Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

At den ikke nevnte Shani noen steder. :(

Her hadde jeg håpet på ihvertfall et hint av at Geralt slo seg til ro med henne, da alle valg jeg gjorde i spillet angående henne la opp til akkurat det.

Joa, det kommer et The Witcher 2, men still. Skuff. :\

For øvrig kan jeg nevne at jeg synes spillet var fantastisk bra ellers, mye bedre enn Risen, nesten like bra som Dragon Age.

Endret av Vaine
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja slutten bar preg av

å være VELDIG åpen. :)

Edit: Godt å høre/se. Selv likte jeg den faktisk bedre enn DA:O.

Ja det med DA:O kan ha noe med at jeg ikke er så veldig stor fan av åpne slutter. Jeg liker at avslutningen viser deg frukten av valgene du har gjort.

Det gjorde The Witcher forsåvidt helt greit, men det med Shani irriterte meg. :|

edit; Ferdig Allerede; Ja. I dag begynte jeg å spille ca. kl 14, og har spilt helt til nå o_o.

Begynner på jobb 8:30 i morgen, så må nesten legge meg nå. God natt.

Endret av Vaine
Lenke til kommentar

Litt som å lese Gardens of the Moon for første gang. Der har du flust av WTF moments, men om du leser den på nytt etter å ha lest en 3-4 bøker uti serien, så blir plutselig alt helt klart og innlysende.

Uansett, god natt! :D

Malazan: Book of the Fallen er elsk :love:

God morgen alle sammen ^^

Lenke til kommentar

Var vel ikke akuratt en masse med snø jeg forventet meg når jeg våknet. Ugh :(

Var vel ikke akkurat en KALD DUSJ jeg forventet meg når jeg våknet. Ugh. Sånn er det å stå sist opp med tre andre i huset - selv om jeg vagt minnes å ha mumlet noe om å spare varmtvann til meg under puta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...