Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lol. I dag har sjefen rett og slett for lite jobb så resten av dagen min vil bestå av og se på han henge tapet. Det må vel være de mestbehagelige og lettjente pengene jeg noensinne har tjent. Jeg var dog bare noen millimeter unna og kunne dra hjem 11 og fremdeles få lønn for hele dagen, så det er jo litt surt, men jeg kan ikke klage på det å sitte på rævva heller.

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg har møtt min overmakt i form av en falsk facebook profil og trenger hjelp fra et samlet SO til å svare på følgende kommentar:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Gratulerer, Fredrik. Du har stort vokabular. Men du må lære deg å bruke det fornuftig. La oss bryte ned det du sier her:

"Jeg ignorerer dette personangrepet og antydningen av en meget klar feiltolkning du i dette tilfellet kommer med."

Du bryr deg altså ikke om at jeg (vi?) retter din originale påstand mot deg selv, og åpenbart hentyder at kanskje du kan være litt irriterende i blant du også. Det er klart, jeg/vi presenterte det på en temmelig lur måte; jeg/vi spurte nemlig om du i din påstand kan ha snakket om deg selv, noe du åpenbart ikke gjorde. ... Vis mer

Dette er det du i din usedvanlig dårlig skrevne, kronglete deklarasjon av ignorering kaller for en feiltolkning, når det i virkeligheten var en manipulasjon av din påstand for å rette den mot deg. Men det går jeg ut i fra du skjønte, Fredrik, for du er en smart gutt.

Likevel, ved å kalle det en feiltolking gjør du deg til en ordvender og en semantiker, og når du visste, og det må du nesten ha gjort om du eier sosiale antenner, at min/vår kommentar var en slik manipulasjon, går du imot deg selv ved å kalle det en feiltolkning. Altså opphever bemerkningen seg selv.

Du gjør i midlertid rett i å ignorere personangrepet. Det liker jeg/vi. Og jeg/vi beklager det. Det var unødvendig og, i grunn, temmelig barnslig.

Uansett.

Videre formidler du at du ignorerer "at du [i.e jeg/vi] refererer til en minimal påstått hendelse i form av uttaelse rundt personlige opplysninger på min personlige status."

Dette er tåkeprat og vas, kronglete og unødvendig formulering av en idé du ikke engang selv har grep om, og den eneste hensikten er å forvirre meg/oss med ord.

Du er en ordentlig ålreit gutt, med mange gode kvaliteter og en briljant hjerne. Men få orden på språket ditt, før du tipper over til å bli en hoven, arrogant snørrunge av en pratmaker.

Heeelp!

Hva med at du bare ignorerer ham fullstendig? Jeg hadde ikke orket å fortsette munnhuggeri med ham, da jeg finner slike tilsynelatende velformulerte bedrevitere jævla slitsomme.

Lenke til kommentar

Jeg nekter å la en eller flere person få en følelse av at de har overgått meg i en diskusjon, og at de har vunnet. Den følelsen nekter jeg å gi til person(er) som på ingen måte har fortjent det og jeg klarte å få ut et svar jeg mener er avsluttende i den samtalen:)

Lenke til kommentar

Huff, skummelt. Manuset mitt var et av 3 som ble valgt. Men må og regisere og det har jeg ikke gjort før. Skummle saker.

Gratulerer så mye GV. :D

PS. Brukte du Winston Miles? :)

Det morsomme er at jeg har fått satt en rekke personer på å finne ut hvem denne personen bak den falske faceprofilen er, så ikke mange dagene før den bør være hacka:)

Internets, serious business ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...