Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Hu hei hvor det går! Jeg hadde glemt hvor tregt det gamle internettet går. Men, har iallefall internett da, det er det viktigste. Herregud så teit dette tastaturet er. helt uvant å skrive på det. Nå bare gleder jeg meg til jeg skal flytte ut. Kommer til å bli digg.

Helt til du må lage din første middag ;)

Amen, jeg lever stort sett på micromiddager fra Toro, og lette retter som kylling og ris, pytt i panne, etc etc. Å lage mat er hinsides kjedelig. :|

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei huff, slik new age mumbo jumbo er bare tull. :p Prøv å leve på bare nudler i en uke eller to, da skal du se vekten raser fortere en du kan si vektreduserende kostholdsanalyseringsmaskin. :p

Og som de andre er inne på, uten oppvaskmaskin er det å rydde etter måltidet en treningsøkt i seg selv. :p

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Har ikke oppvaskmaskin jeg heller, så alt må gjøres på gamlemåten. Ikke det at det er noen krise. Bestemor og bestefar har aldri hatt oppvaskmaskin, så de har måttet vaske opp på den måten hver dag i flere år.

Lite kalorier og lite fett i nudler tenker jeg, så hvis jeg trener masse, så går jeg vel ned. Meget kjedelig med nudler, men det kan jo tenkes at jeg må leve på nudler en gang i blant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...