Cloudemyx Skrevet 25. april 2010 Rapporter Del Skrevet 25. april 2010 Jeg kjenner jeg får frysninger av det der. Edderkopper er faen meg noe av det verste jeg vet. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 25. april 2010 Rapporter Del Skrevet 25. april 2010 Get equipped with... Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): 1. Mega Mans hovedvåpen2. Hans erkefiende 3. Spillseriens versjon av Goompa'n 4. Du finner 8 av disse i hvert spill, det er også en alkohol holdig drikk i entall 5. En trend som har fortsatt i 9 og 10 til tross for at de kom i digital form Heart of the Tiger Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): 1. En alien katte-rase2. Luke Skywalker 3. Et konsept Halo-serien har fått mye av æren for i moderne tid 4. Andre hyperlinken på siden om "Night Trap", noe dette forferdelige spillet er kjent for 5. Må nesten dra tilbake til fremtiden for å nyte denne matretten Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. april 2010 Rapporter Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Tror jeg hadde lett etter reir jeg Lakus. Lol, Megaman og den andre kan jeg bare gi opp, ikke noe forhold og veldig lite kjennskap til noen av de titlene. Endret 25. april 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 25. april 2010 Rapporter Del Skrevet 25. april 2010 Double kill!! *Unreal Tournament stemme* Voldsomt med edderkopper med litt størrelelse det skulle begynne å komme frem nå da. Dere husker det bildet jeg postet for litt siden av den edderkoppen i stikkontakta? Dagens første var like stor som den og den jeg nettopp tok var 1-2cm breiere. Stor nok til at det ble en liten dam av søle da den ble most. Hadde den healthbar? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. april 2010 Rapporter Del Skrevet 25. april 2010 Den hadde ikke healthbar, men det var rett før den skrek "HADOOOKEN!" Lenke til kommentar
Erik Skrevet 25. april 2010 Rapporter Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Lol, Megaman og den andre kan jeg bare gi opp, ikke noe forhold og veldig lite kjennskap til noen av de titlene. Jeg hadde heller ikke noe forhold til det, i verste fall kan du lese deg gjennom disse 755 756 postene Endret 25. april 2010 av Erik Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. april 2010 Rapporter Del Skrevet 25. april 2010 Meh, jeg gjør det for moro skyld, ikke noe annet. Og å lese så mye om ting som ikke interesserer meg stort er ikke moro. Nå skal jeg legge meg. God natt! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 25. april 2010 Rapporter Del Skrevet 25. april 2010 Kjente man ble trøtt etter man har vært kraftig bilsyk så jeg legger meg jeg. God natt. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 25. april 2010 Rapporter Del Skrevet 25. april 2010 Der var både min (i går) og kusina mi (i dag) sin konfirmasjon over, så har vore mykje god mat denne helga. Har dessverre gått altfor fort... Hadde du kristelig, borgerlig eller human-etisk? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. april 2010 Rapporter Del Skrevet 25. april 2010 Hoho. Nå har jeg jobbet med en TV-benk i snart fire timer. Er fornøyd med resultatet, særlig med tanke på at jeg ikke har noen bruksanvisning! Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 26. april 2010 Rapporter Del Skrevet 26. april 2010 Gud, hvor digg det var å sette seg ned med FFXIII igjen! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. april 2010 Rapporter Del Skrevet 26. april 2010 Hehe, kjenner den følelsen ja. ^_^ Huff, dum som jeg var satte jeg meg ned for å spille MW2 igjen og vips så var klokka allerede 4. Hadde helt glemt hvor avhengighetsskapende det kan være. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 26. april 2010 Rapporter Del Skrevet 26. april 2010 Fort gjort Skulle egentlig legge meg, men vurderer å slå på PS3en igjen :rolleyes: Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. april 2010 Rapporter Del Skrevet 26. april 2010 Da sliter vi med det samme dilemmaet. Den rasjonelle delen av hjernen skriker at jeg må legge meg, men resten nekter å adlyde. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 26. april 2010 Rapporter Del Skrevet 26. april 2010 (endret) God morgen. Atter en dag på skolen <_< Endret 26. april 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 26. april 2010 Rapporter Del Skrevet 26. april 2010 Gratulerer med dagen Joakim vas Normandy ^_^ Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 26. april 2010 Rapporter Del Skrevet 26. april 2010 Jenten som sitter ved siden av meg bare smatter og tygger, og lager irriterende lyder. Jeg blir gal. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 26. april 2010 Rapporter Del Skrevet 26. april 2010 Jaja, på tur må Ålesund nå. Kunne ha valgt bedre plass å dra til men det for være. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. april 2010 Rapporter Del Skrevet 26. april 2010 Jeg skal til legen igjen klokken 14. Yep. Er ikke frisk enda, nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå