Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Oisann! Jaggu var det ikke ansiktet til vår egen Paisley som prydet bildet i "månedens leser"-spalten i Gamereactor denne måneden! Festlig.

EDIT: Sjarmerende fyr, AltF4.

Visst var det meg ja! Ikke glem å lese retro spalten jeg skrev, mens du fryder deg over det flotte bildet av meg, eller ta en titt på anmeldelsen jeg skrev mens du er på fiendtlig territorium: http://www.gamereact...09%2F10/#233108

Beste arbeidsuke ever!

Endret av Paisley
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når var det du var der egentlig? Hørte aldri noe om det i ASO. Utrolig kult da, kjenner jeg er misunnelig! ;)

Nevnte det et par ganger mener jeg å huske, men var der i uke 11, som vel blir 18 mars og ut.:)

Nesten så du slår Aftenposten-arbeidsuka mi.. Okay, kanskje du faktisk gjør det.

Sleng på metro 2033 anmeldelsen, the demons forge beta testen, og utformingen av community sidene og sleng på månedens leser, anmeldelse og retro spalte.

Yippie-kay-ey!

Lenke til kommentar

Ah ok. Og hvordan gikk dette til? Er det randoms som blir trukket ut? Og når er det du faktisk jobber der? I skoletid og greier?

Ja, jeg har faktisk tenkt på dette hver gang jeg ser den spalten ^_^

Etter å ha lest bladet i et år fant jeg ut at de tok inn ungdommer som hadde arbeidsuke. Alt jeg gjorde var å sende en søknad og fikk lov til å være der i arbeidsuka som var fire dager far mandag til torsdag. Jobbingen skjer i skoletiden, og jeg arbeidet da der fra 09-15 disse dagene og pendlet med tog fra drammen til oslo. Alt skjer i skoletiden og er arrangert av skolen.

Jeg skrev daglig blogg om opplevelsene og de forskjellige aktivitetene jeg gjorde på linken under http://www.gamereactor.no/blog/paisley/23218/

Må få legge til at det føltes herlig å se en gullstikka pris på nært hold, samtidig som jeg møtte mange folk i spillbransjen som jeg også fikk høre mange morsomme historier om (mange gode fyllehistorier ja) :)

Lenke til kommentar

Var ikke det. Vi var på en fest utafor byen hos et vennepar. Men hun ignorerte meg hele kvelden, og atpåtil "flørter" med en annen fyr. Så på bussturen hjem, mens hun fortsatt ignorerer meg og snakker med han andre fyren og ber meg om å holde koppen hennes, så bare trykka jeg på stop-knappen og dro hjem. Fikk melding fra henne like etter, og sendte henne en kvass en tilbake.

Jeg kan ta imot mye, men å bli ignorert en hel kveld av dama mi, der går grensa.

Det er mulig jeg overreagerer, men jeg er full så det får så være.

Lenke til kommentar

@Paisley

Styringen var som nevnt helt på trynet og langt unna det man foventer av et bilspill i 2010!

Hvis jeg husker riktig så er ikke dette et bilspill, og styringen på en motorsykkel er vel bitte litte gran annerledes enn på bil. I'm just saying... :rolleyes:

Lenke til kommentar

@Paisley

Styringen var som nevnt helt på trynet og langt unna det man foventer av et bilspill i 2010!

Hvis jeg husker riktig så er ikke dette et bilspill, og styringen på en motorsykkel er vel bitte litte gran annerledes enn på bil. I'm just saying... :rolleyes:

i´m just saying that det var noe som ble endret fra min originale setning og endret til det der. Hvorfor vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...