Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg elsker nye spotify.

Jeg får ikke lastet ned den nyeste oppgraderingen av Spotify jeg....

Second. Har av installert og installert twice :(

Sitat Spotify: Vi bruker etpar dager på å oppgradere alle kontoer, alle skal få. Trenger ikke laste ned ny klient, den du har oppdaterer seg selv når tiden er inne. Sitat slutt.

Endret av Mammakamel v2.0
Lenke til kommentar

Djeez, fikk nettopp høre at to gutter i parallellklassen hadde klart å fange en rev når de gikk rundt og loka. Mens den fortsatt levde rev de ut øynene dens, stompet flere røyker i pelsen og noe andre ting før de dumpa den i søpla til en jente de misliker.

Jeg vurderer sterkt å politianmelde hele greia, men er vel lite sannsynlig at politiet gjør noe uansett.

De jævla hasjbarna fortjener faen meg ikke livet..

Det er sinnsjukt! Dessverre altfor lave straffar for dyreplageri, viss du blir straffa i det heile.

Samtidig, kva slags sjuke menneske gjer noko sånt mot eit dyr?

Mkay... Da får jeg bare vente da. <_<

Eg må også <_<

Lenke til kommentar

Jeg er sammen med Nathan Drake. gud jeg håper Uncharted 2 er ferdig snart, jeg klør i fingrene etter å spille noe som ikke omhandler verdens mest åpenbare bruk av nøkler. Hvor mange jævla trekanter plassert midt på den eneste statuen av gull i det eneste rommet i mil omkrets som skal være hemmelig er ikke et nøkkelhull?

Og hvor mange trykkfølsomme brytere er ikke bryterne man må sette merkelige former på for å senke plutselig mekaniske steiner?

"We are the enemy and we know the answer has to be here, We'll bet if we leave this room everything will magically open. Sure won't help carrying these small statues anywhere on these very logically placed switches".

Tiåringene i Naughty Dog kan ta seg en bolle og gi folka som lagde de første Crash Bandicoot-spillene jobben sin tilbake. De visste i hvert fall hva de drev med.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Hehe. Elsker denne krabaten selv, og søster'n med familie hadde også onkelen hans, som dessverre ikke lever lenger. Tiger var en mye smartere hund, innmari morsomt å se de leke. Leo løp som bare pokker'n, Tiger lunta etter, tok alle snarveiene og vant hver gang.

407308324_caff7faeb9_b.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...