Nøtte Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Jeg er innom her hver enest dag! Men. Er ikke alltid jeg sirer noe! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Jeg skulle egentlig hete Sara, jeg. Barnenavn, ja. Sånt er gøy! Da jeg var tolv var jeg fast bestemt på at jeg skulle ha en datter som het Maria, for det var verdens fineste navn. Akkurat nå har jeg sansen for Selma og Iben. Jeg ler litt inni meg når venninnene mine får unger og kaller dem Leon Alexander eller Christoffer Leander osv. Dzjiis. Selv var min mor innstilt på å døpe meg Sigmund. Iben er et fint navn, snakket med ei på jobben som skal kalle sin neste datter for det om hun får flere jenter noen gang. Haha ja det er så mye sprøtt. Lillesøstra til ei jente på jobben heter Isolde Olava og har i tillegg to etternavn. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Herregud!!! Det er den 19 i dag, allerede. Spesiell dag... Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Det var sånn jeg begynte med kryssord: jeg var stuck hos besteforeldrene mine. Valget sto mellom Norsk Ukeblad og Hjemmet eller Sagaen om Isfolket. Skal vedde på at du liker de blå sidene - historier fra virkeligheten! "MIN MANN VAR PEDOFIL" "MIN MOR ELSKET MEG ALDRI" "JEG VAR DEN ANDRE KVINNEN" "MIN FAR ER ALKOHOLIKER" ...for ikke å snakke om alle kvalitetsreportasjene! "Mikael er et mirakelbarn - overlevde åtte kreftbehandlinger!" eller "Bli kvitt migrenen - spis asparges!". JEG leser faktisk de blå sidene når jeg er hos mormor elns. o_O Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Shiat. Jeg har bestemt meg for at ungene mine aldri skal få overdrevent lange navn (vilt å si, for for tre måneder siden tenkte jeg at jeg aldri skulle få unger). For det første virker det fort litt jålete, og for det andre er jeg hellig overbevist om at unger med korte navn lærer å lese og skrive raskere enn andre. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Hva har det å lære å lese med hvor langt navn man har? Anyways, going to bed. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) JEG leser faktisk de blå sidene når jeg er hos mormor elns. o_O Ikke rart - de er jo vanvittig underholdende. Jeg leste at man kan honoreres opp til 1000 kroner hvis de velger å publisere sånne, så jeg vurderer å finne på masse tragiske historier og sende inn til diverse blad for noen lettjente kroner. Hva har det å lære å lese med hvor langt navn man har? Anyways, going to bed. Fordi sitt eget navn som regel er det første man lærer å skrive. Skal vedde på at det blir en slags boost, så man får lyst å lære mer. Det har i hvertfall ikke slått feil hos de jeg har prata med om det så langt. Endret 18. april 2010 av Lemon Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) ..... Endret 25. mars 2012 av Cloudemyx Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Når man har langt etternavn er lange fornavn ikke det beste har jeg funnet ut. De lærer i hvert fall å skrive sitt eget navn fortere, noe som alltid er suksess. Men jeg må nok legge meg gitt. Kom på at jeg må være på jobb i 13 timer på tirsdag. Begynner 0700, ferdig 14.30 og møte igjen klokka 17.15. til 20.15. Ikke vet jeg om jeg rekker komme meg frem og tilbake i mellomtiden heller, så jeg må vel slå ihjel noen timer på senteret. Endret 18. april 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Jeg leste bare overskriftene i innholdsfortegnelsen og leste de som virket interessante, noe de sjelden var. Jeg leste bare tegneseriene. Når det gjelder navn er jeg meget fornøyd med mitt eget. Navnet til søsteren min er det pretty much ingen som klarer å skriv riktig og mitt mellomnavn er det ingen som klarer å uttale riktig, ei heller også skrive riktig. Hva skulle mine barn hett tro? Kan man spørre hva dere heter? Du bør kalle din førstefødte Optimus Prime. Når man har langt etternavn er lange fornavn ikke det beste har jeg funnet ut. De lærer i hvert fall å skrive sitt eget navn fortere, noe som alltid er suksess. Men jeg må nok legge meg gitt. Kom på at jeg må være på jobb i 14 timer på tirsdag. Begynner 0700, ferdig 14.30 og møte igjen klokka 17.15. til 20.15. Ikke vet jeg om jeg rekker komme meg frem og tilbake i mellomtiden heller, så jeg må vel slå ihjel noen timer på senteret. Enig. Sov godt! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Sov godt ja! Kos deg med kryssordet, om du skulle holde på enda. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) ..... Endret 25. mars 2012 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) ...men faren din er leiemorder fra Firenze, ikke sant? Sov godt ja! Kos deg med kryssordet, om du skulle holde på enda. Takk, det skal jeg! Endret 19. april 2010 av Lemon Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Æsj, dobbeltpost. Endret 18. april 2010 av Lemon Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Ja. Selv blir jeg det snart, må bare trene litt først. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Tentamen i morgen God natt.... Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Hva har de gjort? Toget gikk ikke fra stasjonen jeg sto på, pga. arbeid i linjen. Derfor stilte de med buss som skulle plukke opp folk. Tror du bussen kom på min stopp? Neida. Måtte jeg vente 2 timer til neste tog, som var 30 min forsinket fra stasjonen toget starter fra. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Fullførte nettopp The Witcher, gud så skuffet jeg ble av slutten. :| Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Oi, det er ikke hver dag man opplever noen diskuterer barnenavn og kryssord i SO. Det er det som er sjarmen med SO. Haha. Selv har jeg dilla på Sara og Lars. Fint å se at jeg ikke er den eneste som har sansen for de mer tradisjonelle navnene. Er fullstendig enig i at Sara og Maria er flotte jentenavn, men selv er jeg fryktelig usikker på hva jeg hadde valgt. Når det gjelder guttenavn er jeg litt mer sikker, står mellom Tommy og Lukas. Edit: Ferdig allerede Vaine? Det var raskt. Hva var det du ikke likte med slutten da? Endret 19. april 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå