Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe ok. Kan ikke hjelpe deg der gitt, jeg klarte faktisk aldri fullføre Pride and Prejudice and Zombies engang, det ble rett og slett for tørt.

Men jeg har særemnet mitt fra videregående om Erlend Loe liggende hvis du skulle føle for å bytte! Fikk en 4'er med trekk for å ikke ta opp kvinnene i bøkene hans, noe jeg heller ikke hadde som mål å gjøre.

Lenke til kommentar

Jaja. Tilbudet står nå der, si i fra innen lørdag. Har ferdig kopierte hva de nå enn heter slike blanke ark man legger på overhead. Men slikt befatter man seg kanskje ikke med i dag?

Det gjør de vet du! Brio holder stand. Litt usikker på hvor du hanver om du trykker denne lenken, men bankebrett heter på engelsk noe så groteskt som "pounding bench" og ligger under "Toddler 12-26m"-> "Classics".

Koster rundt 150-200,- om jeg ikke husker feil.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Vi måtte slutte å bruke det siden ei jente i klassen ikke tålte å se på ting på overhead. Øynene hennes begynte å renne.

Hurra for Brio!

Tror jeg tar en pause fra særemnet (har tross alt skrevet to linjer til!) og koser meg med et nyervervet kryssord. Ja, jeg er seksti år gammel.

Lenke til kommentar

Ah. Jeg har kanskje verdens flaueste historie og fortelle om overheads. Vi brukte en i klassen, men jeg satt slik til at jeg ikke så en dritt på grunn av speilet som måtte stå oppe. Og jeg tenkte meg selvfølgelig ikke om, så jeg spratt opp og dytta ned dritten som var i veien for teksten på tavla, men da ble jo alt borte og klassen ble plutselig så urolig.

Kryssord? Jeg liker deg mer og mer. Kryssord er herlig.

Lenke til kommentar

Har sjeldent følt meg dummere ^_^

Jepp. Så lenge jeg klarer løse dem riktig nok, og det er ikke bestandig! Donaldkryss er litt vel lett og ukebladkryss kan fort bli for vanskelig. Er en råtass på guder og månefaser, såpass kreditt må jeg gi meg selv.

Og jeg føler for å presisere: Jeg kjøper ikke ukeblader altså.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Det var sånn jeg begynte med kryssord: jeg var stuck hos besteforeldrene mine. Valget sto mellom Norsk Ukeblad og Hjemmet eller Sagaen om Isfolket.

Skal vedde på at du liker de blå sidene - historier fra virkeligheten! "MIN MANN VAR PEDOFIL" "MIN MOR ELSKET MEG ALDRI" "JEG VAR DEN ANDRE KVINNEN" "MIN FAR ER ALKOHOLIKER" :love:

...for ikke å snakke om alle kvalitetsreportasjene! "Mikael er et mirakelbarn - overlevde åtte kreftbehandlinger!" eller "Bli kvitt migrenen - spis asparges!".

Endret av Lemon
Lenke til kommentar

Er mer fan av typen "JEG TRODDE HAN HATET MEG MEN HAN SA HAN ELSKET MEG MED MORSE NÅR HAN SLO" og "VI HADDE KATTER MED DE BLE TATT AV ROBOT PIRATES" da jeg ikke er så glad i sånt annet kliss.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Jeg skulle egentlig hete Sara, jeg.

Barnenavn, ja. Sånt er gøy! Da jeg var tolv var jeg fast bestemt på at jeg skulle ha en datter som het Maria, for det var verdens fineste navn. Akkurat nå har jeg sansen for Selma og Iben.

Jeg ler litt inni meg når venninnene mine får unger og kaller dem Leon Alexander eller Christoffer Leander osv. Dzjiis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...