Laland Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Hvis dette funker orntli' bra kan dere feire 8-måneders jubiléet på julaften. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 For å følge i Laland sine skispor; kan jeg spørre dere om dere kan utsette daten til 5. Mai? Da kan dere ferie to-måneders jubileet på bursdagen min. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 (endret) Nevermind, jeg har bestemt meg. Endret 24. april 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Gjør som Lakus sier og vent til 5. mai, så kan du få låne denne av meg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Dere er litt special needs i blant! La nå Altf4 og Lemon gå på dejt i fred. De deler om de har lyst til det. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Takk Eplefe. Takk. Skal gå til toget nå, når jeg poster igjen i denne tråden er uvisst. So long! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Damn you Eplefe! Lykke til. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Where is mah twitter/facebook uptade altF4! Russekickoff i strømstad var forresten skuff i grunn. Bleh. snap Lenke til kommentar
psyched Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Hadde en litt morsom opplevelse i bilen på vei hjem fra jobb i dag. Satt på med en jeg jobber med, hun hadde med 2 av barne barna sine. Når vi var ca. halveis kjenner jeg noe vått i nakken. Jeg snur meg og i baksete ser jeg en ca. 6 år gammel drittunge med snørr ut av nesa og et sugerør som han nettopp hadde spyttet meg i nakken med. Wat do? Jeg latet som ingen ting... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Jeg hadde vurdert å gi ungen en på trynet. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Og alle sitter i SO og venter på at Altf4 og Lemon skal komme hjem? Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Der var Heavy Rain fullført, og for et spill! Et av årets beste uten tvil. Presterte å få Happy Ending i tillegg, Ethan, Madison og Shaun levde lykkelig, og både Lauren og Norman overlevde. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Jeg hadde vurdert å gi ungen en på trynet. Vurderte det sterkt ja, det var en frekk jævel. Hadde det ikke vert for at jeg jobber med bestemora hans og det var hun som kjørte bilen hadde det blitt deng Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Der var Heavy Rain fullført, og for et spill! Et av årets beste uten tvil. Presterte å få Happy Ending i tillegg, Ethan, Madison og Shaun levde lykkelig, og både Lauren og Norman overlevde. Hvilken ending fikk du? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Jeg har sett fryktelig mange peniser i dag. Og fått fryktelig mange requests til å vise pupper. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Chatroulette? :rolleyes: Lenke til kommentar
Error Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Jeg har sett fryktelig mange peniser i dag. Og fått fryktelig mange requests til å vise pupper. Når så mange gutter til en så stor grad stoler på de de møter og viser noe av det mest private i deres liv synes jeg det er frekt at det ikke er flere jenter som svarer på requests, slemminger! Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Der var Heavy Rain fullført, og for et spill! Et av årets beste uten tvil. Presterte å få Happy Ending i tillegg, Ethan, Madison og Shaun levde lykkelig, og både Lauren og Norman overlevde. Hvilken ending fikk du? Er det ikke det som står i spoileren? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Hjemme fra IKEA tur. Herregud så sliten en blir av sånt. Fikk kjøpt mye bra da. Hyller, stol, pcbord, nattbord og litt annet forskjellig. Ikke så mye som mangler nå. Hadde helt glemt deiten mellom Lemon on AltF4. Det er lov å være nervøs, men de har det sikkert fint. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Jo, det er det som står i spoileren. Men nå skal jeg snart følge i AltF4s fotspor og dra på date jeg også. AweMcSome. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå