Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Amen, woman! :)

Tull og tøys.

Amen, woman! :)

Skulle egentlig glede meg selv med en White Edition ac AC2 men den koster 700 kroner og jeg har spillet alt. Så så jeg Alien vs Predator med facehugger til 900 spenn og jeg ga opp og forhåndsbestilte Red Dead Redemption isteden.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Or rather ash or bash.

Norske medier sin versjon: Aske eller baske(-tak)

Jeg hater norske medier.

Ikke hat mediene, irriter deg heller over det altspisende og lettlurte folket som har bidratt til at mediene er slik som de er. ;)

Endret av Vaine
Lenke til kommentar

Eksempel (True story):

Steg 1: Forskere sier at søstervulkanen til Enstorvulkanumur på Island muligens også kan få utbrudd innen kort tid, da det tidligere har skjedd at de har utløst hverandre.

Steg 2: En nettavis rapporterer at i 3/4 tilfeller så får man et dobbel-utbrudd.

Steg 3: Papirutgaven av VG hadde på forsiden at "*navnet på søstervulkanen* kommer til å få et utbrudd om kort tid.

Er det mulig?! (<-- Hadde ekstremt lyst til å skrive det der med størrelse 99 bokstaver)

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Eksempel (True story):

Steg 1: Forskere sier at søstervulkanen til Enstorvulkanumur på Island muligens også kan få utbrudd innen kort tid, da det tidligere har skjedd at de har utløst hverandre.

Steg 2: En nettavis rapporterer at i 3/4 tilfeller så får man et dobbel-utbrudd.

Steg 3: Papirutgaven av VG hadde på forsiden at "*navnet på søstervulkanen* kommer til å få et utbrudd om kort tid.

Er det mulig?! (<-- Hadde ekstremt lyst til å skrive det der med størrelse 99 bokstaver)

Hehe, du får ta deg en tur innom Sprøytvarsleren og lese flere latterlige eksempler på hvordan avisjournalister lirer av seg mangelfull og tvilsom info bare for å kapre et par ekstra lesere. :)

Lenke til kommentar

Angående mat-diskusjonen på de forrige sidene kan jeg ikke fordra skitmat, så jeg tror nok jeg kommer til å lage en del selv når jeg flyttet ut.

Og nudler er ekstremt usunt, eod. Masse kcal i det, en haug med salt + massevis av smaksforsterker-stoffer og ikke en eneste vitamin, ekstremt lite mineraler i og så godt som ikke noe protein. Nudler er faktisk noe av det værre der ute.

Meen, jeg er vel litt treigt ute, og akkurat nå sliter jeg litt med å finne på en aske-vits.. :o

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...