Lakus Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 Noe så skamkult som dette har jeg ikke sett på lenge. Det er rett og slett en videoversjon av den velkjente måten man viser frem rommet sitt i 360 grader. I en fotballstadion. Mens den sprenges. http://demos.immersivemedia.com/data/ClientDistribution/TexasStadium/IMPlayer.swf?config=http://demos.immersivemedia.com/data/ClientDistribution/TexasStadium/config.xml Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 Rått! Selv om jeg gjerne skulle sett mer etter at selve eksplosjonen skjedde. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 Da ble jeg ferdig med to quests og et helt quest set til på Giantbomb.com Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 Fikk to jeg ikke hadde ventet å få i går og i dag, den ene var pm fra moderator og den andre var den for å få sine første poeng for å moderere en artikkel. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 .............................................jaja Kom og ta meg Ottar! lenke Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 Hadia Tajik: I´d hit that. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 Helt enig Lakus. Mens hun ikke har det beste bildet på trykk i den artikkelen, er hun en smart dame og dessuten er hun nydelig, og etter Nytt på Nytt er det tydelig at hun har humor også. Praktisk talt Stortingets Alyx Vance. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 Hver tredje nordmann vil ha tortur. Rly gais. Vel, hva skal man si. House hadde vel rett da, mennesker er idioter, og generelt også ondskapsfulle, egoistiske sadister. Edit: Nei jeg tror ikke det er så ille, i det minste håper jeg ikke det er det. Poenget er vel at folk har blitt hjernevaska til å tru at den einaste måten å hindre terror på er via tortur. Blei veldig skuffa når eg las dette i BT i dag tidleg, men blei ikkje overaska, faktisk. Kjæresteparet i klassen sitter å koser, fniser, og snakker babyspråk til hverdandre midt i timen. Det går meg litt på nervene. Heilt einig. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 MY EYESSSS!! http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/bilder?finnkode=22080875&reference=5/220/808/75_8053661.jpg&adheading=EKTORP+IKEA+2+%2B3+seter+sofa&adTypeId=67&areaId=596 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 De som deltok i den undersøkelsen er ihvertfall dumme som kyr. Undersøkelsen avslører at 28 prosent ikke vet at menneskerettighetene er del av norsk lov gjennom en rekke konvensjoner som Norge er tilsluttet. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 MY EYESSSS!! http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/bilder?finnkode=22080875&reference=5/220/808/75_8053661.jpg&adheading=EKTORP+IKEA+2+%2B3+seter+sofa&adTypeId=67&areaId=596 Er det noe galt med den sofaen der da? Hilsen Drammen. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 Du er klar over at du fucker opp ryktet til meg som drammenser og de fremtidlige drammensene som muligens, en gang i fremtiden, kommer på dette forumet. Ikke at vi /jeg pr dags dato har spesielt stort rykte med tanke på at jeg er drammenser, men la meg beholde det lille jeg har igjen! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 Den sofaen var litt for voldsom. Det der er sånn sofa som enslige bestemødre har. Ser ut som om den er god å sitte i, men den kunne ha vært i en annen farge. Burde vært i en enkel farge uten mønster. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 Du er klar over at du fucker opp ryktet til meg som drammenser og de fremtidlige drammensene som muligens, en gang i fremtiden, kommer på dette forumet. Ikke at vi /jeg pr dags dato har spesielt stort rykte med tanke på at jeg er drammenser, men la meg beholde det lille jeg har igjen! Selvironi kamerat. Det vi IKKE gjør er å fyre oss opp når vi blir kalt eller kaller oss selv harry. Vi dreper vår egen status som harryby ved å bygge en infrastruktur som er moderne og ved å le av oss selv å si jahahaha VI er harry vi. Hvis vi gjør det unge mann, så er harrystempelet borte etter 2 år TOPPEN! Så du er klar over at du fucker opp en bevegelse som var vart siden du var bitteliten? Lenke til kommentar
Error Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 Jeg liker navnet på wow-karakteren din Mammakamel Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Vi er en familie av kameler i Team Oberst på Bloodfeather. Pappakamel, Mammakamel og Barnekamel. Alle kameler er forøvrig velkommen, eller andre folk som vil spille med oss. Dette ække promotion, dette ække reklame, det handler om ting som har skjedd meg, så navna må jeg jo ha med? Endret 29. april 2010 av AltF4 Krinken liker ikke reklame. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Drammen har vannharpene. De var virkelig stilige. Jeg har lyst på både øl og is. Hva skal jeg velge? Endret 29. april 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 Drammen har vannharpene. De var virkelig stilige. Jeg har lyst på både øl og is. Hva skal jeg velge? Melk og øl ikke mix. Vaniljeis og litt rom mix mix mix Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. april 2010 Rapporter Del Skrevet 29. april 2010 Øl og is kan ikke blandes Laland. Jeg hater rom Mammakamel. Derfor sitter jeg i gangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå