppen Sif G94; vi vinner alltid, så gör dem inte det ;PppPp. Jeg anerkjenner Håkons eksistens etter dette! Det var ;PppPp som fikk meg til å trykke.. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 Håkon ble medlem av gruppen Sif G94; vi vinner alltid, så gör dem inte det ;PppPp. Jeg anerkjenner Håkons eksistens etter dette! Det var ;PppPp som fikk meg til å trykke.. Jeg er overbevist om at litt av grunnen var at de er vårt lags største fiender når det kommer til fotball, og dermed har du, som egentlig er en nøytral person, tatt side og dermed støtter oss Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 Nå ble jeg med kun for å støtte deg. Si i fra hvis dere trenger moralsk støtte fra bonden i bakken! Lenke til kommentar
psyched Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Rått! Selv om jeg gjerne skulle sett mer etter at selve eksplosjonen skjedde. Jeg er helt enig! Håkon ble medlem av gruppen Sif G94; vi vinner alltid, så gör dem inte det ;PppPp. Jeg anerkjenner Håkons eksistens etter dette! Jeg har aldri skjønt det der... Hva er det med ;PppPp gruppene? EDIT: Skjer med at HoN-norge mumbleen er nede? Error, vet du noe om dette, kl 8 gamet er jo snart! Endret 29. april 2010 av backstabber Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 Hva har skjedd med Spotify!? Flere og flere av sangene mine blir grå Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Nå ble jeg med kun for å støtte deg. Si i fra hvis dere trenger moralsk støtte fra bonden i bakken! Ntaaaaaw, håkon da. Tihi! Forbered deg på mine daglige meldinger rundt leggskinn eller ei til treningene fra gruppa.. Endret 29. april 2010 av Paisley Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Jeg ler meg skakk av de ;PppPp-gruppene, er så utrolig mange bra navn. Ikke medlem av en eneste selv, riktig nok. Fantastisk, det har blitt et speidermerke å spille TV-spill. Snakk om å gi opp ^_^ Endret 29. april 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 Hva har skjedd med Spotify!? Flere og flere av sangene mine blir grå Grå betyr bare at det er mer enn en artist som deltar på dem. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 Hurra! Attenårsdag i morgen også. Forøvrig har bursdagsbarnet uttrykt ganske klart at sprit er høyt oppe på årets ønskeliste fyi. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 Tok frem en saks, og vips så var luggen borte. Wow... jeg kan jo se igjen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 Haha, jeg kjenner følelsen Ehtram! Jeg er så inni hampen sugen på forumtreff, er jeg den eneste? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 Jeg er alltid klar! Lenke til kommentar
Error Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 Prøver å få til GamerLan om noen måneder, men i mellomtiden er det alltids mulig å ordne noe. Vi i LAN-crewet skal i alle fall ha ett møte med pizza og litt styr, så det så Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Konge! Ellers er det flerfoldige timer til jeg trenger legge meg og jeg aner ikke hva jeg skal fylle de med. Orker ikke tanken på å starte Uncharted 2, so much I know. Endret 29. april 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 Hva har skjedd med Spotify!? Flere og flere av sangene mine blir grå Grå betyr bare at det er mer enn en artist som deltar på dem. Jeg mente grå som i "This track is unavailable" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå