Gormers Skrevet 25. april 2010 Rapporter Del Skrevet 25. april 2010 (endret) http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.theonion.com%2Fvideo%2Fpolice-slog-through-40000-insipid-party-pics-to-fi%2C14337%2F&h=82a20 Endret 25. april 2010 av Gormers Lenke til kommentar
Erik Skrevet 25. april 2010 Rapporter Del Skrevet 25. april 2010 Noen som kan fortelle meg hvilke virkemidler Valve har brukt i Half-Life-sagaen? Jeg har foreløpig G-Man, silent protagonist, Black Mesa og Vortigaunt og mangler èn ting. Combine er ikke det siste ei heller noen andre personer. Giantbomb.com og deres forbanna morsomme questsystem Den siste kan bli kalt Grdn Freemans favoritt våpen Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. april 2010 Rapporter Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Ahh, selvføglelig! Nydelig Erik, takk. Har du noe på de andre special questene? På "Toasty" har jeg Fatality og på "A battle in active time" har jeg Chocobo og Cid. Endret 25. april 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Erik Skrevet 25. april 2010 Rapporter Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Vel, jeg har faktisk alle Oppdaterer post snart, skal skrive mine personlige hint her Toasty Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): 1. En av karakterene i spill serien som er veldig opptatt av og få deg til å komme over til han.2. Bare klikk deg inn på de forskjellige stedene under "location" så finner du denne 4. En ting det er mye av på stedet i 2 5. Sleng "toasty" opp i search baren og se hva slags relaterte ting som kommer opp A Battle in Active Time Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): 1. En "utspringer" FF-serie som har gått på Gamecube og nå Wii har denne tingen som kommer av mange karbonforbindelser i tittelen4. Ting som de reiser på, veldig semi-futuristiske 5. Et slenge ord som brukes om japanske karakterer som ser ut som det motsatte kjønn, begynner på An (veldig vanskelig, men du finner det under "Consepts" på serien) Si ifra hvis du trenger hjelp på Heart of the Tiger eller Get Equipped With... Endret 25. april 2010 av Erik Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. april 2010 Rapporter Del Skrevet 25. april 2010 I can has pikachu-hettegenser, ye. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. april 2010 Rapporter Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Vel, jeg har faktisk alle Oppdaterer post snart, skal skrive mine personlige hint her Hehe såpass ja. Konge. Mangler de to siste også ja. Har ingenting på noen av dem. Ikke finner jeg siste ledetråd i A battle... heller, trodde det skulle være Crystal Chronicles men ingen ting skjer. Endret 25. april 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 25. april 2010 Rapporter Del Skrevet 25. april 2010 Kom akkurat hjem fra Akvariet. Må si den nye haitunnellen var tøff. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. april 2010 Rapporter Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Herlig genser, Eplefe! Og jeg ser min "hvordan brette t-skjorte til ninjamaske"-instruksjon falt i smak. Endret 25. april 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Erik Skrevet 25. april 2010 Rapporter Del Skrevet 25. april 2010 Vel, jeg har faktisk alle Oppdaterer post snart, skal skrive mine personlige hint her Hehe såpass ja. Konge. Mangler de to siste også ja. Har ingenting på noen av dem. Ikke finner jeg siste ledetråd i A battle... heller, trodde det skulle være Crystal Chronicles men ingen ting skjer. Igjen, vi snakker om en tinge som består av karbonbindinger, ikke en tittel Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. april 2010 Rapporter Del Skrevet 25. april 2010 "1. En "utspringer" FF-serie som har gått på Gamecube og nå Wii har denne tingen som kommer av mange karbonforbindelser i tittelen" Make up your mind Lenke til kommentar
Erik Skrevet 25. april 2010 Rapporter Del Skrevet 25. april 2010 La meg gjøre det enkelt: TIngen du leter etter er noe chicks liker å ha på en ring, den skal gjerne være stor Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. april 2010 Rapporter Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Som er en del av en tittel av en spin-off fra Final Fantasy-serien? Diamond er ikke løsningen, og jeg ser heller ikke hva det har med FF å gjøre. Endret 25. april 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Erik Skrevet 25. april 2010 Rapporter Del Skrevet 25. april 2010 Faen, tenkte feil, det er det fancy glass er laget av :rolleyes: Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. april 2010 Rapporter Del Skrevet 25. april 2010 Som jeg regner med er chrystal. Som ikke har egen giantbomb-wiki. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 25. april 2010 Rapporter Del Skrevet 25. april 2010 Jeg er bilsyk Lenke til kommentar
Erik Skrevet 25. april 2010 Rapporter Del Skrevet 25. april 2010 Som jeg regner med er chrystal. Som ikke har egen giantbomb-wiki. Så du tror krystall oversatt til engelsk blir chrystal... Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 25. april 2010 Rapporter Del Skrevet 25. april 2010 Vel, bortsett fra h-en, er krystall "crystal" på engelsk. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. april 2010 Rapporter Del Skrevet 25. april 2010 Aha. Svaret på de to siste? Get equipped with og Heart of the Tiger. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. april 2010 Rapporter Del Skrevet 25. april 2010 Double kill!! *Unreal Tournament stemme* Voldsomt med edderkopper med litt størrelelse det skulle begynne å komme frem nå da. Dere husker det bildet jeg postet for litt siden av den edderkoppen i stikkontakta? Dagens første var like stor som den og den jeg nettopp tok var 1-2cm breiere. Stor nok til at det ble en liten dam av søle da den ble most. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå