AltF4 Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Ja, har en t-skjorte derfra som faktisk er 3 år gammel som også er like fin den dag i dag, derfor irriterer det meg ekstra at jeg ikke finner et ålreit bilde å bruke. Fy fasan det er kaldt på rommet mitt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Kjør en rasterbation på t-skjorta? *må gjøre!* Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 http://homokaasu.org/rasterbator/ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Ohoy, takk for den! ^_^ Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Det verste med Spreadshirt er at det faktisk er ganske god kvalitet også. Jeg har en nesten to år gammel sort t-skjorte med hvit print derifra som ser like bra ut den dag i dag som den gjorde da den var ny. Utrolig behagelige er de også. Irriterte meg faktisk litt på Facebook i stad. Hadde dama ikke rettet på skrivefeilen sin skulle jeg gjerne latt det gå, men når hu bare rettet på den éne tingen som faktisk kunne gått som ok ble jeg litt paff. Livet er flere millioner år for kort til å sitte å bli irritert over skrivefeil på face. Jeg er en liten bidragsyter selv, men herregud i det høyeste x 2 hvor mange rare feil det er. Jeg har to onkler som skriver ,,,,,,, istedet for ... når de skal utøve den allerede hatede prikk-prikk-prikkøvelsen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Neida, jeg bryr meg i 99,99999999999999999999999999999999999999999999% av tilfellene ikke, men når hun faktisk innrømmer feil, men ikke retter på det som trenger retting fikk jeg litt vinkling på høyre øyenbryn. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Haha, er mange som bruker komma fremfor punktum gitt. selv får jeg angst når noen skriver ..., det er som om noen prøver å kvæle meg når de skriver. Ikke sant... Du får jo aldri tid til å puste skikkelig... Alt skal liksom bety noe og være dypt... Å lese dette er litt som å sleike på grovt sandpapir... Og jeg har aldri greid å vinkle høyre øyenbryn noe særlig oppover, bare nedover, men jeg er en jævel på det venstre. Endret 28. april 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Haha, er mange som bruker komma fremfor punktum gitt. selv får jeg angst når noen skriver ..., det er som om noen prøver å kvæle meg når de skriver. Ikke sant... Du får jo aldri tid til å puste skikkelig... Alt skal liksom bety noe og være dypt... Å lese dette er litt som å sleike på grovt sandpapir... Og jeg har aldri greid å vinkle høyre øyenbryn noe særlig oppover, bare nedover, men jeg er en jævel på det venstre. Hahaha Du er meg en fin en F4! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Haha takk for det ^_^ Jeg har tatt på meg dyna. Så kaldt er det faktisk på rommet mitt. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Å skrive noe, etterfulgt av dobbeltprikk.. du kan starte på en ny, mer reflekterende aktuell setning uten å bryte i flyten. En kort, kooort pause som såvidt er lenger enn et komma er nøkkelen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Selv foretrekker jeg bindestrek - folk vet hva det betyr og det ser ikke ut som spam heller. Endret 28. april 2010 av AltF4 Liker også mellomrom mellom ordene. Lenke til kommentar
Error Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Jeg foretrekker å ikke bruke noe punktsetting jeg siden jeg synes det er så mye bedre fordi det skaper så mye bedre flyt siden du slipper å tenke på og puste og i tillegg slipper du å lure på om du plasserte kommaet på feil plass noe jeg uansett ikke gjør siden jeg har lært reglene på skolen men det har jo lite å si eller hva Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 MEN DET BESTE ER JAGGU MEG Å BRUKE CAPS LOCK OG UTROPSTEGN!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 HVASKALMANMEDMELLOMROMDADETERJOBAREDUMTMANTRENGERDETJOALDRISIDENFOLKFORSTÅRDETTEOMDELESERSAKTENOKUANSETTLIKSOM Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Hahaha, så morsomme dere er. Jeg pleide å ha en rettskrivingsdemon i meg, men internett har sakte, men sikkert drevet den ut. Edit: Sa jeg samtidig som jeg rettet opp en skrivefeil. Endret 28. april 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Jeg er også blitt sløv med tiden, men jeg blir fortsatt litt FFFFUUUU når jeg ser en feil som er helt hinsides min fatteevne at det går ann å få til. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Va tenker du på? ^_^ Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Dette samtaleemnet gjør det skremmende å poste. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Hvorfor må båten være så kort i Bergen i morgen, arrg. Kunne tatt bort skoledagen på fredag isteden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå