Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bruker selv XP og her fungerer det. Jeg har også fått med meg litt, og etter sigende virker det på Vista og Win7 også, men du må fikse på noen småting for at det virker (mer å fikse hvis du bruker Vista enn hvis du bruker Win7).

Lenke til kommentar

Det som er skummelt med den videoen der, er at det faktisk er en reell sjanse for at man ender opp på den måten hvis man ikke passer på og har klare mål i livet.

Edit: Men legger meg nå. God natt :)

Endret av Error
Lenke til kommentar

Har du ME Error? Som i utmattelsessyndrom? Som i det som har gjort at søsteren min bare så vidt har godt på skolen siden tiende klasse? Jeg synes synd på deg :(

Er litt misunnelig på den evnen din til å legge seg tidlig. ^_^

Jeg òg.

Tsk. Det er lett å legge seg tidlig. Det er å stå opp igjen som er vanskelig..

Endret av Craxdm
Lenke til kommentar

Blir ikke rapportert med en gang, men som sagt så noterer vi hva som blir sagt og datoen. Om det kommer frem mer vil det bli rapportert, men et engangstilfelle blir ikke det. Selv om vi ikke har noen grunn til å tro at barn lyver er det ikke alltid de oppfatter hele sannheten, eller forteller det slik det faktisk er.

Jauda, kan sjølvsagt skjønne det. Må vere ille likevel, eg veit ikkje korleis eg hadde klart ein sånn situasjon (kanskje det er grunnen til at eg aldri har og aldri kjem til å jobbe med born)

Omg, hjelp! Minn meg på at livet mitt ikke blir sånn!

Det er nok realiteten for veldig mange menneske, og for mange er nok ikkje det eit så verst liv. Ikkje noko for meg, though.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...