Lakus Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Fuck, da vant han ene kollegaen veddemålet vårt. Han sa det kom til å snø før uka var over og jaggu fikk han ikke rett også. Men det han ikke vet kan han ikke kreve gevinst for. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Det er relativt romantisk å røyke. Men det er selvfølgelig situasjonsavhengig. Det er rimelig vanskelig å få til noe romantikk når det lukter kattepiss utenfor, vinden blåser lukta i ansiktet ditt og skyene aldri helt blir borte. Heldigvis er det ikke sånn akkurat nå. Det er hele det med å gjøre ting og så ta en røyk og så gjøre ting igjen. Har selv røyka, men jeg fikset aldri å røyke alene. Dessuten måtte jeg som regel på dass når jeg var ferdig, så det kunne fort bli upraktisk. Det snør forøvrig på Dal som er en 5 minutters biltur unna. Kommer vel snart hit også. Endret 18. april 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Røyk kan brukes til så mangt. Fine pauser, icebreaker, avføringsmiddel etc. Edit: Det begynner å snø såvidt as we speak. Endret 18. april 2010 av Lakus Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 See the point, og jeg kjenner følelsen. Stop being sad and be awesome instead! Jeg må legge meg. Uhmm... Deja vu much? O.o Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Med håp om at enkelte drammensere ikke leser dette så ble det mest avføringsmiddel for min del. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Først bommer du med ett minutt og så sier du ingenting? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Når man bommer med et helt minutt er det jo forståelig at man bare ønsker å grave seg ned i jorden etterpå. Få ting er like flaut som å bomme med ett minutt på internett. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Første tur på to hjul i boks og jeg kan garantere søvnvansker. For en følelse! Våren kommer, det er 100vis av folk som er ute å kjører, ta en sigg på ei mc kro.. Nei, finnes det en himmel er den på Berger og den er på en Suzuki Gsf 650 Bandit. *Kikke på finn, late som jeg har penger* Endret 18. april 2010 av Mammakamel v2.0 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Vindushopping på Finn.no er en klassiker når man blir påminnet om noe man har lyst på, være det motorsykkel, paintball, tv-spill eller skateboard. Jeg har brukt alt for mange timer der inne selv. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Polens president blir begravet i den kirka jeg besøkte under klassetur til Krakow for et halvt år siden... kuli. Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Nei, hadde bare litt penger igjen. Så kjøpte premium og skrudde av abonnementet. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Når man bommer med et helt minutt er det jo forståelig at man bare ønsker å grave seg ned i jorden etterpå. Få ting er like flaut som å bomme med ett minutt på internett. Jeg vet, det finnes ingen større skam. Det må i tilfelle være å gi dama blåmerker rundt navlen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Jepp. Tenk å måtte skjule det at man slår dama ved å slå i magen. Er man ikke mann nok til å slå i trynet kan man klare seg uten. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Det fikk jeg av eksen min, men kanskje ikke på den måten du tenker på, Altf4 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Nå var det ikke det å slå jeg tenkte på da, men ok, å slå er ikke greit. Og med denne moralske beskjeden må jeg be dere fortsette samtalen uten meg, jeg har en toåring å feire. Endret 18. april 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Moro med bursdag, men jaggu meg moro å komme hjem igjen også! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Men, han slo ikke heller. Han lå og kløp meg på magen for å plage meg. Hadde blåmerker fra navlen og et godt stykke utover. Sukk, det verste med det var at jeg ikke takler at folk tar på navlen min afsdsdsfadasdds. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Først bommer du med ett minutt og så sier du ingenting? Det sto 13:37 16 sec på klokka mi Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Scuse me WTF! Det hagler her hos meg nå. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCKKKKCKCKCKCKKCKCKCKKCKKCK RAGEEEEEEEEEEE!!!!!!! Satan helvettes apple itunes helvette! Har et jævla iTunes bug som gjør at jeg ikke kan synkronisere min iPhone, den sier jeg må autorisere datamaskinen. Når jeg gjør det kommer jeg tilbake til "vil du autorisere datamaskinen?". Der MÅ jeg trykke ja eller avbryt. Jeg bommet og trykket nei. Nå slettet iTunes 7 apps før jeg fikk avbryte slettingen Hvorfor i faen har de lagt inn en slik funksjon? Srsly WTF is this shit? De kan vel faen ikke slette min apps som jeg har BETALT for fordi deres iTunes har et bøgg... EDIT: Wat do? Husker jo faen ikke hvilke app som ble slettet... På programmer under iPhone tingen sto det hvordan iphonen min så ut i går... Var ikke noen super viktige apps eller noen jeg hadde betalt for. Men hadde jeg ikke vert så rask med og trykket avbryt på iPhone kunne konsekvensene vert langt verre! Endret 18. april 2010 av backstabber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå