Gormers Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Det var noen som linket den til meg Tror heldigvis det ikke er slik at jeg aldri vil få ereksjon lenger... Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 God morgen folks. I andre økt venter samfunnsprøve Vi har alltid prøve vi <_< Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Det inntrykket jeg har fått av skoledagene dine, er at du enten har fri eller prøve. Misliker forsåvidt sterkt at vinteren er tilbake. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Kjedelig i engelsk, hvor formålet er å skrive en tale om fremtiden og drømmer. Jeg luftet temaet, jorden som en postakopalyptisk verden, men det var ikke læreren helt med på- snakk om å ødelegge drømmer.<br /><br />Heldigvis har vi film neste time, hvor vi skal se en eller annen nrk serie om 2. verdenskrig. Selvfølgelig trodde jeg vi skulle se band of brothers, men det var apocalypse etellerannet. Og for å gjøre dagen enda bedre har vi naturfag i siste time, etterfulgt at fotballkamp i larvik, noe som betyr at perioden 16.30-23.00 i dag går med til reising, og fotballkamp. Eneste lyspunkt er at jeg fikk ønskene mine under åpen dag på vgs til neste uke... <br /><br />Fml.. Endret 23. april 2010 av Paisley Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Vinter liker vi ikke lenger nei.. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Yay. snart tilbake i Stavanger i fra Aberdeen. Også opp til Bergen i helgen ^_^ Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Vaffel pluss kaffe = 5 kroner ^^ Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Det var da et merkelig vær å våkne opp til. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Vel snør ute på nordsjøen, det hadde jeg ikke ventet. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Blir alltid i så godt humør når jeg våkner halv elleve, er lys våken, det er fredag og jeg ikke har noen plikter! På toppen av det hele får jeg et nytt, enormt, tv-bord i dag. Og så ser jeg at NetCom gir meg dobbelt så mange ringeminutter, SMS og MMS gratis uten økning i prisen på abonnementet mitt. I dag er en av de dagene, når ingenting er galt! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Ahh. Nå er det 1 økt igjen ^_^ Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Da var det på vei til byen i all slags vær. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Jeg liker hvordan jeg aldri klarer å følge med på dette forumet, jeg detter heller ut og inn med et par måneders mellomrom. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Heldigvis har vi film neste time, hvor vi skal se en eller annen nrk serie om 2. verdenskrig. Selvfølgelig trodde jeg vi skulle se band of brothers, men det var apocalypse etellerannet. Apocalypse: The Second World War. En ganske bra dokumentar, hvis man interesserer seg for slikt. Noen klipp har farger, så det er en fin bonus. Godt å ha fri idag og våkne til sol og nesten skyfri himmel, spesielt med tanke på at man drakk en god del på klassefesten i går kveld. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Jeg liker hvordan jeg aldri klarer å følge med på dette forumet, jeg detter heller ut og inn med et par måneders mellomrom. Det liker ikke jeg. Bare følg med! Er en deltidsjobb, men det er verdt det. ^_^ Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Er eg den eneste som ikke får koblet til Steam ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Jeg liker hvordan jeg aldri klarer å følge med på dette forumet, jeg detter heller ut og inn med et par måneders mellomrom. Det liker ikke jeg. Bare følg med! Er en deltidsjobb, men det er verdt det. ^_^ Jeg får vel følge sånn halvveis med her til neste gang jeg lukker denne fanen i nettleseren, Er det jeg pleier å gjøre. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Heldigvis har vi film neste time, hvor vi skal se en eller annen nrk serie om 2. verdenskrig. Selvfølgelig trodde jeg vi skulle se band of brothers, men det var apocalypse etellerannet. Apocalypse: The Second World War. En ganske bra dokumentar, hvis man interesserer seg for slikt. Noen klipp har farger, så det er en fin bonus. Serien er sikkert god den, det fristet bare ikke å se en episode på en dårlig skjerm med dårlige lysforhold og lyd. Endte opp med å ta rusken aksjonen jeg faktisk, sammen med et par andre som ikke gadd å se! Lenke til kommentar
Error Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) @TøseGuri: Du er jo LAN-crew din tøs, du kan ikke stikke av da vett! Ellers kan jeg melde om at jeg fikk 27/27 poeng på delprøve 1 av mattetentamenen, så satser på at poengsummen til del 2 står i stil Jeg spiser forresten også kake, og det er fredag! Vi har også fått oppgradet nettet til 12mbit (fra 6). Det er ikke så ekstremt mye, men det er dessverre det meste vi kan ha her uten å legge nye kabler eller ett eller annet dritt (husker ikke helt hva, men Telenor mente at 12 var max..). Digg med dobbelt så raskt nett i alle fall! Ellers tenkte jeg at jeg skulle spille litt Battlefield, så litt Batman og deretter HoN i kveld! Og forresten Lalanden, du må spille mer BF på pc, du er jo aldri på! Endret 23. april 2010 av Error Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 HVORFOR HAR ALLE FRIIII I DAAAAAAG?!?!??!?!?!??!?!?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå