Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde en litt morsom opplevelse i bilen på vei hjem fra jobb i dag. Satt på med en jeg jobber med, hun hadde med 2 av barne barna sine. Når vi var ca. halveis kjenner jeg noe vått i nakken. Jeg snur meg og i baksete ser jeg en ca. 6 år gammel drittunge med snørr ut av nesa og et sugerør som han nettopp hadde spyttet meg i nakken med. Wat do? Jeg latet som ingen ting...

Lenke til kommentar

Der var Heavy Rain fullført, og for et spill!

Et av årets beste uten tvil.

Presterte å få Happy Ending i tillegg, Ethan, Madison og Shaun levde lykkelig, og både Lauren og Norman overlevde.

Hvilken ending fikk du? :)

Lenke til kommentar

Jeg har sett fryktelig mange peniser i dag. Og fått fryktelig mange requests til å vise pupper.

Når så mange gutter til en så stor grad stoler på de de møter og viser noe av det mest private i deres liv synes jeg det er frekt at det ikke er flere jenter som svarer på requests, slemminger!

Lenke til kommentar

Der var Heavy Rain fullført, og for et spill!

Et av årets beste uten tvil.

Presterte å få Happy Ending i tillegg, Ethan, Madison og Shaun levde lykkelig, og både Lauren og Norman overlevde.

Hvilken ending fikk du? :)

Er det ikke det som står i spoileren? :huh:

Lenke til kommentar

Hjemme fra IKEA tur. Herregud så sliten en blir av sånt. Fikk kjøpt mye bra da. Hyller, stol, pcbord, nattbord og litt annet forskjellig. Ikke så mye som mangler nå.

Hadde helt glemt deiten mellom Lemon on AltF4. Det er lov å være nervøs, men de har det sikkert fint. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...