Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er relativt romantisk å røyke. Men det er selvfølgelig situasjonsavhengig. Det er rimelig vanskelig å få til noe romantikk når det lukter kattepiss utenfor, vinden blåser lukta i ansiktet ditt og skyene aldri helt blir borte. Heldigvis er det ikke sånn akkurat nå.

Det er hele det med å gjøre ting og så ta en røyk og så gjøre ting igjen. Har selv røyka, men jeg fikset aldri å røyke alene. Dessuten måtte jeg som regel på dass når jeg var ferdig, så det kunne fort bli upraktisk.

Det snør forøvrig på Dal som er en 5 minutters biltur unna. Kommer vel snart hit også.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Første tur på to hjul i boks og jeg kan garantere søvnvansker. For en følelse! Våren kommer, det er 100vis av folk som er ute å kjører, ta en sigg på ei mc kro.. Nei, finnes det en himmel er den på Berger og den er på en Suzuki Gsf 650 Bandit.

*Kikke på finn, late som jeg har penger*

Endret av Mammakamel v2.0
Lenke til kommentar

Når man bommer med et helt minutt er det jo forståelig at man bare ønsker å grave seg ned i jorden etterpå. Få ting er like flaut som å bomme med ett minutt på internett.

Jeg vet, det finnes ingen større skam. Det må i tilfelle være å gi dama blåmerker rundt navlen.

Lenke til kommentar

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCKKKKCKCKCKCKKCKCKCKKCKKCK RAGEEEEEEEEEEE!!!!!!! Satan helvettes apple itunes helvette! Har et jævla iTunes bug som gjør at jeg ikke kan synkronisere min iPhone, den sier jeg må autorisere datamaskinen. Når jeg gjør det kommer jeg tilbake til "vil du autorisere datamaskinen?". Der MÅ jeg trykke ja eller avbryt. Jeg bommet og trykket nei. Nå slettet iTunes 7 apps før jeg fikk avbryte slettingen :( Hvorfor i faen har de lagt inn en slik funksjon? Srsly WTF is this shit? De kan vel faen ikke slette min apps som jeg har BETALT for fordi deres iTunes har et bøgg...

EDIT: Wat do?

Husker jo faen ikke hvilke app som ble slettet...

På programmer under iPhone tingen sto det hvordan iphonen min så ut i går... Var ikke noen super viktige apps eller noen jeg hadde betalt for. Men hadde jeg ikke vert så rask med og trykket avbryt på iPhone kunne konsekvensene vert langt verre!

Endret av backstabber
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...