Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Angående mat-diskusjonen på de forrige sidene kan jeg ikke fordra skitmat, så jeg tror nok jeg kommer til å lage en del selv når jeg flyttet ut.

Og nudler er ekstremt usunt, eod. Masse kcal i det, en haug med salt + massevis av smaksforsterker-stoffer og ikke en eneste vitamin, ekstremt lite mineraler i og så godt som ikke noe protein. Nudler er faktisk noe av det værre der ute.

Meen, jeg er vel litt treigt ute, og akkurat nå sliter jeg litt med å finne på en aske-vits.. :o

Askevits, haha. :rolleyes:

Bra sang (imo);

http://www.youtube.com/watch?v=19wTrwSHdQs

Endret av Vaine
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Angående mat-diskusjonen på de forrige sidene kan jeg ikke fordra skitmat, så jeg tror nok jeg kommer til å lage en del selv når jeg flyttet ut.

Det kan godt hende du kommer til å gjøre, men et betydelig flertall av mine medstudenter bruker heller lite tid foran kjøkkenbenken for å si det mildt.

Når vi er inne på god mat så kjenner jeg at jeg fikk veldig lyst til å lage Snaddergryte til middag i morgen, men det betyr at jeg må ut og handle masse ingredienser for innholdet i kjøleskapet mitt er magrere enn en bikinimodell med bulemi. :(

Edit: Bra sang det der ja Vaine. :)

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Det kan godt hende du kommer til å gjøre, men et betydelig flertall av mine medstudenter bruker heller lite tid foran kjøkkenbenken for å si det mildt.

Når vi er inne på god mat så kjenner jeg at jeg fikk veldig lyst til å lage Snaddergryte til middag i morgen, men det betyr at jeg må ut og handle masse ingredienser for innholdet i kjøleskapet mitt er magrere enn en bikinimodell med bulemi. :(

Edit: Bra sang det der ja Vaine. :)

Snaddergryte? :huh:

Lenke til kommentar

Det er min egen oppskrift, eller egentlig min søsters oppskrift som jeg har endret litt på. Det er ris, skinke, kjøttdeig/biffstrimler, agurk, mais, paprika, diverse krydder og Bernaise saus, alt lagt i en ildfast form og inn i ovnen i noen minutter. Alternative versjoner kan inneholde ost, blomkål, brokkoli eller andre ting du synes passer. :)

Lenke til kommentar

Et sitat fra e random side jeg bladde opp på nå:

Traff en som heter HeadHunter på CS. Er en fyr her som heter det. Lurer på om det er han.

Du møtte en fyr i CS som het HeadHunter, konkluderte med at det var en fyr som het det og lurte på om det var han.

Småkult.

Lenke til kommentar

Det er min egen oppskrift, eller egentlig min søsters oppskrift som jeg har endret litt på. Det er ris, skinke, kjøttdeig/biffstrimler, agurk, mais, paprika, diverse krydder og Bernaise saus, alt lagt i en ildfast form og inn i ovnen i noen minutter. Alternative versjoner kan inneholde ost, blomkål, brokkoli eller andre ting du synes passer. :)

Okei. Nå fikk jeg lyst på snaddergryte!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...