Error Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 Nesodden som er her jeg bor har nok ledige gymsaler også, men problemet er at det er litt tungvindt å komme seg rundt med PC'er. Vi må huske på at de fleste nok ikke vil kunne bære med seg alt utstyret sitt alene. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 Da har jeg klippet meg og hatt engelsk tentamen Matte på fredag. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 Gratulerer med ny klipp Skal ha engelsk fagdag (også kalt tentamen) fredag jeg ^^ Lenke til kommentar
Error Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 Djeez, fikk nettopp høre at to gutter i parallellklassen hadde klart å fange en rev når de gikk rundt og loka. Mens den fortsatt levde rev de ut øynene dens, stompet flere røyker i pelsen og noe andre ting før de dumpa den i søpla til en jente de misliker. Jeg vurderer sterkt å politianmelde hele greia, men er vel lite sannsynlig at politiet gjør noe uansett. De jævla hasjbarna fortjener faen meg ikke livet.. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 Sett bort i fra at Spotify kræsja akkurat da Knights Of Cydonia var på vei inn i det beste partiet så ser det ganske bra ut! Deilig å kunne spille av musikken man har andre steder enn Spotify også. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 @Error: Fy faen da! Noen burde gjøre det samme mot dem som de gjorde mot den stakkars reven. Forbanna drittunger. Jeg får ikke lastet ned den nyeste oppgraderingen av Spotify jeg.... Lenke til kommentar
Erik Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 Det beste partiet? Da er det ikke så farlig siden det er den delen der sangen slutter Nei da, bare tuller ^^ Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 Fytte. Idag har jeg hatt helt sykt uflaks med Dungeon Finder i wow. Bare kommet i ubrukelige grupper jo. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 Fikk opp dette bildet igjen etter at jeg ble nummer 11 til å bli ferdig med Halo: Reach pre-beta key limited quest challangen: Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 Lol, du bruker for mye tid på quests. Får ikke åpnet GB, får bare server error. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Pøh, var bare rask på den siden man kan vinne en Reach pre-beta key, flere ekstra dager med morro. Og jeg har bare gjort litt over halvparten av de Endret 27. april 2010 av Erik Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 @Error: Forferdelig! Skjønner ikke hvordan enkelte mennesker greier å gjøre noe så brutalt!? Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 Det tenkte nok edderkoppen jeg tråkket på, tørket opp med dasspapir og spylte ned i do også. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 Noen som kan si meg hva slags kabel/adapter kabelen i midten er? Den med rød/hvit utgang og en sort? Skulle gjerne hatt navnet Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 No problemo. Var på jobb i dag hos ei dame med et skremmende antall hunder i huset. Du kan tro jeg skvatt til da jeg åpnet døra. Så hvis noen lurer på hvorfor jeg lukter hund, her er hvorfor. http://www.youtube.com/watch?v=lryQhuoVQ6k Lenke til kommentar
Einride Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 Eventuelt "rca/phono (female) minijack adapter" om du sjekker eBay/Dealextreme etc Lenke til kommentar
Error Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 Vet ikke om jeg har linket denne før, men den er genial: http://www.youtube.com/watch?v=g-cFHeoXAw8&playnext_from=TL&videos=oVO2ZvC4_MI Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 (endret) No problemo. Var på jobb i dag hos ei dame med et skremmende antall hunder i huset. Du kan tro jeg skvatt til da jeg åpnet døra. Så hvis noen lurer på hvorfor jeg lukter hund, her er hvorfor. Jeg lurte. Endret 27. april 2010 av Mokko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå