Rider of Reason Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 (endret) @Vaine: Det er da ikke så rart. Kan ikke forvente at han vet hvem jeg gikk i klasse med. Endret 20. april 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 Har ikke oppvaskmaskin jeg heller, så alt må gjøres på gamlemåten. Ikke det at det er noen krise. Bestemor og bestefar har aldri hatt oppvaskmaskin, så de har måttet vaske opp på den måten hver dag i flere år. Lite kalorier og lite fett i nudler tenker jeg, så hvis jeg trener masse, så går jeg vel ned. Meget kjedelig med nudler, men det kan jo tenkes at jeg må leve på nudler en gang i blant. Jeg har bodd for meg selv i snart et år, og har faktisk aldri spist nudler, dog har jeg spist wok med nudler i et par ganger. >_> Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 Jeg kommer vel til å leve på ris tenker jeg. Ris med Kikkoman soya på! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 Aldri spist nudler? :o Hva er det for slags luksusliv du lever? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 Nudler er jævlig usunt. Spesiellt de pakkene med krydder og buljong. Hvis du skal ned i vekt kan du likegjerne spise marsipan. Serial! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 Nudler er ikke akkurat helsekost, nei. Høyt innhold av palmeolje o.l. er vel hovedårsaken. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Da har du ikke prøvd å leve på bare nudler. Edit: Ca ingenting er sunt i mengder, selv vitaminer er dødelig i store doser. Endret 20. april 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 Jeg føler jeg spiste nok nudler når jeg var fjortis. Kunne ikke tenke meg å spise det så ofte. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Stemmer, og mye salt. Kombinere dette med trening anbefales ikke. Da har du ikke prøvd å leve på bare nudler. Jo, det har jeg. Under lærlingtida, og det var noe drit Endret 20. april 2010 av Mammakamel v2.0 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Og du gikk opp i vekt? Hvor mye nudler spiste du? Edit: levde også i 3 uker på nesten bare nudler i forfjor (første året for meg selv). Var konstant sulten. Endret 20. april 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Og du gikk opp i vekt? Hvor mye nudler spiste du? Jeg gikk ikke opp i vekt. Men i forbindelse med trening vil jeg på det sterkeste anbefale noe annet. Næringsinnholdet er helt på trynet, det inneholder knapt noenting man trenger. Edit: En liten skrivefeil. Endret 20. april 2010 av Mammakamel v2.0 Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 - FuzioN aka. DREAMFLASH aka. HCG er rett og slett bare awesome ^_^ Kan godt endre tilbake til HCG da. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 Det er sant. Vil ikke anbefale det jeg heller, høy risiko for diverse mangelsykdommer da. Hvis målet er å gå ned i vekt og/eller trene muskler så kan jeg anbefale det opplegget broren min gikk på for å bli kvitt nygift-fettet. Husker ikke hva den het, men den gikk ut på å droppe alt av karbohydrater og bare spise fet og proteinrik mat, kombinert med litt trening. Funket som bare det, han gikk ned nesten 30 kg på 4 uker. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 (endret) 30 kilo på EN måned? Det er noen tilfeller av relativt billig og sunn mat. Det viktigste er å ikke være redd for å bruke litt lenger tid enn 5 min på kjøkkenet. Faktisk; bruker du 5 minutter på middagen din gjør du noe feil Endret 20. april 2010 av Mammakamel v2.0 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Jepp, han trente mer enn det opplegget sa da. Syklet til og fra jobb så ofte som mulig blandt annet. Edit: Mandager spiser jeg ofte ganske sunt, da jeg pleier å ta med meg middagsrester til hybelen etter å ha vært hjemme hos foreldrene mine enkelte helger. Endret 20. april 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 Jeg kan si det med en gang RoR: 30 kilo på en måned er umulig hvis ikke han veide 5000 kilo da. 3 kilo i mnd derimot, det er bra. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Vil nå mene det var det han sa, kanskje jeg husker feil og det var snakk om flere måneder, det er godt mulig. Men mer enn 3 kg per måned er jeg ganske sikker på at det var. Han veide litt over 100 og gikk ned til 78 i alle fall. Edit: Et godt opplegg var det uansett. Endret 20. april 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Einride Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 Da har du ikke prøvd å leve på bare nudler. Edit: Ca ingenting er sunt i mengder, selv vitaminer er dødelig i store doser. Det er vel helst fettløyselege vitamin ein bør unngå i for store dosar, men forsåvidt sant nok Hvis målet er å gå ned i vekt og/eller trene muskler så kan jeg anbefale det opplegget broren min gikk på for å bli kvitt nygift-fettet. Husker ikke hva den het, men den gikk ut på å droppe alt av karbohydrater og bare spise fet og proteinrik mat, kombinert med litt trening. Funket som bare det, han gikk ned nesten 30 kg på 4 uker. Det er det blant anna Atkins-dietten går ut på. Kutt ut/ned på (helst under 20g per dag) karbo, trykk på med fett (alle typar, også metta) og protein. Eit høgare proteinnivå i maten er uansett å foretrekke (høg termisk energi). Desverre eit opplegg som stort sett ikkje går godt saman med studentøkonomi. Både kjøt, grønsaker og frukt er forholdsvis dyrt, desverre. Reknestykket er, om ein ser veldig forenkla på det, at antal kaloriar inn må vere mindre enn det som går ut. Både å ete sunnare (og i nokre tilfelle mindre) og det å trene er bra, men du må gjere begge deler om du skal få noko særleg resultat Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 Da var intervjuet gjennomført, og jeg har funnet ut at jeg virkelig er et vandrende nervevrak, håper det gikk bra. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 Bokmålstentamen i morgen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå