psyched Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 Jeg elsker nye spotify. Jeg får ikke lastet ned den nyeste oppgraderingen av Spotify jeg.... Second. Har av installert og installert twice Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 Åååååh, Lakus! Så herlive cavalierer! Jeg vil og ha hundekooos. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 Du kan få låne dvergdachsen til søstra mi Eplefe? De lurer på om ikke jentungen på 2 år er allergisk og må sette han bort for en lengre periode. Leo: Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Jeg elsker nye spotify. Jeg får ikke lastet ned den nyeste oppgraderingen av Spotify jeg.... Second. Har av installert og installert twice Sitat Spotify: Vi bruker etpar dager på å oppgradere alle kontoer, alle skal få. Trenger ikke laste ned ny klient, den du har oppdaterer seg selv når tiden er inne. Sitat slutt. Endret 27. april 2010 av Mammakamel v2.0 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 Mkay... Da får jeg bare vente da. <_< Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 Må vente selv, vel for det en gang. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 Jeg trenger ikke vente, jeg trenger ikke venteee Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 Djeez, fikk nettopp høre at to gutter i parallellklassen hadde klart å fange en rev når de gikk rundt og loka. Mens den fortsatt levde rev de ut øynene dens, stompet flere røyker i pelsen og noe andre ting før de dumpa den i søpla til en jente de misliker. Jeg vurderer sterkt å politianmelde hele greia, men er vel lite sannsynlig at politiet gjør noe uansett. De jævla hasjbarna fortjener faen meg ikke livet.. Det er sinnsjukt! Dessverre altfor lave straffar for dyreplageri, viss du blir straffa i det heile. Samtidig, kva slags sjuke menneske gjer noko sånt mot eit dyr? Mkay... Da får jeg bare vente da. <_< Eg må også <_< Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 Og da var dagens middag spist opp. Laks og nudler! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Jeg er mer begeistra for den nye Steam UI'en enn nye Spotify! Damn pretty. Stolen Pixels er moro ^_^ Endret 27. april 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Jeg er sammen med Nathan Drake. gud jeg håper Uncharted 2 er ferdig snart, jeg klør i fingrene etter å spille noe som ikke omhandler verdens mest åpenbare bruk av nøkler. Hvor mange jævla trekanter plassert midt på den eneste statuen av gull i det eneste rommet i mil omkrets som skal være hemmelig er ikke et nøkkelhull? Og hvor mange trykkfølsomme brytere er ikke bryterne man må sette merkelige former på for å senke plutselig mekaniske steiner? "We are the enemy and we know the answer has to be here, We'll bet if we leave this room everything will magically open. Sure won't help carrying these small statues anywhere on these very logically placed switches". Tiåringene i Naughty Dog kan ta seg en bolle og gi folka som lagde de første Crash Bandicoot-spillene jobben sin tilbake. De visste i hvert fall hva de drev med. Endret 27. april 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 Åååååååååååh herreguuuuud han var skjønn, Altf4! FORELSKET. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 Jepp. Er en ganske morsom hund, veldig aktiv og kosete. Er også en av de få (sannsynligvis den eneste) dvergdachsen i Norge med slike farger. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 Mulig det er derfor jeg blir så tiltrukket av ham. Spesielle farger på hunder har alltid smeltet meg. ^_^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 Hehe. Elsker denne krabaten selv, og søster'n med familie hadde også onkelen hans, som dessverre ikke lever lenger. Tiger var en mye smartere hund, innmari morsomt å se de leke. Leo løp som bare pokker'n, Tiger lunta etter, tok alle snarveiene og vant hver gang. Lenke til kommentar
Error Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 Dachser = Win. De søteste hundene! Uansett, stikker til sengs. God natt! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 Er de importhunder, siden de har den fargen? Nydelige var de uansett. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 Digger nye Spotify. Lastet ned den nye klienten tidligere idag, og det funket fjell. Så dagen har gått ut på å slenge inn de gamle mp3'ene og fjerne de jeg ikke ville ha. Jeg satt en god stund for å si det sånn. De nye facebook-greiene klarer jeg meg fint uten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå