Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Må si at klasseturen til London, enda tar penger fra meg selv om vi var der før påske. På Hamleys der borte fant jeg en liten seksjon fra noe som heter Noble Collection. Det er noe fantastisk flotte film replika. Kjøpte meg en Batarang til 500-600 kroner. Og nå fant jeg hjemmesiden til de og bestillte meg noe derfra :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Herre jemini for noen priser! Den var jo stilig da GhostViper, selv om den etter min smak blir litt vel "shiny".

Ja, blir fort dyrt å handle der ja :p

Batarangen folder i midten og. Om den kan kastes bra har jeg ikke prøvd enda

Oi. Den neste pakken min ble sendt i går fra Virginia, USA rundt 15 lokal tid. Og nå er den allerede i Tyskland.

Endret av GhostViper
Lenke til kommentar

Oi. Den neste pakken min ble sendt i går fra Virginia, USA rundt 15 lokal tid. Og nå er den allerede i Tyskland.

Blir berre irritert når ein har tracking på ein pakke frå f.eks USA og det tar to veker før du får den. 11 av dei dagane bruker den hos Tollvesenet og/eller Posten... rolleyes.gif

Ignorance is bliss, var betre når ein kunne tru at det var faktorar før pakken kom til Noreg som gjorde at det tok tid.

Lenke til kommentar

Dyrt og kanskje merkelig, men jeg kjøpte faktisk denne :p

http://www.noblecollection.com/catalog/product.cfm?id=NN5120&catid=52

Blir berre irritert når ein har tracking på ein pakke frå f.eks USA og det tar to veker før du får den. 11 av dei dagane bruker den hos Tollvesenet og/eller Posten... rolleyes.gif

Ignorance is bliss, var betre når ein kunne tru at det var faktorar før pakken kom til Noreg som gjorde at det tok tid.

Ja, blir spennende å se hvor lang tid den tar. Dumt det ikke er skikkelig UPS system i Norge :p

Lenke til kommentar

Gah, hater å vere forkjøla. Og konfirmasjon på laurdag, jaja, får håpe den går vekk i morgon.

Selv har jeg ikke før søndag 2 mai, så fortsatt litt tid til siste finishen:)

EDIT:

Situasjonen er den at jeg er dritalei av at det er en fyr på face som legger til alle vennene mine med en falsk profil. Jeg ønsker å gå til bunns når det gjelder hvem som lagde denne profilen (som er en nær bekjent).

Er det noen mulighet til å finne dette ut, alternativt er det noen som vil hjelpe meg å leke privatdektetiv?

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...