Error Skrevet 21. april 2010 Rapporter Del Skrevet 21. april 2010 Pappa har reinstallert stue-PC'en (skulle ha win7) og det er den jeg har brukt til å synkronisere iPhonen opp mot tidligere. Hvis jeg nå synkroniserer til den PC'en (iTunes er ikke installert enda, men vi har all musikken osv fortsatt) vil jeg da miste alt av musikk/filmer/podcaster/programmer på telefonen? ^This Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 21. april 2010 Rapporter Del Skrevet 21. april 2010 Det er gøy når man leser seg opp på noe og så kommer det plutselig en hel haug med minner strømmende tilbake, og man finner ut at man faktisk kan det. ^_^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. april 2010 Rapporter Del Skrevet 21. april 2010 (endret) Det er digg når livet går som smurt! En følelse jeg i stor grad savner! Skal forøvrig til bestemor nå (hun jeg feiret jul sammen med for siste gang i fjor), det går desverre fortsatt bare èn vei og det går sakte. Kjipt å høre. Hun lå i sofaen og ble ganske blid når vi kom, det var utrolig godt. Www.nrk.no/p3 handler om gaming. Hørte på det i bilen bort, jeg ble nesten provosert og hadde innmari lyst til å ringe inn å be henne gå på innlegg.no og sjekke bilde av deg selv-tråden. Endret 21. april 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 21. april 2010 Rapporter Del Skrevet 21. april 2010 Hva provoserte deg? Jeg mener de fikk frem at det ikke lenger er en stereotyp gamer? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. april 2010 Rapporter Del Skrevet 21. april 2010 Nå hørte jeg bare de 3 første kvarterene eller noe slikt (til litt etter at hu jenta som måtte slutte med CS forsvant), men frem til da satt jeg med inntrykket av at alle som ringte inn mente man var en blek og halvfet uflidd dott uten venner. Og det hjalp ikke at de som ringte inn og beskyttet flagget sitt la frem merkelige argumenter. Fint at en fyr ringer inn og sier han spiller mye, men når han legger frem argumentet om at han har brukt 1300 på en datamus som om det er det kuleste man kan gjøre når man er en gamer blir det litt skjevt. Dessuten var det ingen av innringerne som snakket om enspiller-spill, og flerspillerspillene var CoD MW 2 og BF BC 2. Og jeg hater uttrykket "gamer". Det låter så påklistra stereotypt og litt for selvhøytidelig. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. april 2010 Rapporter Del Skrevet 21. april 2010 Vi skal tilbake til askekaoset fordi noen var askefaste i Roma. Reidar og Stine leide en buss tilbake til Norge. De er flinke til å ta initiativ og har fått med mange nordmenn tilbake til Norge. Full buss på tre timer heter det på TV2. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 21. april 2010 Rapporter Del Skrevet 21. april 2010 Nå hørte jeg bare de 3 første kvarterene eller noe slikt (til litt etter at hu jenta som måtte slutte med CS forsvant), men frem til da satt jeg med inntrykket av at alle som ringte inn mente man var en blek og halvfet uflidd dott uten venner. Og det hjalp ikke at de som ringte inn og beskyttet flagget sitt la frem merkelige argumenter. Fint at en fyr ringer inn og sier han spiller mye, men når han legger frem argumentet om at han har brukt 1300 på en datamus som om det er det kuleste man kan gjøre når man er en gamer blir det litt skjevt. Dessuten var det ingen av innringerne som snakket om enspiller-spill, og flerspillerspillene var CoD MW 2 og BF BC 2. Og jeg hater uttrykket "gamer". Det låter så påklistra stereotypt og litt for selvhøytidelig. Jeg fulgte ikke så godt med(jeg spilte wow, stereotypt nok ) Men hun professoren dro frem at spillerne nå er blitt eldre og det er mange damer som spiller. På spørsmål om hvilke spill ble det nevnt wow og Dragon Age, samt andre adventurespill. Fikk ikke med meg alt dessverre, men skal høre på podkasten senere. En pro cs spiller som ringte inn nevnte også det sosiale ved gamingen, steder, mennesker og ting man opplever sammen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. april 2010 Rapporter Del Skrevet 21. april 2010 (endret) Ah, da gikk jeg nok glipp av den gode biten jeg da! Og at også de litt "eldre" er med på lasset er jo veldig sant, og stiller meg også bak det at det er sosialt og at man treffer mange fine mennesker. Det har jeg vel på mange måter dette forumet å takke for. Endret 21. april 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 21. april 2010 Rapporter Del Skrevet 21. april 2010 Faen, bumba en 6 år gammel tråd på Diskusjon.no Lenke til kommentar
Erik Skrevet 21. april 2010 Rapporter Del Skrevet 21. april 2010 Bare en ting å si om det Jonas: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. april 2010 Rapporter Del Skrevet 21. april 2010 Sto i horoskopet mitt at jeg skulle ha flaks med kjærligheten i dag. I går fikk jeg høre på jobben at jeg var kjekk, og på lørdag skal jeg på date. Snakk om håpløst dårlig timing på horoskopene sine. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 21. april 2010 Rapporter Del Skrevet 21. april 2010 Orker snart ikke mer dagbladet pga skildringen av rettssaken i bolivia... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. april 2010 Rapporter Del Skrevet 21. april 2010 Selv sliter jeg mer med at alt på død og liv skal ha "aske" foran seg. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 21. april 2010 Rapporter Del Skrevet 21. april 2010 (endret) Orker snart ikke mer dagbladet pga skildringen av rettssaken i bolivia... Boliviastina.. Ah, da gikk jeg nok glipp av den gode biten jeg da! Og at også de litt "eldre" er med på lasset er jo veldig sant, og stiller meg også bak det at det er sosialt og at man treffer mange fine mennesker. Det har jeg vel på mange måter dette forumet å takke for. Enig! Er også enig i at det er mindre useriøs oppførsel i f.eks wow(hvor jeg innbiller meg at gjennomsnittsalderen er ganske høy) enn feks hvis man spiller mixer/public i Cs:s. Endret 21. april 2010 av Mammakamel v2.0 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 21. april 2010 Rapporter Del Skrevet 21. april 2010 Alltid gøy å ikke finne ut at man faktiske er i lokalavisen før man får et titalls meldinger og telefoner om hvor annerledes jeg så ut uten voks... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. april 2010 Rapporter Del Skrevet 21. april 2010 Boliviastine er askefast: "Jeg nekter å dra til Norge hvis barnet mitt ikke får fly igjennom askeskyen!" Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 21. april 2010 Rapporter Del Skrevet 21. april 2010 Kan alle som har littegrann fritid sende inn et ønske om å ikke si noe om Askesaken i nyttpånytt? Her er mail: [email protected] Jeg har gjort mitt, og med deres hjelp kan vi gjøre fredagskvelden bedre for alle som vil ha en iskald en og le av at Alexander Rybak skal bli advokat. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. april 2010 Rapporter Del Skrevet 21. april 2010 13 år og 4 måneder i fengsel eller betale 331.233,- for å slippe fri? Hmm.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. april 2010 Rapporter Del Skrevet 21. april 2010 Bolivia har lært av Kongosaken, men det spørs om de ikke underdrev litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå