Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er glad jeg konfirmerte meg borgelig. Vi hadde bare samtaler med en kul kis i to timer hver torsdag også hadde vi en kveld hvor vi samlet inn penger til en eller annen sak jeg ikke husker akurat nå. Selve sermonien var i Drammen teater, som ikke var noe pes i det hele tatt. Alt vi trengte å gjøre var å sitte å se på noen innslag også kom vi opp på scenen hvor vi ble kalt opp en etter en og mottok diplom og en rose. Da var alt ferdig og vi samlet oss ute og tok bilde, så gikk alle til sitt. Enkelt og greit.

Lenke til kommentar

Det var ikke noe pes med kristelig konfirmasjon. Kanskje fordi jeg er kristen :hmm: Men vi hadde ikke ukentlige samlinger. Et par ganger i måneden maks. Under selve konfirmasjonen så tok presten oss opp en etter en og gjorde greia si ^^ Det var fort gjort.

Endret av Craxdm
Lenke til kommentar

Husker vi på ungdomsskolen alltid fikk en i gang en heftig diskusjon mellom de kristne og de som ikke er kristne. Alltid gøy å diskutere. Men nå er det på tide å legge seg. Natta ^_^

Gud er awesome. End of story. Desverre litt for mange kristne som gjør dumme ting og setter oss i dårlig lys.

Gud skapte menneskene, menneskene skapte ordet awesome ergo er Gud awesome ^^

Lenke til kommentar

Husker vi på ungdomsskolen alltid fikk en i gang en heftig diskusjon mellom de kristne og de som ikke er kristne. Alltid gøy å diskutere. Men nå er det på tide å legge seg. Natta ^_^

Gud er awesome. End of story. Desverre litt for mange kristne som gjør dumme ting og setter oss i dårlig lys.

Gud skapte menneskene, menneskene skapte ordet awesome ergo er Gud awesome ^^

Personlig tror ikke jeg Gud skapte menneskene. Selv om jeg er kristen så tror jeg på Big Bang og evolusjonen, da det er mer troverdig.

Lenke til kommentar

Jeg og kompisen var ikke spesielt kristne, men vi var spesielt glad i damer. Derfor fant vi ut at vi velger det den deiligste dama velger, da er sjansen ganske stor for å se henne i undertøy(leir, hun MÅ jo skifte en gang?). Det ble borgerlig og hu ble forelska i en som het Espen fra Horten. Da helte jeg tabasco i brusen hennes og når er hun modell.

Takk for meg, ha en fortsatt god kveld.

Edit: Også dobbelkonsonant da, etter alt det preiket tidligere! SKJEMMES!

Endret av Mammakamel v2.0
Lenke til kommentar

Helt greit å være kristen synes jeg, bare en holder seg på det rolige og ikke det ekstreme. Alt for mange blir helt fanatikere når det kommer til religion. Selv er jeg døpt inn i den kristne tro og da kommer jeg alltid til å være kristen uansett, med mindre jeg melder meg ut av statskirken da. Jeg ser jo på meg selv som kristen og lever på en måte etter de ti bud (skjønt for meg er de mer som vanlig folkeskikk å regne, min oppfatning av vanlig folkeskikk er mer eller mindre lik de ti bud.) Jeg liker å tro på noe mer enn bare det vitenskapen kan vise til, jeg er sikker på at det finnes noe mer mellom himmel og jord som ikke kan forklares med formler og eksperimenter. Jeg har full respekt for de som velger noe annet, men da forventer jeg samme respekt tilbake.

Lenke til kommentar

Jeg er glad jeg konfirmerte meg borgelig. Vi hadde bare samtaler med en kul kis i to timer hver torsdag også hadde vi en kveld hvor vi samlet inn penger til en eller annen sak jeg ikke husker akurat nå. Selve sermonien var i Drammen teater, som ikke var noe pes i det hele tatt. Alt vi trengte å gjøre var å sitte å se på noen innslag også kom vi opp på scenen hvor vi ble kalt opp en etter en og mottok diplom og en rose. Da var alt ferdig og vi samlet oss ute og tok bilde, så gikk alle til sitt. Enkelt og greit.

Vi forlot aldri lokalet vi hadde møtane på. To timar i veka, der vi gjorde forskjellige ting og diskuterte problem, både etiske og verdsproblem.

Var faktisk ganske artig.

Held meg berre unna religionsdebattar, for alles skuld.

Endret av Flosshatt
Lenke til kommentar

Jeg og kompisen var ikke spesielt kristne, men vi var spesielt glad i damer. Derfor fant vi ut at vi velger det den deiligste dama velger, da er sjansen ganske stor for å se henne i undertøy(leir, hun MÅ jo skifte en gang?). Det ble borgerlig og hu ble forelska i en som het Espen fra Horten. Da helte jeg tabasco i brusen hennes og når er hun modell.

Takk for meg, ha en fortsatt god kveld.

Edit: Også dobbelkonsonant da, etter alt det preiket tidligere! SKJEMMES!

Faen meg story of the year.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...