AltF4 Skrevet 23. april 2010 Rapporter Del Skrevet 23. april 2010 Jeg kjører mer den bomba rom utstillingen. Eller en støvdyrehage. Lenke til kommentar
Error Skrevet 23. april 2010 Rapporter Del Skrevet 23. april 2010 Støvdyrehage høres interessant ut. Men nå er det tid for senga. Lykke til med date i morgen AltF4 og Lemon Vi forventer selvfølgelig oppdateringer asap Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 23. april 2010 Rapporter Del Skrevet 23. april 2010 Da er godeste Paisley hjemme fra fotballkamp, som endte meget positivt og 0-2 seier. Dermed ble det en meget fin busstur med laget til og fra larvik, og vi er dermed videre til andre runde i NM. Thats fun! Lenke til kommentar
psyched Skrevet 23. april 2010 Rapporter Del Skrevet 23. april 2010 Skaff steam Backstabber! Nevar! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 23. april 2010 Rapporter Del Skrevet 23. april 2010 Støvdyrehage høres interessant ut. Men nå er det tid for senga. Lykke til med date i morgen AltF4 og Lemon Vi forventer selvfølgelig oppdateringer asap Hahaha, will do. Takk! Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 23. april 2010 Rapporter Del Skrevet 23. april 2010 Noen som prøvde å trykke på smileyen forresten? Føler jeg ikke ødela sååååååå mye da :rolleyes: Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. april 2010 Rapporter Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Prøver å komme med noe vittig å si om morgendagen egentlig, men rent bort i fra at jeg gleder meg noe virkelig og er en smule på størrelse med en baguette spent så kommer jeg ikke på stort. Jeg så ikke en gang at det var en link Gal_ape Og takk for det Error. Får vel krype til køys. Endret 23. april 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 23. april 2010 Rapporter Del Skrevet 23. april 2010 Muahaha! Planen min fungerte som planlagt >:3 Uansett, her kan de som vil se hva jeg har bedrevet den siste timen Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 23. april 2010 Rapporter Del Skrevet 23. april 2010 Kunne de av dere som bor for dere selv delt hvor mye dere betaler i leie, hvor mye dere tjener osv? Jeg sitter med et godt tilbud på leilighet, men jeg er litt usikker på om jeg har råd. Jeg er jo da selvfølgelig klar over at det koster å være kar, men hvor mye koster det dere der ute? Jeg har jo ikke jobb, jeg har AAP (arbeidsogavklaringspenger) fra NAV. Da får jeg som regel 5520,- kr hver 14 dag. Leiligheten min er ca 53 kvm og jeg betaler 5500,- kr i leie, strø kommer i tillegg. I leiligheten følger det med kabel tv (vanlig pakke fra GET) og det er det hele. Jeg betaler ikke for vann og sånt. Jeg bor ca 20-30 minutter unna Oslo og ca 10-15 mintter unna Drammen. Ganske sentralt på østlandet. Om leiligheten din ligger i Bærum, vil jeg tippe at prisene er ganske stive. Menneh...fortell litt om leiligheten du har i kikkerten da. Forresten ser det ut til at det ikke blir noen tur til IKEA i morgen. Mamma skulle se når hun våknet i morgen om hun gadd. <_< Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 24. april 2010 Rapporter Del Skrevet 24. april 2010 Kunne de av dere som bor for dere selv delt hvor mye dere betaler i leie, hvor mye dere tjener osv? Jeg sitter med et godt tilbud på leilighet, men jeg er litt usikker på om jeg har råd. Jeg er jo da selvfølgelig klar over at det koster å være kar, men hvor mye koster det dere der ute? Bor sentralt i Steinkjer, uten jobb. Får ca. 6000 i studielån/stipend og betaler 2250,- for hybelen, som jeg deler med 3 andre. Det inkluderer strøm, internett, vann/kloakk, litt for mange tv-kanaler samt ferdig møblert (seng, sofa, skap, vaskmaskin, kjøleskap etc). Bruker mellom 1000 og 1500 på mat i måneden. Spiser en del med resten dog, så sparer vel noe på det. Lever et godt og økonomisk greit liv vil jeg si Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 24. april 2010 Rapporter Del Skrevet 24. april 2010 (endret) Kunne de av dere som bor for dere selv delt hvor mye dere betaler i leie, hvor mye dere tjener osv? Jeg sitter med et godt tilbud på leilighet, men jeg er litt usikker på om jeg har råd. Jeg er jo da selvfølgelig klar over at det koster å være kar, men hvor mye koster det dere der ute? Jeg hadde det ganske likt Nubbiz (før jeg, i likhet med Cloudemyx, begynte med AAP i tillegg), litt over 6000 i studielån, betaler 3000 kronasjer i leie (hybel litt under 30 kvm, strøm, tv og internett inkludert). Så går det rundt 2000 kr til månedlige utgifter som mat, klær m.m., avhengig av hvor sparsomt du lever. 6000 kr er altså fryktelig lite å leve for i måneden. Da lever du sparsomt hvis du har penger igjen ved neste utbetaling. Endret 24. april 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 24. april 2010 Rapporter Del Skrevet 24. april 2010 Morn morn. Er oppe nokså tidlig som alltid ^_^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. april 2010 Rapporter Del Skrevet 24. april 2010 Våknet ikke overraskende tidlig dag selv. Pælma innpå en liter med kaldt vann og sitter og skjelver som pokker nå. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. april 2010 Rapporter Del Skrevet 24. april 2010 (endret) Takk til de som svarte. Greia er at jeg har fått tilbud om en sokkeleilighet for 3000 kroner i måneden, uten strøm. På grunn av at prisen er halvparten av hva alle de andre utpresserne rundt her tilbyr er egentlig ikke spørsmålet om jeg skal flytte ut, det er bare et spørsmål om når. Jeg tjener grovt talt 8000 kroner i måneden og har veldig lyst til å hope ut med en gang, men må betale ned et lite lån før jeg gjør det. Jeg vet ikke om tv, vann og Internett er med i prisen. Håper iallefall at sistnevte er brukbart. Om det er et 200/200 nett der sier jeg squirt in my face og snur i døra. Våknet ikke overraskende tidlig dag selv. Pælma innpå en liter med kaldt vann og sitter og skjelver som pokker nå. Hell innpå mer vann, hele veien. Piss på deg når du kommer frem N0eohehohes! Disse tre fantastikerne er ikke lenger å finne på Spotify! Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): http://www.youtube.com/watch?v=lmDTSQtK20chttp://www.youtube.com/watch?v=FArZxLj6DLk Dumme forumet lar meg ikke poste mer enn to videoer samtidig. Endret 24. april 2010 av Lakus Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. april 2010 Rapporter Del Skrevet 24. april 2010 God plan Lakus! Tror jeg skal greie å legge inn våte bukser samtidig som jeg skryter av de fire Porschene og villaen jeg eier i Los Angeles. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. april 2010 Rapporter Del Skrevet 24. april 2010 Problemet med å si at man er Porche-eier er at man må kle seg i Porche-klær. Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 24. april 2010 Rapporter Del Skrevet 24. april 2010 Nytt skjermkort og 1 gb ram til ^^ Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 24. april 2010 Rapporter Del Skrevet 24. april 2010 Problemet med å si at man er Porche-eier er at man må kle seg i Porche-klær. Oh Oh! Porsche! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. april 2010 Rapporter Del Skrevet 24. april 2010 Kjøpte nettopp mitt første musikkalbum på det jeg vil tro er i underkant av et tiår. http://itunes.apple.com/no/album/flight-of-the-conchords/id278064216 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå