Lakus Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 Nei, han er FuZi0n!1 Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 Nei han er hcg! Eneste rette. Lenke til kommentar
Error Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 (endret) MC Hammer – U Can't Touch This Oooh yes! *Danse danse* Endret 20. april 2010 av Error Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 Rett og slett fordi det ble for kjedelig Hadde nettopp skaffet eidolonen til Vanille, så et par timer etter det. Syns historien hadde en grei framgang fram til rundt der. Men har en følelse av at den kommer til å ta seg opp igjen. Forhåpentligvis Angående missions: Hvis en avbryter et, fordi en starter på et annet, mister en muligheten til å ta det? Nei, du kan ta missionet opp igjen nårtid som helst. Vanilles Eidolon sier du, det er før Gran Pulse, ja? Gled deg til du kommer til Gran Pulse du. edit; Om ikke du er som Spartakus og fant Gran Pulse delen av spillet kjedelig, og den lineære delen mer spennende. Det er rett etter en kommer til GP Fantastisk plass! Har dog ikke sett så alt for mye ennå, grunnet jeg ga opp :rolleyes: Men blir nok FF idag Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 Nei, han er FuZi0n!1 Han er 1337!11oneoneeleven Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Hurra for 64 kbps linje! Ikke bare går internettet tregt, men dataen er fra steinalderen også. Tastaturet er ekkelt også. Jeg drikker Urge Intense Red sting nuh! Den er god. Endret 20. april 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 Jeg og kunne tenkt meg en tur dit. Sounds like heaven. Kjørte forbi butikken deres i taxi i London. Desverre på vei til flytoget ut av London Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 Uff, sånt skjer. Gleder meg til jeg en gang i fremtiden tar turen i storbritannia. Gjett om jeg skal gå amokk Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 Går lett amokk der borte ja Var veldig nervøs når de skulle veie kofferten min på flyplassen. Var veldig redd den skulle være over 20kg Men heldigvis var den bare 17kg. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Hehe. Hva for noe gøy kjøpte du da? Endret 20. april 2010 av Ehtram Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 Hurra for 64 kbps linje! Ikke bare går internettet tregt, men dataen er fra steinalderen også. Tastaturet er ekkelt også. Jeg drikker Urge Intense Red sting nuh! Den er god. Jepp, det er den. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 Hehe. Hva for noe gøy kjøpte du da? Ble no noen DVD'er, blant annet "The Five Doctors" , Doctor Who t-skjorte og en annen t-skjorte. Ble det litt gaver og. Også kjøpte jeg en rå Batarang basert på de 2 siste filmene. Skikkelige greier. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 (endret) - FuzioN aka. DREAMFLASH aka. HCG er rett og slett bare awesome ^_^ Endret 20. april 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 (endret) GhostViper: Nice (føler jeg blir litt misunnelig), men da forventer jeg å se deg vandrende rundt i byn i den nye doctor who t-shorten din til sommeren. ^^ Endret 20. april 2010 av Ehtram Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 Hu hei hvor det går! Jeg hadde glemt hvor tregt det gamle internettet går. Men, har iallefall internett da, det er det viktigste. Herregud så teit dette tastaturet er. helt uvant å skrive på det. Nå bare gleder jeg meg til jeg skal flytte ut. Kommer til å bli digg. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 GhostViper: Nice (føler jeg blir litt misunnelig), men da forventer jeg å se deg vandrende rundt i byn i den nye doctor who t-shorten din til sommeren. ^^ Jada, det e klart Må bare bli varmt først. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 (endret) For de av dere som ser på House, S06E17 ligger nå ute på det vide nettet. Endret 20. april 2010 av Vaine Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 Siden jeg er lat lurer jeg på om episode 13 av Lost ligger ute nå? Har episode 12 liggende her og gidder ikke se den akkurat nå om episode 13 er ute. Da laser jeg heller ned den og ser begge i rekke. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 Siden jeg er lat lurer jeg på om episode 13 av Lost ligger ute nå? Har episode 12 liggende her og gidder ikke se den akkurat nå om episode 13 er ute. Da laser jeg heller ned den og ser begge i rekke. Nope. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 Hu hei hvor det går! Jeg hadde glemt hvor tregt det gamle internettet går. Men, har iallefall internett da, det er det viktigste. Herregud så teit dette tastaturet er. helt uvant å skrive på det. Nå bare gleder jeg meg til jeg skal flytte ut. Kommer til å bli digg. Helt til du må lage din første middag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå