Snurreleif Skrevet 26. april 2010 Rapporter Del Skrevet 26. april 2010 Vel, dette vil bli min første historie som vil være av en viss lengde skrevet på fritiden, så jeg sliter vel med litt "startsvansker". Planlegger iallefall å få skrevet en historie, hadde vært toppers å få gjort det en gang i løpet av livet iallefall. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 26. april 2010 Rapporter Del Skrevet 26. april 2010 Omg, hjelp! Minn meg på at livet mitt ikke blir sånn! I found an Error *knis*. Når de snakker om kjelleren sier hun at den blir fylt opp med "childern toys". Men de har jo ikke barn enda!!!!!!! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 26. april 2010 Rapporter Del Skrevet 26. april 2010 Endelig er min data IDE-fri. Nå blir det kveldsmat og It's Always Sunny in Philadelphia. God Natt! Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 26. april 2010 Rapporter Del Skrevet 26. april 2010 Tidlig kveld ikveld. Nattinatt! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 Mornings. (for 4 timer siden) Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 Skjønner fortsatt ikke at du orker Vi har om filmsminke. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 Som nevnt før så... gjør ikke jeg det heller. -_- Btw: mindre enn to månder til skoleslutt nå. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 Så flott da ^_^ Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 Noen som vet om noen gode norske kjærlighetssanger? Litt klisje og helst noe med en Is. Trenger til en reklamefilm. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 Har desverrre ikke noe særlig kunnskap rundt det emnet. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 Ah... Synd. Vi skal lage en virkelig klisjefylt reklame for Narvesen, 2 is for 1. Med målgruppen kjærestepar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 Jeg elsker nye spotify. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 Jeg skal ha naturfagsprøve neste time, og jeg klarte aldri å forstå hva det var læreren bablet om, og notatene er derfor verdiløse. Dette kommer virkelig til å gå til helvete. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Bortsett frå at den er forbanna kresen på tags. Om du ikkje har skrive det heilt likt som infoen dei har (som sikkert er frå Gracenote) går den ut i frå at du ikkje har songen. Til tross for at den ligg i same mappe som resten av albumet og er full i tags. Eksempel: Pink Floyd - A Momentary Lapse of Reason. Eg har tittelen "Yet another movie / Round and around" i tag, Spotify vil ha "Yet another movie/Round and Around" og påstår difor at songen ikkje eksisterar... Og under Metallica har eg visst berre And Justice for All, resten meiner Spotify at eg ikkje har (resten = alt før 1992) /facepalm Edit: @Tøsa Endret 27. april 2010 av Einride Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 Morgen! Da var bare å fortsette på webshoppen. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 Må skrive referat av Kautokeino opprøret i dag, kjedelig <_< . Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 Jeg måtte skrive referat for en film om Torskefisket i Østersjøen <_< Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 KOm tilbake fra den Nationale Scene etter å ha vandret "behind the scenes". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå