Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Pappa har reinstallert stue-PC'en (skulle ha win7) og det er den jeg har brukt til å synkronisere iPhonen opp mot tidligere.

Hvis jeg nå synkroniserer til den PC'en (iTunes er ikke installert enda, men vi har all musikken osv fortsatt) vil jeg da miste alt av musikk/filmer/podcaster/programmer på telefonen?

^This

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er digg når livet går som smurt!

En følelse jeg i stor grad savner!

Skal forøvrig til bestemor nå (hun jeg feiret jul sammen med for siste gang i fjor), det går desverre fortsatt bare èn vei og det går sakte.

Kjipt å høre.

Hun lå i sofaen og ble ganske blid når vi kom, det var utrolig godt.

Www.nrk.no/p3 handler om gaming.

Hørte på det i bilen bort, jeg ble nesten provosert og hadde innmari lyst til å ringe inn å be henne gå på innlegg.no og sjekke bilde av deg selv-tråden.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Nå hørte jeg bare de 3 første kvarterene eller noe slikt (til litt etter at hu jenta som måtte slutte med CS forsvant), men frem til da satt jeg med inntrykket av at alle som ringte inn mente man var en blek og halvfet uflidd dott uten venner. Og det hjalp ikke at de som ringte inn og beskyttet flagget sitt la frem merkelige argumenter.

Fint at en fyr ringer inn og sier han spiller mye, men når han legger frem argumentet om at han har brukt 1300 på en datamus som om det er det kuleste man kan gjøre når man er en gamer blir det litt skjevt. Dessuten var det ingen av innringerne som snakket om enspiller-spill, og flerspillerspillene var CoD MW 2 og BF BC 2.

Og jeg hater uttrykket "gamer". Det låter så påklistra stereotypt og litt for selvhøytidelig.

Lenke til kommentar

Nå hørte jeg bare de 3 første kvarterene eller noe slikt (til litt etter at hu jenta som måtte slutte med CS forsvant), men frem til da satt jeg med inntrykket av at alle som ringte inn mente man var en blek og halvfet uflidd dott uten venner. Og det hjalp ikke at de som ringte inn og beskyttet flagget sitt la frem merkelige argumenter.

Fint at en fyr ringer inn og sier han spiller mye, men når han legger frem argumentet om at han har brukt 1300 på en datamus som om det er det kuleste man kan gjøre når man er en gamer blir det litt skjevt. Dessuten var det ingen av innringerne som snakket om enspiller-spill, og flerspillerspillene var CoD MW 2 og BF BC 2.

Og jeg hater uttrykket "gamer". Det låter så påklistra stereotypt og litt for selvhøytidelig.

Jeg fulgte ikke så godt med(jeg spilte wow, stereotypt nok :) ) Men hun professoren dro frem at spillerne nå er blitt eldre og det er mange damer som spiller. På spørsmål om hvilke spill ble det nevnt wow og Dragon Age, samt andre adventurespill. Fikk ikke med meg alt dessverre, men skal høre på podkasten senere. En pro cs spiller som ringte inn nevnte også det sosiale ved gamingen, steder, mennesker og ting man opplever sammen.

Lenke til kommentar

Ah, da gikk jeg nok glipp av den gode biten jeg da!

Og at også de litt "eldre" er med på lasset er jo veldig sant, og stiller meg også bak det at det er sosialt og at man treffer mange fine mennesker. Det har jeg vel på mange måter dette forumet å takke for.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Orker snart ikke mer dagbladet pga skildringen av rettssaken i bolivia...

Boliviastina..

Ah, da gikk jeg nok glipp av den gode biten jeg da!

Og at også de litt "eldre" er med på lasset er jo veldig sant, og stiller meg også bak det at det er sosialt og at man treffer mange fine mennesker. Det har jeg vel på mange måter dette forumet å takke for.

Enig! Er også enig i at det er mindre useriøs oppførsel i f.eks wow(hvor jeg innbiller meg at gjennomsnittsalderen er ganske høy) enn feks hvis man spiller mixer/public i Cs:s.

Endret av Mammakamel v2.0
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...