Eplefe Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Man merker så sykt godt at du er tolv en gang i blant. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Sånn, ligger i bilde av deg selv-tråden. Eller Suicide Gamers om du vil ^_^ Stilig ny avatar Cloudemyx! Endret 18. april 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Error Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Hvis Teletubbie hadde vært her hadde han nok mumlet noe om Weaboo nå, men det får være. Jeg likte frisyren gamlefar, men du ser litt trøtt ut! Følg mitt eksempel og kryp til sengs. God natt! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Altf4: Vet ikke helt om jeg digget buzzcut-looken. Du kledde bedre sånn.. ikke langt, men ikke barbert heller. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Takk for tilbakemeldingene! Og ja Error, jeg fikk virkelig ikke til noe videre bra bilder. @Eplefe: Tilbøyelig til å være enig selv akkurat nå men det er for min del en vanesak. Pleier som regel å klippe meg såpass kort en gang i året. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Sånn, ligger i bilde av deg selv-tråden. Eller Suicide Gamers om du vil ^_^ Stilig ny avatar Cloudemyx! Jo takk! Jeg testet ut litt forskjellige avatarer tidligere i kveld og fant ut at denne motiverer meg til alt jeg skal igjennom nå fremover. PS: Hvis du ser litt nøye ser du at det står "fight" på den. Det er få egentlig som kler buzz cut, men nå som sommeren er like rundt hjørnet så er det greit å snaue det ned'att. Når vi er i juni, så er lengden sånn som den bør være. Sånn passe kort. Hvis du da bruker litt voks eller noe i det da og styler det litt ser det enda bedre ut. For min egen del skal jeg også klippe meg. Lei den frisyren jeg har, som jeg ikke får dreisen på, så da må jeg finne en annen stil. Endret 18. april 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Ja, så det med en gang Minner litt om sverdet Cloud har i Advent Children når han har kombinert to av delene. Jepp, det er det som er planen. Pleier som regel å forme det, men nå har det vært for langt til å gjøre noe med det siden september. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Jeg likte det, jeg! Har sett V for Vendetta i dag, og konkludert med at Natalie Portman antakeligvis er den eneste dama i verden som kan buzze av seg håret og fortsatt se bra ut. Synd for oss andre, det hadde unektelig vært praktisk. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Avataren er et bilde av Zack Fair på slutten av Crisis Core. Han holder det originale Buster Sword. B) Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Jeg likte det, jeg! Har sett V for Vendetta i dag, og konkludert med at Natalie Portman antakeligvis er den eneste dama i verden som kan buzze av seg håret og fortsatt se bra ut. Synd for oss andre, det hadde unektelig vært praktisk. Takk! Tenkte faktisk på V når jeg satt der jeg også. Og du ser da bra ut med langt hår! Avataren er et bilde av Zack Fair på slutten av Crisis Core. Han holder det originale Buster Sword. B) Så jeg var pretty close med andre ord ^_^ Cloud sitt i FF VII ser best ut. Det ser ikke så "teknisk" ut, det ser bare ut som et våpen, og passer dermed godt med karakteren Cloud Strife samt verdenen, særlig der spillet starter. Endret 18. april 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Men tenk så mye tid jeg hadde spart på morgenen! Jeg har forresten hatt tidenes sløveste søndag: Spist en to timer lang frokost, sett fire filmer og ellers bare daffa rundt. <3 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Ikke mitt problem kjenner jeg ^_^ Selv har jeg spist rundtsykker og kake fra klokka var 3 til den var halv 10. Og lært min søster fordelene med Google Chrome. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Digg. Jeg har vært en svoren Chrome-bruker siden det kom, jeg. Meh, det er vel på tide å bytte residens - sees om en halvtime om dere ikke har lagt dere! Lenke til kommentar
psyched Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Chrome power? Er mest kreativ på natten. Begynte på stilen min 05.00 i går natt, skal fortsette nå Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Chrome power. Som minner meg på at jeg skal sjekke YouTube for de videoene i Brutal Legend som omhandler mytologien. De var så utrolig kule. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Chrome power? Er mest kreativ på natten. Begynte på stilen min 05.00 i går natt, skal fortsette nå Hells yeah. Samme her, jeg skal skrive videre på særemnet mitt nå. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Hva har du særemne om? I? Noen som har sett en bedre positur på en død fugl noen gang? Fant den i loven til onkelen til fattern for noen år tilbake. Endret 18. april 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Jeg skriver om Emily Brontës Stormfulle Høyder. Jeg kan jo boka snart utenat, men det er så trist å skulle plukke fra hverandre teksten og analysere alt. Magien forsvinner liksom litt. Edit: Vedder en femmer på at de siste ordene den stakkars fuglen kvitret var "Farvel, onde verden". Endret 18. april 2010 av Lemon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå