Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Hvis det gjør henne lykkelig "in the long run" (noe jeg har vanskeligheter med å tro) så kan dama godt ta så mange plastiske operasjoner som mulig for min del, men hun trenger da absolutt ikke å flashe plastikken til hele verden.

Uansett, er det noen som har erfaringer med threadless? Hvor lang tid tar det for en pakke å komme frem?

Ellers har jeg tatt båtførerprøven i dag (var totalt uforberedt) men jeg tror faktisk det gikk bra likevel, og jeg har tatt et passbilde som ser helt mongobongo stygt ut, yay!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor vil noen betale tusenvis av kroner på elektronisk utstyr for ren underholdning?

Forskjellen er vel i grunn at å bruke penger på underholdning er å skape glede i en ellers travel hverdag, å ta plastiske operasjoner for å bli, som Rider sier, styggere, kommer det lite godt ut av. For all del, de skal få ødelegge seg selv så mye de vil for min del, men jeg kan ikke nekte for at jeg synes det er uhorvelig mange ganger tåpeligere enn å bruke noen tusenlapper på en ny TV.

Lenke til kommentar

Oddsene er store for at det hele bare er juks og bedrag selvfølgelig, spesielt med tanke på at bøkene til én av mange potensielle forfattere av manuscriptet var verd svært mye på den tiden. Det å skrive et falsk manuscript for så å selge det med påstander om at det var en berømt forfatter som hadde skrevet det hadde nok potensiale til å bli svært lukrativt.

Men fremdeles, 272 sider med flytende håndskrift, pluss en hel haug med intrikate illustrasjoner, noen av dem som 'fold out' på opp til 6 sider. Hvem går igjennom noe sånt bare for å tjene noen penger? Jeg tror det er ekte.

Lenke til kommentar

Hvorfor vil noen betale tusenvis av kroner på elektronisk utstyr for ren underholdning?

Forskjellen er vel i grunn at å bruke penger på underholdning er å skape glede i en ellers travel hverdag, å ta plastiske operasjoner for å bli, som Rider sier, styggere, kommer det lite godt ut av. For all del, de skal få ødelegge seg selv så mye de vil for min del, men jeg kan ikke nekte for at jeg synes det er uhorvelig mange ganger tåpeligere enn å bruke noen tusenlapper på en ny TV.

Men skjønnhet er i øynene som ser, og selv om det for oss fortegner seg som obvious troll is obvious så er det nå en gang slik at noen mener det stikk motsatte som oss - å bruke penger på å sitte i stor grad alene for seg selv er tåpelig.

Lenke til kommentar

@ Vaine: Det hadde vært så utrolig kult hvis det viste seg at den er skrevet av en mystisk, høyt utviklet sivilisasjon som ingen har hørt om før. :D

Noe av det merkeligste er at nesten ingen av plante-illustrasjonene (om det nå er planter som er illustrert) som befinner seg i første del av boken lar seg gjenkjenne. :o

Endret av Vaine
Lenke til kommentar

Yay, fristen til manuset ble utsatt til Onsdag :D

Og da spør jeg igjen om hjelp til manuset.

Noen som har et mildt banneord som nesten ingen andre bruker?

I dag er det nesten ingen som bruker ord som 'fillern' og 'pokker' lengre. For øvrig har vi jo noen morsomme nordnorske varianter som "Å dæven han røkksalte!" (ikke spør hva det betyr, for jeg har virkelig ingen anelse).

Hehe, skjønte nesten det. Kanskje det er aliens som har skrevet boken. :o

Veldig, veldig neppe. Men at det er en kreativ og høyst intelligent sjel levnes det liten tvil om.

Lenke til kommentar

Yay, fristen til manuset ble utsatt til Onsdag :D

Og da spør jeg igjen om hjelp til manuset.

Noen som har et mildt banneord som nesten ingen andre bruker?

Black Debbath – Om Bruken Av Tabuord I Det Norske Språk

Heh, Hardingrock er faktisk på Spotify!

Emperor er faen hakke meg på Spotify! Foreslår å dra anlegget på fullt og høre avslutningsoloen (hele greia for best stemning) av denne låta: With Strength I Burn.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

For øvrig har vi jo noen morsomme nordnorske varianter som "Å dæven han røkksalte!" (ikke spør hva det betyr, for jeg har virkelig ingen anelse).

Jeg skal oversette det for deg, sør for Mo i Rana betyr det der "Oi han der er jo helt utrolig flink". :p

Hahaha. :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...