HerrGhost Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Navn til en rollefigur i manuset mitt, er så dårlig med å finne opp navn. Hovedrollen heter Petter Gallifrey Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Ah, du trenger navn til en fiktiv karakter, jeg trodde du mente en virkelig psykolog. Hva med Winston Miles? Eller skal det være noenlunde norske navn? Ingvar Idrupsen? lol Endret 19. april 2010 av Vaine Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Navn til en rollefigur i manuset mitt, er så dårlig med å finne opp navn. Da er vi to. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Ah, du trenger navn til en fiktiv karakter, jeg trodde du mente en virkelig psykolog. Hva med Winston Miles? Eller skal det være noenlunde norske navn? Ingvar Idrupsen? lol Jeg likte Winston Miles Tusen takk. Han er en psykolog med amerikanske foreldre. Han ble født i Norge. I like it Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 For et deilig gjensyn med Wow. Klart; det er farlig å være arbeidsledig og like wow. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Ah, du trenger navn til en fiktiv karakter, jeg trodde du mente en virkelig psykolog. Hva med Winston Miles? Eller skal det være noenlunde norske navn? Ingvar Idrupsen? lol Jeg likte Winston Miles Tusen takk. Han er en psykolog med amerikanske foreldre. Han ble født i Norge. I like it Det manuset ditt høres bare mer og mer spennende ut. Høres litt ut som en god krimthriller, er det noe sånt du skriver om? Lenke til kommentar
Einride Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Som med Ridderens bok, eventuelt resultat () bør du sjølvsagt dele med oss Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Og ulikt Valve og Rider burde du bli ferdig, da jeg regner med at skolen har en deadline Anysveis, jeg er på vei for å kjøpe meg Just Cause 2. Burde jeg også kjøpe Splinter Cell: Conviction? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Og ulikt Valve og Rider burde du bli ferdig, da jeg regner med at skolen har en deadline Skjønner ikke hva du hinter til. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Hehe, skal inn i morgen eller onsdag men kan sikkert dele når jeg er ferdig Tenker på de merkeligste ting mens man jobber. Jeg fikk lyst å spille med Pogs igjen Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Internettet er ustabilt... Kjedelig. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Jobbet en dag og halveis ferdig med nettbutikken 7 uker igjen. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 http://www.dagbladet.no/2010/04/19/nyheter/paradise_hotel/jobbsoking/sosiale_medier/11352371/ Jeg synes dette er rasende festlig. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Både haha og hva i helvete? Edit: Lol. Fant broren til Laland på listen over tweets fra hu dama. Endret 19. april 2010 av Lakus Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 http://www.dagbladet.no/2010/04/19/nyheter/paradise_hotel/jobbsoking/sosiale_medier/11352371/ Jeg synes dette er rasende festlig. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) @Zealuus link. Haha faen at det går an. Dette blir en fantastisk uke, selv med 13 timer på jobb i morgen. Og jeg vurderer å skifte navn på bloggen. Det var et utrolig kult navn helt til jeg begynte å bruke det. Endret 19. april 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Og DER var siste episode i første sesong av Spartacus: Blood and Sand slutt. Jeg må innrømme at det i begynnelsen virket som om de ikke helt visste hva de ville med serien, annet enn å slenge rundt seg med pupper og kjønnsorganer og fascinerende blodeffekter - kanskje for å dekke over den komplette mangelen på en reell historie? - men det kom seg etter episode to. Folk som gav opp serien etter de to leakede screenerepisodene burde vurdere å se resten. Ikke særlig overbevisende start, men opplegget vokser på deg. Og jaggu fikk de ikke til noen slags tolerabelt sannsynlige subplot innimellom det åpenbare langtidsplottet også, når de omsider fikk satt scenen og introdusert persongalleriet skikkelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå