Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, hva skal man si. House hadde vel rett da, mennesker er idioter, og generelt også ondskapsfulle, egoistiske sadister. :p

Edit: Nei jeg tror ikke det er så ille, i det minste håper jeg ikke det er det. :)

Poenget er vel at folk har blitt hjernevaska til å tru at den einaste måten å hindre terror på er via tortur. Blei veldig skuffa når eg las dette i BT i dag tidleg, men blei ikkje overaska, faktisk.

Kjæresteparet i klassen sitter å koser, fniser, og snakker babyspråk til hverdandre midt i timen. Det går meg litt på nervene.

Heilt einig.

Lenke til kommentar

Du er klar over at du fucker opp ryktet til meg som drammenser og de fremtidlige drammensene som muligens, en gang i fremtiden, kommer på dette forumet. Ikke at vi /jeg pr dags dato har spesielt stort rykte med tanke på at jeg er drammenser, men la meg beholde det lille jeg har igjen!

Lenke til kommentar

Du er klar over at du fucker opp ryktet til meg som drammenser og de fremtidlige drammensene som muligens, en gang i fremtiden, kommer på dette forumet. Ikke at vi /jeg pr dags dato har spesielt stort rykte med tanke på at jeg er drammenser, men la meg beholde det lille jeg har igjen!

Selvironi kamerat. Det vi IKKE gjør er å fyre oss opp når vi blir kalt eller kaller oss selv harry. Vi dreper vår egen status som harryby ved å bygge en infrastruktur som er moderne og ved å le av oss selv å si jahahaha VI er harry vi. Hvis vi gjør det unge mann, så er harrystempelet borte etter 2 år TOPPEN! Så du er klar over at du fucker opp en bevegelse som var vart siden du var bitteliten?

Lenke til kommentar

Vi er en familie av kameler i Team Oberst på Bloodfeather. Pappakamel, Mammakamel og Barnekamel. Alle kameler er forøvrig velkommen, eller andre folk som vil spille med oss.

Dette ække promotion, dette ække reklame, det handler om ting som har skjedd meg, så navna må jeg jo ha med?

Endret av AltF4
Krinken liker ikke reklame.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...