Vaine Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Angående mat-diskusjonen på de forrige sidene kan jeg ikke fordra skitmat, så jeg tror nok jeg kommer til å lage en del selv når jeg flyttet ut. Og nudler er ekstremt usunt, eod. Masse kcal i det, en haug med salt + massevis av smaksforsterker-stoffer og ikke en eneste vitamin, ekstremt lite mineraler i og så godt som ikke noe protein. Nudler er faktisk noe av det værre der ute. Meen, jeg er vel litt treigt ute, og akkurat nå sliter jeg litt med å finne på en aske-vits.. :o Askevits, haha. :rolleyes: Bra sang (imo); http://www.youtube.com/watch?v=19wTrwSHdQs Endret 20. april 2010 av Vaine Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Angående mat-diskusjonen på de forrige sidene kan jeg ikke fordra skitmat, så jeg tror nok jeg kommer til å lage en del selv når jeg flyttet ut. Det kan godt hende du kommer til å gjøre, men et betydelig flertall av mine medstudenter bruker heller lite tid foran kjøkkenbenken for å si det mildt. Når vi er inne på god mat så kjenner jeg at jeg fikk veldig lyst til å lage Snaddergryte til middag i morgen, men det betyr at jeg må ut og handle masse ingredienser for innholdet i kjøleskapet mitt er magrere enn en bikinimodell med bulemi. Edit: Bra sang det der ja Vaine. Endret 20. april 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Rishloo er faktisk ett av svært få band som kommer i nærheten av å minne om Tool eller APC, uten å være Tool eller APC. http://www.youtube.com/watch?v=0hD9IdFRu9g Endret 20. april 2010 av Vaine Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Jeg var i veldig stor tvil over om jeg skulle poste dette eller ikke, men skitt au. http://www.youtube.com/watch?v=b2IxHZ9GV5A Lenke til kommentar
Einride Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 UFO, come let's go! Rein poesi! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Dårlig ustabil nettilgang etter 12 timer på jobb er ikke det jeg trenger. Endret 20. april 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Lakus: Holy shit. Den der vant jeg en dansekonkurranse med i andre klasse eller noe sånt. Endret 20. april 2010 av Lemon Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Angående mat-diskusjonen på de forrige sidene kan jeg ikke fordra skitmat, så jeg tror nok jeg kommer til å lage en del selv når jeg flyttet ut. Det kan godt hende du kommer til å gjøre, men et betydelig flertall av mine medstudenter bruker heller lite tid foran kjøkkenbenken for å si det mildt. Når vi er inne på god mat så kjenner jeg at jeg fikk veldig lyst til å lage Snaddergryte til middag i morgen, men det betyr at jeg må ut og handle masse ingredienser for innholdet i kjøleskapet mitt er magrere enn en bikinimodell med bulemi. Edit: Bra sang det der ja Vaine. Snaddergryte? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Lakus: Holy shit. Den der vant jeg en dansekonkurranse med i andre klasse eller noe sånt. Man kunne vunnet alt på den tiden så lenge man hadde den sangen som soundtrack. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Snaddergryte? Det er min egen oppskrift, eller egentlig min søsters oppskrift som jeg har endret litt på. Det er ris, skinke, kjøttdeig/biffstrimler, agurk, mais, paprika, diverse krydder og Bernaise saus, alt lagt i en ildfast form og inn i ovnen i noen minutter. Alternative versjoner kan inneholde ost, blomkål, brokkoli eller andre ting du synes passer. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Et sitat fra e random side jeg bladde opp på nå: Traff en som heter HeadHunter på CS. Er en fyr her som heter det. Lurer på om det er han. Du møtte en fyr i CS som het HeadHunter, konkluderte med at det var en fyr som het det og lurte på om det var han. Småkult. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Snaddergryte? Det er min egen oppskrift, eller egentlig min søsters oppskrift som jeg har endret litt på. Det er ris, skinke, kjøttdeig/biffstrimler, agurk, mais, paprika, diverse krydder og Bernaise saus, alt lagt i en ildfast form og inn i ovnen i noen minutter. Alternative versjoner kan inneholde ost, blomkål, brokkoli eller andre ting du synes passer. Okei. Nå fikk jeg lyst på snaddergryte! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Ikke sant, derav navnet snaddergryte. Det passer også utmerket i kombinasjon med nybakt brød med smør. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Wow, Frustrerte fruer. :| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå