Kiro Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Og jeg fikk rett... naturfagsevnene mine er så dårlige at det er skummelt. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 God ettermiddag! Kommer hjem fra en heldagsprøve i matte nå og tror, som alltid, at det gikk ganske så bra. Det liker jeg! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Jeg har hatt nynorsktentamen i morfinrus. Gøy å prøve noe nytt! \o Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Kom hjem fra engelsktentamen, ræva oppgaver som alltid, men det gikk greit. God ettermiddag! Kommer hjem fra en heldagsprøve i matte nå og tror, som alltid, at det gikk ganske så bra. Det liker jeg! Åh.. som jeg gleder meg til mattetentamen. Der har man et knippe oppgaver som man må løse, mens under omtrent alle de andre tentamenene må man tenke kreativt, lage historier, finne argumenter, formulere setninger osv.. Nå skal det sies at tiendeklassematte er hundre nivåer under førsteklassematte, og jeg er veldig glad jeg er utenfor trekkgruppa til 1T-eksamen (forsert skoleløp). Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Hvis jeg ikke kommer opp i eksamen så var det faktisk den siste matteprøven min på videregående. Good times! @Vaenas, nei, det pleier ikke å gå særlig bra. Men det føles slik hver gang jeg er ferdig! Gled deg til du skal begynne med de latterlig vanskelige kalkulatorene, Mokko. Det er innmari lite good times. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Gled deg til du skal begynne med de latterlig vanskelige kalkulatorene, Mokko. Det er innmari lite good times. Bruker en Texas TI-84 til 1T-matten, men ikke så mange avanserte funksjoner at det gjør noe. Endret 27. april 2010 av Mokko Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Snart er endt sykdomsdag hjemme fra skolen over. Kan fortsatt ikke tro at det er under to måneder til skolen slutter. Siden læreren fant ut at jeg har en forkjærlighet for spill, har jeg nå muligheten til å omgjøre alle stiler, innleveringer og presentasjoner til å omhandle spill. Derfor skal jeg nå skrive spillanmeldelse på nynorsk- ikke like awsome. Mye surr i dette innlegget, hodet er butfucked.. Pukk, har visst åpen dag på VGS i morra, og samtalegudstjeneste da det er konf på søndag. BLÆÆ Lenke til kommentar
Error Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Meh, jævlig vanskelig det skal være å finne 400m2 store lokaler i Oslo da. Enten er det "NEI", ellers så er det "ring tilbake" og så når man gjør det tar de ikke telefonen ellers er det svindyre lokaler som er til kun for Røkke og vennene hans.. Edit: Nye spotify? Endret 27. april 2010 av Error Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Hva med idrettslag, som ofte har klubbhus til leie, eller fritidsklubber/speideren/lignende organisasjoner som ofte har et større rom til rådighet? Ellers kan det være en mulighet å ta kontakt med andre LAN arrangører i oslo, og høre hvor de var? Ser jo at det er mange overståtte lan som har blitt avholdt i oslo delen, så det er sikkert noen som har brukt et tidligere lokale og som kan tipse om dette. Eller kanskje kommunen kan kontaktes og få spurt de om hjelp? Lenke til kommentar
Error Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Kommunen sa at jeg måtte ringe rundt selv, men jeg kan se på tidligere LAN. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Edit: Nye spotify? Det har kommet en relativt stor oppdatering, les om den her. Lastet den ned for noen min siden, virker ganske lovende. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 @Vaenas, nei, det pleier ikke å gå særlig bra. Men det føles slik hver gang jeg er ferdig! Haha, slik hadde jeg det også. Hvis jeg følte jeg hadde gjort det bra, så gikk det som oftest dårlig, og hvis jeg følte det gikk dårlig så ble resultatet mye bedre enn forventet Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Noen som har peiling på opencart her? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Kommunen sa at jeg måtte ringe rundt selv, men jeg kan se på tidligere LAN. Damn, 18 juni nærmer seg med stormskritt. Sikker på vi ikke skal ha det i Drammen altså? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Den pakken fra USA kom på skolen min i dag 6 dager etter den var pakket og sendt. Veldig raskt. UPS er gode. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Åååh, jeg vil og ha pakker i posten. ASAP, plz. Jeg trenger en sukkerskrubb til kroppen og noe bodylotion og såpe og mer sminke. Mer. Sminke. Lenke til kommentar
Error Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Kommunen sa at jeg måtte ringe rundt selv, men jeg kan se på tidligere LAN. Damn, 18 juni nærmer seg med stormskritt. Sikker på vi ikke skal ha det i Drammen altså? Det er ledig i Ekeberghallen, men til en muligens litt stiv pris. 20 000 kroner for en helg. Vet ikke jeg, er vel muligens det det koster i Oslo sentrum, men kommer til å gjøre litt mer research først. Edit: Er det forresten noen som har erfaringer med PayPal? Jeg må fikse en sånn "donate" knapp så folk kan donere til Voip server for Fortress Gamer Endret 27. april 2010 av Error Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Faen da...begynt å hikke sånn helt plutselig. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Kommunen sa at jeg måtte ringe rundt selv, men jeg kan se på tidligere LAN. Damn, 18 juni nærmer seg med stormskritt. Sikker på vi ikke skal ha det i Drammen altså? Det er ledig i Ekeberghallen, men til en muligens litt stiv pris. 20 000 kroner for en helg. Vet ikke jeg, er vel muligens det det koster i Oslo sentrum, men kommer til å gjøre litt mer research først. Det syntes iallefall at jeg var en veldig stiv pris, og av erfaring tar skolene i drammen en mye mindre pris. Kan alternativt la noen andre i crewet se etter andre alternativer utenfor oslo, eller i andre byer for å ha fler muligheter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå