Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for tilbakemeldingene! Og ja Error, jeg fikk virkelig ikke til noe videre bra bilder.

@Eplefe: Tilbøyelig til å være enig selv akkurat nå men det er for min del en vanesak. Pleier som regel å klippe meg såpass kort en gang i året.

Lenke til kommentar

Sånn, ligger i bilde av deg selv-tråden.

Eller Suicide Gamers om du vil ^_^

Stilig ny avatar Cloudemyx!

Jo takk! Jeg testet ut litt forskjellige avatarer tidligere i kveld og fant ut at denne motiverer meg til alt jeg skal igjennom nå fremover.

PS: Hvis du ser litt nøye ser du at det står "fight" på den. ;)

Det er få egentlig som kler buzz cut, men nå som sommeren er like rundt hjørnet så er det greit å snaue det ned'att. Når vi er i juni, så er lengden sånn som den bør være. Sånn passe kort. Hvis du da bruker litt voks eller noe i det da og styler det litt ser det enda bedre ut.

For min egen del skal jeg også klippe meg. Lei den frisyren jeg har, som jeg ikke får dreisen på, så da må jeg finne en annen stil.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Ja, så det med en gang ;) Minner litt om sverdet Cloud har i Advent Children når han har kombinert to av delene.

Jepp, det er det som er planen. Pleier som regel å forme det, men nå har det vært for langt til å gjøre noe med det siden september.

Lenke til kommentar

Jeg likte det, jeg!

Har sett V for Vendetta i dag, og konkludert med at Natalie Portman antakeligvis er den eneste dama i verden som kan buzze av seg håret og fortsatt se bra ut. Synd for oss andre, det hadde unektelig vært praktisk.

Lenke til kommentar

Jeg likte det, jeg!

Har sett V for Vendetta i dag, og konkludert med at Natalie Portman antakeligvis er den eneste dama i verden som kan buzze av seg håret og fortsatt se bra ut. Synd for oss andre, det hadde unektelig vært praktisk.

Takk!

Tenkte faktisk på V når jeg satt der jeg også. Og du ser da bra ut med langt hår!

Avataren er et bilde av Zack Fair på slutten av Crisis Core. Han holder det originale Buster Sword. B)

Så jeg var pretty close med andre ord ^_^ Cloud sitt i FF VII ser best ut. Det ser ikke så "teknisk" ut, det ser bare ut som et våpen, og passer dermed godt med karakteren Cloud Strife samt verdenen, særlig der spillet starter.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Jeg skriver om Emily Brontës Stormfulle Høyder. Jeg kan jo boka snart utenat, men det er så trist å skulle plukke fra hverandre teksten og analysere alt. Magien forsvinner liksom litt.

Edit: Vedder en femmer på at de siste ordene den stakkars fuglen kvitret var "Farvel, onde verden".

Endret av Lemon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...