HerrGhost Skrevet 22. april 2010 Rapporter Del Skrevet 22. april 2010 Må si at klasseturen til London, enda tar penger fra meg selv om vi var der før påske. På Hamleys der borte fant jeg en liten seksjon fra noe som heter Noble Collection. Det er noe fantastisk flotte film replika. Kjøpte meg en Batarang til 500-600 kroner. Og nå fant jeg hjemmesiden til de og bestillte meg noe derfra Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. april 2010 Rapporter Del Skrevet 22. april 2010 Da er det din jobb som samfunnsborger å vidrebringe denne URL'en. Eller, som noen også sier: Link plox. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 22. april 2010 Rapporter Del Skrevet 22. april 2010 (endret) Aha, en god ide. Fantastiske Noble Collection Dette er forresten Batarangen jeg kjøpte. Vurdere å lage en liten videosnutt. Endret 22. april 2010 av GhostViper Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 22. april 2010 Rapporter Del Skrevet 22. april 2010 Noen som vet hvordan du legger til Gamer's RSS til rainmeter? Får bare blanke ruter. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 22. april 2010 Rapporter Del Skrevet 22. april 2010 Noen som vet hvordan du legger til Gamer's RSS til rainmeter? Får bare blanke ruter. Jeg hadde Gamer's RSS i rainmeter. Så vidt jeg kan huske brukte jeg 'http://gamer.no/feed/rss/' linken. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. april 2010 Rapporter Del Skrevet 22. april 2010 Aha, en god ide. Fantastiske Noble Collection Dette er forresten Batarangen jeg kjøpte. Vurdere å lage en liten videosnutt. Herre jemini for noen priser! Den var jo stilig da GhostViper, selv om den etter min smak blir litt vel "shiny". Lenke til kommentar
Erik Skrevet 22. april 2010 Rapporter Del Skrevet 22. april 2010 Om den nye South Park-episoden: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Veldig bra, men det virker som at de feiga litt ut etter at de fikk den "advarselen" Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. april 2010 Rapporter Del Skrevet 22. april 2010 Det bidrar jo også til å håne ham hakket mere. Illustrerer perfekt hvor oversensitive enkelte samfunn er. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. april 2010 Rapporter Del Skrevet 22. april 2010 Petter er borte! TRALALALALA! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. april 2010 Rapporter Del Skrevet 22. april 2010 (endret) På tide å finne senga, opp halv 6 i morgen. God natt! @Erik: http://uk.eonline.com/uberblog/b177588_comedy_central_bows_extremists_censors.html?utm_source=eonline&utm_medium=rssfeeds&utm_campaign=imdb_tv-movies Endret 22. april 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 22. april 2010 Rapporter Del Skrevet 22. april 2010 (endret) Herre jemini for noen priser! Den var jo stilig da GhostViper, selv om den etter min smak blir litt vel "shiny". Ja, blir fort dyrt å handle der ja Batarangen folder i midten og. Om den kan kastes bra har jeg ikke prøvd enda Oi. Den neste pakken min ble sendt i går fra Virginia, USA rundt 15 lokal tid. Og nå er den allerede i Tyskland. Endret 22. april 2010 av GhostViper Lenke til kommentar
Einride Skrevet 22. april 2010 Rapporter Del Skrevet 22. april 2010 Oi. Den neste pakken min ble sendt i går fra Virginia, USA rundt 15 lokal tid. Og nå er den allerede i Tyskland. Blir berre irritert når ein har tracking på ein pakke frå f.eks USA og det tar to veker før du får den. 11 av dei dagane bruker den hos Tollvesenet og/eller Posten... Ignorance is bliss, var betre når ein kunne tru at det var faktorar før pakken kom til Noreg som gjorde at det tok tid. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 22. april 2010 Rapporter Del Skrevet 22. april 2010 Kjøpte du mer fra den siden GhostViper? Hva kjøpte du i så fall? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 22. april 2010 Rapporter Del Skrevet 22. april 2010 Dyrt og kanskje merkelig, men jeg kjøpte faktisk denne http://www.noblecollection.com/catalog/product.cfm?id=NN5120&catid=52 Oi. Den neste pakken min ble sendt i går fra Virginia, USA rundt 15 lokal tid. Og nå er den allerede i Tyskland. Blir berre irritert når ein har tracking på ein pakke frå f.eks USA og det tar to veker før du får den. 11 av dei dagane bruker den hos Tollvesenet og/eller Posten... Ignorance is bliss, var betre når ein kunne tru at det var faktorar før pakken kom til Noreg som gjorde at det tok tid. Ja, blir spennende å se hvor lang tid den tar. Dumt det ikke er skikkelig UPS system i Norge Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 22. april 2010 Rapporter Del Skrevet 22. april 2010 (endret) Gah, hater å vere forkjøla. Og konfirmasjon på laurdag, jaja, får håpe den går vekk i morgon. Selv har jeg ikke før søndag 2 mai, så fortsatt litt tid til siste finishen:) EDIT: Situasjonen er den at jeg er dritalei av at det er en fyr på face som legger til alle vennene mine med en falsk profil. Jeg ønsker å gå til bunns når det gjelder hvem som lagde denne profilen (som er en nær bekjent). Er det noen mulighet til å finne dette ut, alternativt er det noen som vil hjelpe meg å leke privatdektetiv? Endret 22. april 2010 av Paisley Lenke til kommentar
Erik Skrevet 22. april 2010 Rapporter Del Skrevet 22. april 2010 Deilig med fri på fredag, sove lenge ^^ Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 22. april 2010 Rapporter Del Skrevet 22. april 2010 (endret) Siste video fra en som heter Chris Chan. Fascinerende og skremmende. http://www.youtube.com/watch?v=wEKLxgRJnAc Endret 22. april 2010 av Gormers Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 22. april 2010 Rapporter Del Skrevet 22. april 2010 WTF! Og slikt sitter du og ser på? Vil si det er mer skremmende enn det er fascinerende, mye mer. :wacko: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå