Villanden Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Siste dag med klipping av min og gruppen min sin første reklamefilm imorgen. Blir gøy å se det endelige resultatet. Som GhostViper går jeg også på Norges Kreative Fagskole, men reklame istedet for film. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Nå er jeg helt alene her... Trist. I morgen får jeg forhåpentligvis hvitevarene mine (komfyr, kjøleskap og vaskemaskin). Også skal jeg på kamp, på Telenor Arena. Stabæk VS Hønefoss, tror jeg. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Nå er jeg her ^^ God morgen folks. Engelsk fremføring og tysk fremføring i dag. Topp.. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 God morgen, ja... har historie fremføring selv, men ettersom jeg ikke har forberedt meg så skal jeg prøve å få det utsatt. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 God Morgen. Normal skole i dag selv om vi skal til aberdeen Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Nå har jeg egentlig ikke så veldig lyst å dra heller, ikke får jeg gå i land må være på båten. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Ja. gjør det noen ganger. Får nå se fram til helgen da Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Du får vel det... Noen som har noen kjekke planer for dagen? Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 8:30-20:30 i dag, 8:30-19:00 i morgen, 4 timer overtid på fredag, og ekstra lørdagsjobbing. Er så gøy når arbeidskollegaen har ferie. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Hva jobber du med? Jeg sitter i kassen hos en byggevarehandel. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Ohh great. Nå er dagen mer ødelagt fikk 2/3 på framføring av prosjekt, humøret går nedover vist. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Kunne du tenke deg å dele det med oss? Prettyplease! Skal gjøre det når jeg har fått feedback Siste dag med klipping av min og gruppen min sin første reklamefilm imorgen. Blir gøy å se det endelige resultatet. Som GhostViper går jeg også på Norges Kreative Fagskole, men reklame istedet for film. Konge Trondheim du går på? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 (endret) Det gikk akkurat opp et lys for meg. Nå skal jeg bruke de neste måndene til å friske opp karate-kunskapene mine, og melde meg på kurset til høsten igjen. Har egentlig tenkt på det en god stund nå, men har på en måte ikke helt klart å kommet igang igjen. Nå føler jeg meg faktisk litt motivert. Ohh great. Nå er dagen mer ødelagt fikk 2/3 på framføring av prosjekt, humøret går nedover vist. Nei, uff, men kunne jo godt verre. Endret 21. april 2010 av Ehtram Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Så klart. Du har lenge ikke vært motivert til å begynne med karate igjen. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Ja, akkurat. Og det er derfor det første jeg skal gjøre når jeg kommer hjem er å lete frem igjen "drakten" og beltet. (bare jeg kommer på hvor jeg la det)... Lenke til kommentar
Error Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Skal skrive bla. en analyse av en fantasy-bok som heter Skogland til et skoleprosjekt. Som en start tenkte jeg at det var greit å raskt få presentert hvilken setting boken er satt til. Valgte ut et lite sitat fra boken: Skogland… En verden nesten uten begynnelse eller slutt. De gamle kan fortelle at Skogland begynner der havet slutter i syd, og strekker seg nordover dit frosten og isen har sin bolig.. Der vinteren har sin sommerdvale. Men det er gamle menns tale. Tankene deres flyr hit og dit som brummende humler og glemmer fort hvilken blomst de sist satt på. Og det har liten betydning for vår historie. For det er i Skoglands dunkelgrønne mørke, dit solstrålene sjelden når ned, hvor sagaen om de to begynner… Blir dette litt cheesy, eller tror dere at det fungerer greit? Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Viss det er eit sitat frå boka, så burde den beskrivinga gå greitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå