Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det verste med Spreadshirt er at det faktisk er ganske god kvalitet også. Jeg har en nesten to år gammel sort t-skjorte med hvit print derifra som ser like bra ut den dag i dag som den gjorde da den var ny. Utrolig behagelige er de også.

Irriterte meg faktisk litt på Facebook i stad. Hadde dama ikke rettet på skrivefeilen sin skulle jeg gjerne latt det gå, men når hu bare rettet på den éne tingen som faktisk kunne gått som ok ble jeg litt paff.

post-76-1100625321_thumb.jpg

Livet er flere millioner år for kort til å sitte å bli irritert over skrivefeil på face. Jeg er en liten bidragsyter selv, men herregud i det høyeste x 2 hvor mange rare feil det er. Jeg har to onkler som skriver ,,,,,,, istedet for ... når de skal utøve den allerede hatede prikk-prikk-prikkøvelsen.

Lenke til kommentar

Haha, er mange som bruker komma fremfor punktum gitt. selv får jeg angst når noen skriver ..., det er som om noen prøver å kvæle meg når de skriver.

Ikke sant... Du får jo aldri tid til å puste skikkelig... Alt skal liksom bety noe og være dypt... Å lese dette er litt som å sleike på grovt sandpapir...

Og jeg har aldri greid å vinkle høyre øyenbryn noe særlig oppover, bare nedover, men jeg er en jævel på det venstre.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Haha, er mange som bruker komma fremfor punktum gitt. selv får jeg angst når noen skriver ..., det er som om noen prøver å kvæle meg når de skriver.

Ikke sant... Du får jo aldri tid til å puste skikkelig... Alt skal liksom bety noe og være dypt... Å lese dette er litt som å sleike på grovt sandpapir...

Og jeg har aldri greid å vinkle høyre øyenbryn noe særlig oppover, bare nedover, men jeg er en jævel på det venstre.

Hahaha :) Du er meg en fin en F4!

Lenke til kommentar

Jeg foretrekker å ikke bruke noe punktsetting jeg siden jeg synes det er så mye bedre fordi det skaper så mye bedre flyt siden du slipper å tenke på og puste og i tillegg slipper du å lure på om du plasserte kommaet på feil plass noe jeg uansett ikke gjør siden jeg har lært reglene på skolen men det har jo lite å si eller hva

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...