Lakus Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 Laland, jeg sendte deg en sang via Spotify for å teste hva som skjer dersom man sender en sang som ikke er på Spotify annet enn i mitt lokale bibliotek. Så hva skjedde? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 Spotify gir meg beskjed om at den var lagt til som en lokal fil og at jeg kan importere den til Spotify-biblioteket hvis jeg har den på min maskin. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 Jaja, det får vel være bra nok. Takk for svaret anysveis. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 Djeez, fikk nettopp høre at to gutter i parallellklassen hadde klart å fange en rev når de gikk rundt og loka. Mens den fortsatt levde rev de ut øynene dens, stompet flere røyker i pelsen og noe andre ting før de dumpa den i søpla til en jente de misliker. Jeg vurderer sterkt å politianmelde hele greia, men er vel lite sannsynlig at politiet gjør noe uansett. De jævla hasjbarna fortjener faen meg ikke livet.. De der kommer til å drepe eller skade noen alvorlig i løpet av livet. Det starter ved tortur av dyr i ung alder.. Og som sagt, altfor lave straffer for sånn umenneskelig oppførsel. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 Jeg hater guttene i klassen din, Error. Jeg kunne egentlig godt tenke meg å gjøre diverse ting mot dem som overgår det de gjorde mot reven. Og på medisinene mine har jeg ikke samvittighet, det hadde ikke en gang fått meg til å føle meg slem. Det hadde fått meg til å føle meg rettferdig. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 Hevn bidrar ikke til å skape rettferdighet. Med mindre du kan dra tilbake i tid og forhindre at de gjør det så er det ingen handling du eller noen kan gjøre som vil skape noen form for rettferdighet eller balanse. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 La oss avskaffe rettsystemet. Det hjelper ikke uansett. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 Du tuller nå, ikke sant? Uten rettssystemet ville vi falle tilbake til en verden hvor øye for øye, tann for tann mentaliteten regjerer. Det ville vel ikke akkurat være en forbedring. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 Eplefe høres ut som ho fikk foreldrene sine drept som liten. Men srs, wat. Jeg skjønner rett og slett ikke hvorfor noen vil finne på noe sånt. That makes me moist anyhow. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 Jeg driter langt i om hevn hjelper. Det er godt uansett. Error: du MÅ politianmelde dem, helt alvorlig. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 La oss avskaffe rettsystemet. Det hjelper ikke uansett. Ikke at det norske rettsystemet er bygget på tanken om hevn heller, da. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Black Debbath – Dødsstraff Uansett Forbrytelse! Natta! Det slo meg at jeg må ta meg noe mat, jeg har spist 8 brødskiver i dag. Endret 27. april 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 Klart Demonoid er nede når jeg har bruk for siden. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 Du tuller nå, ikke sant? Uten rettssystemet ville vi falle tilbake til en verden hvor øye for øye, tann for tann mentaliteten regjerer. Det ville vel ikke akkurat være en forbedring. Godt å lese at flere ser slik på det. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Å si at retssystemet ikke fungerer blir litt dumt. Om du har noe godt argument for at det ikke fungerer Lakus, så skal jeg gjerne motargumentere Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Med mindre du kan dra tilbake i tid og forhindre at de gjør det så er det ingen handling du eller noen kan gjøre som vil skape noen form for rettferdighet eller balanse. Derfor er det bare å gi opp. Ingenting kan forandre noe uansett Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Men man kan hindre at forbryterne fortsetter å gjøre det de gjør. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Jeg bare spilte videre på det RoR sa. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 Morn. Engelsk og tysk fremføring i dag Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 28. april 2010 Rapporter Del Skrevet 28. april 2010 God morgen Lykke til! Far alle hier, die den Regenbogen auch im Dunkeln sehn, und die Wahrheit, die im Verborgnen liegt. Far alle hier, die die ungesagten Worte verstehn, far alle die sing ich ein Lied. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå