Craxmerax Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Husker vi på ungdomsskolen alltid fikk en i gang en heftig diskusjon mellom de kristne og de som ikke er kristne. Alltid gøy å diskutere. Men nå er det på tide å legge seg. Natta ^_^ Gud er awesome. End of story. Desverre litt for mange kristne som gjør dumme ting og setter oss i dårlig lys. Gud skapte menneskene, menneskene skapte ordet awesome ergo er Gud awesome ^^ Personlig tror ikke jeg Gud skapte menneskene. Selv om jeg er kristen så tror jeg på Big Bang og evolusjonen, da det er mer troverdig. Poenger var egentlig bare å få frem awesomeheten i ordet ^^ Selv er jeg litt sånn frem og tilbake på om jeg tror på Big Bang og revolusjon eller skapelsen. Heller nok mest mot den siste ettersom moren min er kirkeverge eller sjef for kirken her i kommunen så er i et nokså kristen hjem. Endret 28. april 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Kristne mennesker er generelt veldig ålreite. Har selv gått på kristen folkehøyskole og selvom jeg ikke er kristen selv respekterer jeg de kristne og har flere venner som er det. Og jaggu var det hyggelig i kjerka også. Men siden jeg liker musikk med masse banning, sex før ekteskap, drikking, juging og ikke sier unnskyld eller angrer til vårherre kan jeg ikke kalle meg kristen. For DE er det nok av. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Ja, hun er fra Råholt. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Jeg og kompisen var ikke spesielt kristne, men vi var spesielt glad i damer. Derfor fant vi ut at vi velger det den deiligste dama velger, da er sjansen ganske stor for å se henne i undertøy(leir, hun MÅ jo skifte en gang?). Det ble borgerlig og hu ble forelska i en som het Espen fra Horten. Da helte jeg tabasco i brusen hennes og når er hun modell. Takk for meg, ha en fortsatt god kveld. Edit: Også dobbelkonsonant da, etter alt det preiket tidligere! SKJEMMES! Faen meg story of the year. Stick around, gi meg et holla på msn eller pm meg så skal du få se hvor innihelvete pent dette kvinnemennesket var. Og ja vi snakker halvitaliensk breed med perfekt sicilianerdialekt. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Har jeg deg på MSN? Jeg tror nemlig ikke det, men det burde gjøres noe med! Send meg en PM med e-posten din, jeg har munnen full av tannbørste og jeg har et stort behov for å spytte. Legger deg til i morgen. God natt! Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Har jeg deg på MSN? Jeg tror nemlig ikke det, men det burde gjøres noe med! Send meg en PM med e-posten din, jeg har munnen full av tannbørste og jeg har et stort behov for å spytte. Legger deg til i morgen. God natt! Goood natt. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Døde hele tråden nå'a? Endret 28. april 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
psyched Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Føles som om jeg står med en stein i hånden i et veldig skjørt glasshus nå... Så jeg sier bare, bla dere et par tusen sider bak og se religions debatten der Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Selv om jeg ikke liker twilight setter jeg ikke pris på noen litteraturkritikere som ikke kan stave "literature". Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Som en kristen tåler og forstår jeg at andre ikke tror eller mener det samme som det jeg gjør, og jeg respekterer deres meninger. Plusspoeng til dem som har tatt en selvstendig avgjørelse. Det gjelder alle utenom radikale fra alle; trosretninger, grupper og ikke-troende. De kan ta seg en bolle. Edit: Liker også det Eplefe påpeker over her. Det er good times. Endret 28. april 2010 av Laland Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Endret 28. april 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Jeg er pissed på folka bak SP. Jeg konfirmerte meg kristelig for 10k ekstra, meldte meg ut dagen etter og har gitt faen siden. Har et meget åpent sinn vil jeg påstå, men når enkelte kommer bort å blånekter på at jorden er eldre enn 6000 år, da kjenner jeg selvbildet stiger. Drastisk. Endret 28. april 2010 av nubbiz Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Avatar på blu-ray > Avatar på kino. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Avatar på blu-ray > Avatar på kino. Fordi? Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Avatar er grafisk, og jeg vet ikke hvordan det er med andre kinoer rundt omkring i Norge, men Aurora Fokus Kino i Tromsø leverer ikke 1080p klart bilde. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Okei Lurer på om filmen blir en nedtur i 2D på 47" etter å ha sett den 5 gang på kino i 3D :rolleyes: Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Okei Lurer på om filmen blir en nedtur i 2D på 47" etter å ha sett den 5 gang på kino i 3D :rolleyes: Jeg vil tippe det ja, om du likte 3D opplevelsen. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Kommer jeg til å like den tro, som ikke har sett den i 2D eller 3D? Skal jeg legge meg tro? Tro meg her og tro meg der... Endret 28. april 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Kommer jeg til å like den tro, som ikke har sett den i 2D eller 3D? Skal jeg legge meg tro? Tro meg her og tro meg der... Basert på salgstall så vil du nok like den ja. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Ja, hun er fra Råholt. Og hun ser åndssvak ut. Over til noe annet: Tittelen på denne saken var "Dong var slettes ikke 16 år gammel". Flere enn meg som tenker på noe helt annet enn en ung turner fra Kina? The last pick of the day er denne vinneren. For en herlig farsfigur. God Natt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå