AltF4 Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Amen, woman! Tull og tøys. Amen, woman! Skulle egentlig glede meg selv med en White Edition ac AC2 men den koster 700 kroner og jeg har spillet alt. Så så jeg Alien vs Predator med facehugger til 900 spenn og jeg ga opp og forhåndsbestilte Red Dead Redemption isteden. Endret 20. april 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 Da var intervjuet gjennomført, og jeg har funnet ut at jeg virkelig er et vandrende nervevrak, håper det gikk bra. Jobbintervju? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 Ja... er så dårlig på sånt at det er skummelt. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 To SAS-fly måtte askesnu i lufta Askesnu!? Journalistar skulle hatt pryl kvar gong dei kom opp med sånne idiotiske ord! "Ord"... Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 Askesnu, Askefast, Askehaik, Askespade, Asketabloid. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 De har snart full askepott. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 Best å ringe askeladden. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 da kan de ask him a question. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 Stopp enn askhalv nå. Ingen askal si at askord er askdårlige. Det er asketrenden satt av media, askeokey? Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Æ. Endret 20. april 2010 av Vaine Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 Du mener askeæ. Det skjer den beste. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 It's ash or cash Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Or rather ash or bash. Det blir det nye 'Trick or Treat'. Endret 20. april 2010 av Vaine Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 Or rather ash or bash. Norske medier sin versjon: Aske eller baske(-tak) Jeg hater norske medier. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Or rather ash or bash. Norske medier sin versjon: Aske eller baske(-tak) Jeg hater norske medier. Ikke hat mediene, irriter deg heller over det altspisende og lettlurte folket som har bidratt til at mediene er slik som de er. Endret 20. april 2010 av Vaine Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Eksempel (True story): Steg 1: Forskere sier at søstervulkanen til Enstorvulkanumur på Island muligens også kan få utbrudd innen kort tid, da det tidligere har skjedd at de har utløst hverandre. Steg 2: En nettavis rapporterer at i 3/4 tilfeller så får man et dobbel-utbrudd. Steg 3: Papirutgaven av VG hadde på forsiden at "*navnet på søstervulkanen* kommer til å få et utbrudd om kort tid. Er det mulig?! (<-- Hadde ekstremt lyst til å skrive det der med størrelse 99 bokstaver) Endret 20. april 2010 av Lakus Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 Ja... er så dårlig på sånt at det er skummelt. Får da håpe det går bra Hvilken jobb er det da? Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 Eksempel (True story): Steg 1: Forskere sier at søstervulkanen til Enstorvulkanumur på Island muligens også kan få utbrudd innen kort tid, da det tidligere har skjedd at de har utløst hverandre. Steg 2: En nettavis rapporterer at i 3/4 tilfeller så får man et dobbel-utbrudd. Steg 3: Papirutgaven av VG hadde på forsiden at "*navnet på søstervulkanen* kommer til å få et utbrudd om kort tid. Er det mulig?! (<-- Hadde ekstremt lyst til å skrive det der med størrelse 99 bokstaver) Hehe, du får ta deg en tur innom Sprøytvarsleren og lese flere latterlige eksempler på hvordan avisjournalister lirer av seg mangelfull og tvilsom info bare for å kapre et par ekstra lesere. Lenke til kommentar
Error Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 Angående mat-diskusjonen på de forrige sidene kan jeg ikke fordra skitmat, så jeg tror nok jeg kommer til å lage en del selv når jeg flyttet ut. Og nudler er ekstremt usunt, eod. Masse kcal i det, en haug med salt + massevis av smaksforsterker-stoffer og ikke en eneste vitamin, ekstremt lite mineraler i og så godt som ikke noe protein. Nudler er faktisk noe av det værre der ute. Meen, jeg er vel litt treigt ute, og akkurat nå sliter jeg litt med å finne på en aske-vits.. :o Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 Får da håpe det går bra Hvilken jobb er det da? Ja, får vel det. Det var på Kiwi. Fant ut at jeg må jo starte et sted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå