Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dosen smertestillande eg er på no er faktisk nok for meg, på vanlege dagar. 600mg ibuprofen og 1g paracetanol.

Verre på dårlege dagar, men legen min vil ikkje gje meg sterkare enda.

Jeg hater guttene i klassen din, Error. Jeg kunne egentlig godt tenke meg å gjøre diverse ting mot dem som overgår det de gjorde mot reven. Og på medisinene mine har jeg ikke samvittighet, det hadde ikke en gang fått meg til å føle meg slem. Det hadde fått meg til å føle meg rettferdig.

Er vanlegvis i mot hemn og straff, da eg trur på rehabilitering, men eg er ikkje sikker på om sadisme er rekna som ein sjukdom eller om dei berre er sosiopatar. Viss det er ein sjukdom, burde dei bli sperra inne på mentalt og er det ikkje hadde eit nakkeskudd vore på sin plass.

Du tuller nå, ikke sant? Uten rettssystemet ville vi falle tilbake til en verden hvor øye for øye, tann for tann mentaliteten regjerer. Det ville vel ikke akkurat være en forbedring.

Sant nok, men det kunne vore meir effektivt.

Lenke til kommentar

Med mindre du kan dra tilbake i tid og forhindre at de gjør det så er det ingen handling du eller noen kan gjøre som vil skape noen form for rettferdighet eller balanse.

Derfor er det bare å gi opp. Ingenting kan forandre noe uansett ;)

Det var ikke akkurat det jeg mente da. :p Jeg sa at det ikke er noe du kan gjøre som vil skape rettferdighet. En handling veier ikke opp for en annen. Derfor er det bare tull å gjemme seg bak ordet rettferdighet. :)

Edit: Og for å spille videre på utsagnet ditt. Selv om man ikke kan forandre noe så gjør man allikevel så godt man kan. Eller for å bruke et sitat fra House M.D. "It's possible to believe in an ideal and still fail to live up to it."

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Jeg har gjort research på dvergdachser i dag. Haha, litt opphengt i Leo, kanskje. :p

Heter visst ikke Blue merle, som jeg antok, heter dapple eller double dapple, og det er et recessivt gen i motsetning til merle-genene så det er derfor de er så sjeldne.

Hehe, notert!

Og for dere som insisterer på å snakke tysk!

halt-hammer-zeit.jpg

Siste Doodl´en, den første Gears boka og t-skjortene mine har visst kommet i Posten. Eneste som suger er at jeg må hente klærne på Posten og det regner ute. Håper bare at mor kommer hjem snart med bilen så jeg kan holde meg tørr.

Gears som i Gears of War? Outland i Oslo har tjukt av GoW-bøker så vidt jeg husker.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Jepp, Gears som i Gears of War. De to offisielle bøkene heter Aspho Fields og Jacinto´s Remnant. Aspho Fields er altså den som lå i postkassa (postkassa, postkassa) og den andre burde vel ligge der straks. Er også en tegneserie-serie med 10-12 blader der ute i vildten; som jeg "selvfølgelig" har lest.

Var på Posten nå for noen minutter siden og hentet pakken min fra Spreadshirt. Jeg vet det sto på siden at den genser-typen jeg kjøpte var små i størrelsen, men jeg hadde aldri trodd det var med så mye. Genseren er XL, noe jeg tenkte ville være stort nok da jeg egentlig ville at den skulle være sånn "akkurat passe", men den blir nok for liten etter noen vask likevel. Får gå for XXL-XXXL neste gang. Jeg er også litt bekymret for at de to t-skjortene i Large skal bli for litt for små etter noen vask, men XL skjortene vet jeg iallefall at passer som hånd i hanske.

th_IMG_1152.jpg th_IMG_1153.jpg th_IMG_1154.jpg th_IMG_1155.jpg th_IMG_1156.jpg

Lenke til kommentar

Ah ok. Har du peiling så vet du mer enn meg!

Hvor mye koster en slik genser der?

Sjekket selv, ca 300 kroner for en hettegenser er ikke så verst. Dør etter å få noe i posten, og er det noe jeg ønsker meg er det en t-skjorte med bilde av avataren min. Dessverre er bildet jeg bruker så lite at det blir bare en liten prikk, og jeg har aldri funnet noe som er noe verdt.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Det verste med Spreadshirt er at det faktisk er ganske god kvalitet også. Jeg har en nesten to år gammel sort t-skjorte med hvit print derifra som ser like bra ut den dag i dag som den gjorde da den var ny. Utrolig behagelige er de også.

Irriterte meg faktisk litt på Facebook i stad. Hadde dama ikke rettet på skrivefeilen sin skulle jeg gjerne latt det gå, men når hu bare rettet på den éne tingen som faktisk kunne gått som ok ble jeg litt paff.

post-76-1100625321_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...