Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøver å komme med noe vittig å si om morgendagen egentlig, men rent bort i fra at jeg gleder meg noe virkelig og er en smule på størrelse med en baguette spent så kommer jeg ikke på stort.

Jeg så ikke en gang at det var en link Gal_ape :p

Og takk for det Error. Får vel krype til køys.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Kunne de av dere som bor for dere selv delt hvor mye dere betaler i leie, hvor mye dere tjener osv? Jeg sitter med et godt tilbud på leilighet, men jeg er litt usikker på om jeg har råd. Jeg er jo da selvfølgelig klar over at det koster å være kar, men hvor mye koster det dere der ute?

Jeg har jo ikke jobb, jeg har AAP (arbeidsogavklaringspenger) fra NAV. Da får jeg som regel 5520,- kr hver 14 dag. Leiligheten min er ca 53 kvm og jeg betaler 5500,- kr i leie, strø kommer i tillegg. I leiligheten følger det med kabel tv (vanlig pakke fra GET) og det er det hele. Jeg betaler ikke for vann og sånt. Jeg bor ca 20-30 minutter unna Oslo og ca 10-15 mintter unna Drammen. Ganske sentralt på østlandet. Om leiligheten din ligger i Bærum, vil jeg tippe at prisene er ganske stive.

Menneh...fortell litt om leiligheten du har i kikkerten da. :)

Forresten ser det ut til at det ikke blir noen tur til IKEA i morgen. Mamma skulle se når hun våknet i morgen om hun gadd. <_<

Lenke til kommentar

Kunne de av dere som bor for dere selv delt hvor mye dere betaler i leie, hvor mye dere tjener osv? Jeg sitter med et godt tilbud på leilighet, men jeg er litt usikker på om jeg har råd. Jeg er jo da selvfølgelig klar over at det koster å være kar, men hvor mye koster det dere der ute?

Bor sentralt i Steinkjer, uten jobb. Får ca. 6000 i studielån/stipend og betaler 2250,- for hybelen, som jeg deler med 3 andre. Det inkluderer strøm, internett, vann/kloakk, litt for mange tv-kanaler samt ferdig møblert (seng, sofa, skap, vaskmaskin, kjøleskap etc). Bruker mellom 1000 og 1500 på mat i måneden. Spiser en del med resten dog, så sparer vel noe på det.

Lever et godt og økonomisk greit liv vil jeg si :)

Lenke til kommentar

Jeg hadde det ganske likt Nubbiz (før jeg, i likhet med Cloudemyx, begynte med AAP i tillegg), litt over 6000 i studielån, betaler 3000 kronasjer i leie (hybel litt under 30 kvm, strøm, tv og internett inkludert). Så går det rundt 2000 kr til månedlige utgifter som mat, klær m.m., avhengig av hvor sparsomt du lever.

6000 kr er altså fryktelig lite å leve for i måneden. Da lever du sparsomt hvis du har penger igjen ved neste utbetaling. ;)

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Takk til de som svarte. Greia er at jeg har fått tilbud om en sokkeleilighet for 3000 kroner i måneden, uten strøm. På grunn av at prisen er halvparten av hva alle de andre utpresserne rundt her tilbyr er egentlig ikke spørsmålet om jeg skal flytte ut, det er bare et spørsmål om når. Jeg tjener grovt talt 8000 kroner i måneden og har veldig lyst til å hope ut med en gang, men må betale ned et lite lån før jeg gjør det. Jeg vet ikke om tv, vann og Internett er med i prisen. Håper iallefall at sistnevte er brukbart. Om det er et 200/200 nett der sier jeg squirt in my face og snur i døra.

Våknet ikke overraskende tidlig dag selv.

Pælma innpå en liter med kaldt vann og sitter og skjelver som pokker nå.

Hell innpå mer vann, hele veien. Piss på deg når du kommer frem :)

N0eohehohes! Disse tre fantastikerne er ikke lenger å finne på Spotify!

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Dumme forumet lar meg ikke poste mer enn to videoer samtidig.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...