Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Avatar er grafisk, og jeg vet ikke hvordan det er med andre kinoer rundt omkring i Norge, men Aurora Fokus Kino i Tromsø leverer ikke 1080p klart bilde. :)

Tviler på at det er noen kinoer i Norge som gjør det. :)

Okei :)

Lurer på om filmen blir en nedtur i 2D på 47" etter å ha sett den 5 gang på kino i 3D :rolleyes:

Etter det jeg har hørt så var ikke 3D opplevelsen i Avatar så spektakulær i forhold til 2D. Uansett så er Avatar på Blu-Ray på vei til meg mens jeg skriver dette, ingen vits i å vente til neste år for å få muligheten til å se den i 3D hjemme, så mye er ikke 3D verdt for meg. :)

Basert på salgstall så vil du nok like den ja.

Tja, hva majoriteten mener er aldri en en indikasjon på hvor godt du kommer til å like noe, samme som at de aldri indikerer hva som er rett eller galt. ;)

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Basert på salgstall så vil du nok like den ja.

Tja, hva majoriteten mener er aldri en en indikasjon på hvor godt du kommer til å like noe, samme som at de aldri indikerer hva som er rett eller galt. ;)

Nå var det ikke akkurat det jeg mente heller, men at med så høye salgstall så ser vi at statistisk sett liker en høy prosentdel av befolkningen denne filmen.

Vel, hva skal man si. House hadde vel rett da, mennesker er idioter, og generelt også ondskapsfulle, egoistiske sadister. :p

Edit: Nei jeg tror ikke det er så ille, i det minste håper jeg ikke det er det. :)

House har alltid rett. >_>

Lenke til kommentar

Åherregud. Det har startet et nytt utested i Drammen i gata som kalles Gazastripen. Dette utestedet heter Gold Room og er ifølge stedet selv et sted for fiffen. De skriver på sin egen facebookside at de er et utested "for pene mennesker" som ønsker litt ekslusivitet.

Les mer om saken her:

http://dt.no/kultur/lokker-til-seg-de-unge-pene-og-rike-1.5175985

– Jeg tenkte på det dagen etterpå. Vi hadde bare drukket et glass hver av flaska, sier Marius Sønstrød.

Han elsker konseptet Gold Room, og synes det er fint at Drammen har fått et utested med lav joggebuksefaktor.Marius Sønstrød nikker mot kameraten Morten Auke, som er på vei til baren.

– Kjøper du med en Asti?

– En drink til hver?

– Nei, en Asti.

EN ASTI!!!

Sånn da tømte jeg drammenshjertet mitt for hat.

Endret av Mammakamel v2.0
Lenke til kommentar

Jeg har sittet to timer på tog <_<

Og skal nå endre på kassasystemet til Leangen i Trondheim.

Og så to timer tog tilbake.

Det er jo der jeg bor. Hvilken butikk skal du på?

Skal endre kassasystemet på kassene til restauranten på Leangen travbane. De skal flyttes til Intra på Malvik.

Lenke til kommentar

Åherregud. Det har startet et nytt utested i Drammen i gata som kalles Gazastripen. Dette utestedet heter Gold Room og er ifølge stedet selv et sted for fiffen. De skriver på sin egen facebookside at de er et utested "for pene mennesker" som ønsker litt ekslusivitet.

Les mer om saken her:

http://dt.no/kultur/...-rike-1.5175985

– Jeg tenkte på det dagen etterpå. Vi hadde bare drukket et glass hver av flaska, sier Marius Sønstrød.

Han elsker konseptet Gold Room, og synes det er fint at Drammen har fått et utested med lav joggebuksefaktor.Marius Sønstrød nikker mot kameraten Morten Auke, som er på vei til baren.

– Kjøper du med en Asti?

– En drink til hver?

– Nei, en Asti.

EN ASTI!!!

Sånn da tømte jeg drammenshjertet mitt for hat.

Du er awsome, end of story!

For å avslutte konfirmasjonspolitikken, når man har samtalegudstjeneste, konfirmasjonsgudstjeneste, gudstjenste med oppgave, presentasjonsgudstjeneste og tre søndagsgudstjenester som alt er obligatoriske, samtidig som man har 17 konfirmasjonsundervisninger som alle er på 2 timer pr gang i løpet av et år, kan jeg ikke si at de to fete tingene, nattcup og konfirmasjonsleiren veier opp for alt dette. Dessverre.

Samtidig er det mye morsomt på kristlig konfirmasjon, kommer bare an på hva vennene velger og hvem du er rundt. Selv hadde alle vennene mine kristlig og ettersom mine tidligere brødre også valgte kristlig, gikk også jeg for dette.

Lenke til kommentar

Det merkelige må jo være at Gold Room har sluppet inn et troll som har med seg hunden sin. Er det bare meg eller blir damene styggere jo mer glamorøse de blir? "Fuck ugly" er ikke lenger dekkende nok lenger.

Om kravet er at man skal kle seg pent slår det meg som merkelig at de slipper inn noe som ikke ser ut til å ha særlig med klær på i det hele tatt.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...