Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Husker vi på ungdomsskolen alltid fikk en i gang en heftig diskusjon mellom de kristne og de som ikke er kristne. Alltid gøy å diskutere. Men nå er det på tide å legge seg. Natta ^_^

Gud er awesome. End of story. Desverre litt for mange kristne som gjør dumme ting og setter oss i dårlig lys.

Gud skapte menneskene, menneskene skapte ordet awesome ergo er Gud awesome ^^

Personlig tror ikke jeg Gud skapte menneskene. Selv om jeg er kristen så tror jeg på Big Bang og evolusjonen, da det er mer troverdig.

Poenger var egentlig bare å få frem awesomeheten i ordet ^^ Selv er jeg litt sånn frem og tilbake på om jeg tror på Big Bang og revolusjon eller skapelsen. Heller nok mest mot den siste ettersom moren min er kirkeverge eller sjef for kirken her i kommunen så er i et nokså kristen hjem.

Endret av Craxdm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kristne mennesker er generelt veldig ålreite. Har selv gått på kristen folkehøyskole og selvom jeg ikke er kristen selv respekterer jeg de kristne og har flere venner som er det. Og jaggu var det hyggelig i kjerka også. Men siden jeg liker musikk med masse banning, sex før ekteskap, drikking, juging og ikke sier unnskyld eller angrer til vårherre kan jeg ikke kalle meg kristen. For DE er det nok av.

Lenke til kommentar

Jeg og kompisen var ikke spesielt kristne, men vi var spesielt glad i damer. Derfor fant vi ut at vi velger det den deiligste dama velger, da er sjansen ganske stor for å se henne i undertøy(leir, hun MÅ jo skifte en gang?). Det ble borgerlig og hu ble forelska i en som het Espen fra Horten. Da helte jeg tabasco i brusen hennes og når er hun modell.

Takk for meg, ha en fortsatt god kveld.

Edit: Også dobbelkonsonant da, etter alt det preiket tidligere! SKJEMMES!

Faen meg story of the year.

Stick around, gi meg et holla på msn eller pm meg så skal du få se hvor innihelvete pent dette kvinnemennesket var. Og ja vi snakker halvitaliensk breed med perfekt sicilianerdialekt.

Lenke til kommentar

Som en kristen tåler og forstår jeg at andre ikke tror eller mener det samme som det jeg gjør, og jeg respekterer deres meninger. Plusspoeng til dem som har tatt en selvstendig avgjørelse. Det gjelder alle utenom radikale fra alle; trosretninger, grupper og ikke-troende. De kan ta seg en bolle.

Edit: Liker også det Eplefe påpeker over her. Det er good times.

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Jeg er pissed på folka bak SP.

Jeg konfirmerte meg kristelig for 10k ekstra, meldte meg ut dagen etter og har gitt faen siden.

Har et meget åpent sinn vil jeg påstå, men når enkelte kommer bort å blånekter på at jorden er eldre enn 6000 år, da kjenner jeg selvbildet stiger. Drastisk.

Endret av nubbiz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...