Vaine Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Altså en Urge Intense med bringebærsmak. Høres god ut, men må nesten prøve den før jeg uttaler meg om hvor vidt jeg liker den eller ikke. Kjør/løp/haik på din nærmeste bensinstasjon og kjøp nå med en gang. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Den "vanlige" Urge Intense smaker mindre behagelig for å si det mildt :rolleyes: For vel prøve den nye også. Angående Tab, det var brusen sin det! Og vanilla coke Selv om jeg ikke akkurat er i flertall på det synet. Endret 19. april 2010 av nubbiz Lenke til kommentar
psyched Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 @Banneord Fikk inført et nytt i dag. "Sveittsneipen". Feks: "Når han pessa på gjære fekk han strøm i svettsneipen." Det er en definisjon jeg og noen kompiser kom på, vi vet absolutt ikke hva det betyr. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Den "vanlige" Urge Intense smaker mindre behagelig for å si det mildt :rolleyes: For vel prøve den nye også. Angående Tab, det var brusen din det! Og vanilla coke Selv om jeg ikke akkurat er i flertall på det synet. Vanilla Coke kan jeg tilgi, men Tab X-tra? Smaker jo utvannet cola med suketter. Skvip. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Den "vanlige" Urge Intense smaker mindre behagelig for å si det mildt :rolleyes: For vel prøve den nye også. Angående Tab, det var brusen din det! Og vanilla coke Selv om jeg ikke akkurat er i flertall på det synet. Haha, når det kommer til brus har vi helt motsatt smak. ^_^ Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Vanilla Coke kan jeg tilgi, men Tab X-tra? Smaker jo utvannet cola med suketter. Skvip. Nettopp RoR: Ikke alle kan ha like god smak vettu Endret 19. april 2010 av nubbiz Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Vanilla Coke kan jeg tilgi, men Tab X-tra? Smaker jo utvannet cola med suketter. Skvip. Ikke alle kan ha like god smak vettu Som meg nei? Selvsagt ikke. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Yay! slapp unna lugarinspeksjon i dag ^^. Ser ikke bra ut akkurat Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 RoR: Ikke alle kan ha like god smak vettu Haha, velger å ta det som et kompliment. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Da tar jeg kvelden folkens, Erik - Gi Red Sting en sjanse, det er godt mulig du ikke vil angre. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Red Sting smaker verre enn intense syntes nå jeg. Alt for mye sukker Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Vanilla Coke kan jeg tilgi, men Tab X-tra? Smaker jo utvannet cola med suketter. Skvip. Ikke alle kan ha like god smak vettu Som meg nei? Selvsagt ikke. RoR: Ikke alle kan ha like god smak vettu Haha, velger å ta det som et kompliment. Haha, jeg gir dere opp forumtroll :rolleyes: Endret 19. april 2010 av nubbiz Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Det morsomme er at det slett ikke er så mye sukker i den, 56g sukker per 500ml er faktisk ikke mer enn det er i de fleste andre bruser. Edit: Troll! Og jeg som hadde planer om å gå en tur i solskinnet i morgen. Endret 19. april 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Noen forumtroll i live? Natta.. EDIT: Oh, shit!? Er ikke klokka i forumet feil? Endret 19. april 2010 av Ollorca Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Oki da tok jeg vel feil som vanlig. Men uansett tar kvelden god natt forumfolk. Endret 19. april 2010 av Bloodlines Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Det morsomme er at det slett ikke er så mye sukker i den, 56g sukker per 500ml er faktisk ikke mer enn det er i de fleste andre bruser. Edit: Troll! Og jeg som hadde planer om å gå en tur i solskinnet i morgen. Vi får satse på litt aske som dekker solen, så går det vel greit Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Mornings Jeg er innom her hver enest dag! Men. Er ikke alltid jeg sier noe! Da er vi to! Blir bare mindre og mindre tid til det jeg har lyst til om dagene:( Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) @Nubbiz: Hehe ja, ville ikke like å bli til stein eller sprekke straks jeg går ut. Høres en tanke ubehagelig ut. ^_^ Edit: Da kommer det i alle fall noe positivt ut av at Island ikke har innført røykeloven. Endret 19. april 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Haha, så sant så sant :rolleyes: Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 God morgen, forumfolk Noen som skal noe kjekt i dag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå