Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah, du trenger navn til en fiktiv karakter, jeg trodde du mente en virkelig psykolog.

Hva med Winston Miles?

Eller skal det være noenlunde norske navn? Ingvar Idrupsen? lol

Jeg likte Winston Miles :D Tusen takk. Han er en psykolog med amerikanske foreldre. Han ble født i Norge.

I like it :p

Lenke til kommentar

Ah, du trenger navn til en fiktiv karakter, jeg trodde du mente en virkelig psykolog.

Hva med Winston Miles?

Eller skal det være noenlunde norske navn? Ingvar Idrupsen? lol

Jeg likte Winston Miles :D Tusen takk. Han er en psykolog med amerikanske foreldre. Han ble født i Norge.

I like it :p

Det manuset ditt høres bare mer og mer spennende ut. Høres litt ut som en god krimthriller, er det noe sånt du skriver om? :)

Lenke til kommentar

@Zealuus link. Haha faen at det går an.

Dette blir en fantastisk uke, selv med 13 timer på jobb i morgen.

Og jeg vurderer å skifte navn på bloggen. Det var et utrolig kult navn helt til jeg begynte å bruke det.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Og DER var siste episode i første sesong av Spartacus: Blood and Sand slutt. Jeg må innrømme at det i begynnelsen virket som om de ikke helt visste hva de ville med serien, annet enn å slenge rundt seg med pupper og kjønnsorganer og fascinerende blodeffekter - kanskje for å dekke over den komplette mangelen på en reell historie? - men det kom seg etter episode to. Folk som gav opp serien etter de to leakede screenerepisodene burde vurdere å se resten. Ikke særlig overbevisende start, men opplegget vokser på deg. Og jaggu fikk de ikke til noen slags tolerabelt sannsynlige subplot innimellom det åpenbare langtidsplottet også, når de omsider fikk satt scenen og introdusert persongalleriet skikkelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...