Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kunne du tenke deg å dele det med oss? Prettyplease!

Skal gjøre det når jeg har fått feedback ;)

Siste dag med klipping av min og gruppen min sin første reklamefilm imorgen. Blir gøy å se det endelige resultatet. Som GhostViper går jeg også på Norges Kreative Fagskole, men reklame istedet for film.

Konge :D Trondheim du går på?

Lenke til kommentar

Det gikk akkurat opp et lys for meg. Nå skal jeg bruke de neste måndene til å friske opp karate-kunskapene mine, og melde meg på kurset til høsten igjen. Har egentlig tenkt på det en god stund nå, men har på en måte ikke helt klart å kommet igang igjen. Nå føler jeg meg faktisk litt motivert.

Ohh great. Nå er dagen mer ødelagt fikk 2/3 på framføring av prosjekt, humøret går nedover vist.

Nei, uff, men kunne jo godt verre.

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar

Skal skrive bla. en analyse av en fantasy-bok som heter Skogland til et skoleprosjekt. Som en start tenkte jeg at det var greit å raskt få presentert hvilken setting boken er satt til.

Valgte ut et lite sitat fra boken:

SkoglandEn verden nesten uten begynnelse eller slutt. De gamle kan fortelle at Skogland begynner der havet slutter i syd, og strekker seg nordover dit frosten og isen har sin bolig.. Der vinteren har sin sommerdvale. Men det er gamle menns tale. Tankene deres flyr hit og dit som brummende humler og glemmer fort hvilken blomst de sist satt på. Og det har liten betydning for vår historie. For det er i Skoglands dunkelgrønne mørke, dit solstrålene sjelden når ned, hvor sagaen om de to begynner…

Blir dette litt cheesy, eller tror dere at det fungerer greit?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...