Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde akkurat fremføring i historie, og det var helt forfærdelig. Sto og skalv gjennom hele presentasjonen, og følte ordene gikk helt i surr. Da det var over kjente jeg tårene renne nedover kinnet, og hadde egentlig mest lyst til å begynne å grine.

Om fremføringer er så vanskelig for deg, er det ikke mulig å komme frem til en alternativ løsning som er bedre, et slags kompromiss som passer for deg og læreren din?

Lenke til kommentar

Har det egentlig slik selv. Gruer meg til engelsken. I tysken skulle vi ha skuespill hvor jeg virka litt dum, men klarte heldigvis der å drite i hva folk syntes ^_^ Var nokså morsomt å spille ulven i de tre små griser

EDIT: Den største bia***en i klassen fikk en smeltet to liters pistasj is helt over hodet av russen her ^_^

Endret av Craxdm
Lenke til kommentar

Da har damene begynt å kle seg i skjørt i byen og Lakus begynner naturligvis med sine daglige vurderinger. Dagens høydepunkt kom rett før jeg skulle sette meg på bussen i retning hjem, men det var ikke noen spretten tenåring. Det var en freidig førtiåring. Nydelige former og en løs og flott liten kjole som fikk en til å lure på hva som lå under. Grunnen til at dette er et høydepunkt er at denne damen lente seg fremover opptil flere ganger etter at hun kom av bussen for å dille med drittungen som lå i barnevogna hu trilla på. De små vindkastene her i byen var da nok til å løfte kanten de små centimeterne som skulle til for at den formfulle, men faste rumpa skulle få se dagens lys. Undertøyet fortjener også en liten shoutout. Den sorte tangaen utgorde nemlig den definitive rosinen i pølsa.

Nei, jeg stirret ikke som en gal, jeg bøyde meg ikke ned i en eller annen merkelig posisjon for å få herligheten inn i synsfeltet og jeg tok ikke bilder. Jeg er bare en gutt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...