Cloudemyx Skrevet 21. april 2010 Rapporter Del Skrevet 21. april 2010 Gwah... Får bare error når jeg prøver å adde nye spill til biblioteket. Kjipt. En eller annen feil de har nå da kanskje. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 22. april 2010 Rapporter Del Skrevet 22. april 2010 Morn morn folks ^^ Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 22. april 2010 Rapporter Del Skrevet 22. april 2010 Hadde akkurat fremføring i historie, og det var helt forfærdelig. Sto og skalv gjennom hele presentasjonen, og følte ordene gikk helt i surr. Da det var over kjente jeg tårene renne nedover kinnet, og hadde egentlig mest lyst til å begynne å grine. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 22. april 2010 Rapporter Del Skrevet 22. april 2010 Stakkars Ehtram. Liker ikke selv å fremføre, men så ille er det ikke for meg.. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 22. april 2010 Rapporter Del Skrevet 22. april 2010 Hadde akkurat fremføring i historie, og det var helt forfærdelig. Sto og skalv gjennom hele presentasjonen, og følte ordene gikk helt i surr. Da det var over kjente jeg tårene renne nedover kinnet, og hadde egentlig mest lyst til å begynne å grine. Om fremføringer er så vanskelig for deg, er det ikke mulig å komme frem til en alternativ løsning som er bedre, et slags kompromiss som passer for deg og læreren din? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 22. april 2010 Rapporter Del Skrevet 22. april 2010 Ikke alle lærere som er så snille. Hadde en norsklærer på ungdomsskolen som tvang oss til å holde fordi vi måtte lære oss å gjøre det, samme hvor mye et par av de i klassen slet. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 22. april 2010 Rapporter Del Skrevet 22. april 2010 Høres ut som en Hæstettellerannet av en lærer... Har ikke elever en rett til å be om å få fritak for framførelser og presentasjoner hvis de har angst? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 22. april 2010 Rapporter Del Skrevet 22. april 2010 Vi har i hvertfall en fem-seks jenter i klassen som har foredrag for læreren i enerom. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 22. april 2010 Rapporter Del Skrevet 22. april 2010 Ja, det er også en mulighet som burde bli vurdert av læreren. Ingen elever burde tvinges til å fremføre, det kan gå ut over dem senere. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 22. april 2010 Rapporter Del Skrevet 22. april 2010 Foredrag er no dritt. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 22. april 2010 Rapporter Del Skrevet 22. april 2010 Hvis man liker emnet kan det være flott. Hadde engelsk foredrag om LOTR og fikk sekser ^^ Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 22. april 2010 Rapporter Del Skrevet 22. april 2010 (endret) Jeg er ingen stor fan, men det å lære seg å snakke til større grupper er jo som regel ganske nyttig og relevant for fremtidige jobbsituasjoner. Endret 22. april 2010 av Lemon Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 22. april 2010 Rapporter Del Skrevet 22. april 2010 (endret) Over to personer om gangen er som oftest nok/mye for meg. men kan nevne at det har blitt litt bedre den siste tiden. Endret 22. april 2010 av Ehtram Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 22. april 2010 Rapporter Del Skrevet 22. april 2010 (endret) Har det egentlig slik selv. Gruer meg til engelsken. I tysken skulle vi ha skuespill hvor jeg virka litt dum, men klarte heldigvis der å drite i hva folk syntes ^_^ Var nokså morsomt å spille ulven i de tre små griser EDIT: Den største bia***en i klassen fikk en smeltet to liters pistasj is helt over hodet av russen her ^_^ Endret 22. april 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 22. april 2010 Rapporter Del Skrevet 22. april 2010 Da skal jeg sette meg ned med Bioshock 2 for første gang Lenke til kommentar
psyched Skrevet 22. april 2010 Rapporter Del Skrevet 22. april 2010 Fremføring er det beste jeg vet Er jo lots of fun! Man bruker jo masse skoletimer til og sitte på PCen og finne stoff I min klasse på 36 har alle framlegg uten noen problemer. Tror det har noe med at vi har hatt framlegg regelmessig siden 5. klassen... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. april 2010 Rapporter Del Skrevet 22. april 2010 Da har damene begynt å kle seg i skjørt i byen og Lakus begynner naturligvis med sine daglige vurderinger. Dagens høydepunkt kom rett før jeg skulle sette meg på bussen i retning hjem, men det var ikke noen spretten tenåring. Det var en freidig førtiåring. Nydelige former og en løs og flott liten kjole som fikk en til å lure på hva som lå under. Grunnen til at dette er et høydepunkt er at denne damen lente seg fremover opptil flere ganger etter at hun kom av bussen for å dille med drittungen som lå i barnevogna hu trilla på. De små vindkastene her i byen var da nok til å løfte kanten de små centimeterne som skulle til for at den formfulle, men faste rumpa skulle få se dagens lys. Undertøyet fortjener også en liten shoutout. Den sorte tangaen utgorde nemlig den definitive rosinen i pølsa. Nei, jeg stirret ikke som en gal, jeg bøyde meg ikke ned i en eller annen merkelig posisjon for å få herligheten inn i synsfeltet og jeg tok ikke bilder. Jeg er bare en gutt. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. april 2010 Rapporter Del Skrevet 22. april 2010 Jeg er bare en gutt. Amen. Det er den gyldigste grunnen som finnes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå