Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Innlegg.nos forumtreff 2010. Now with only a hint of man.

Oddworld: Abe's Odysee popper opp på PlayStation Store og det første jeg tenker er "Mammakamel". The Man has entered my mind.

40 kroner for et godt minne. Lurer på om det ikke er verdt det gitt! Men for dere som vet: Er slike spill som kom på PSone optimalisert for PS 3, eller kjører de med gammel oppløsning og slikt? Altså, ser det grått og kornete ut eller vil bildet bli klart og fint?

On a third note: 129155757954395657.jpg?w=500&h=348

129146296549318867.jpg?w=500&h=647

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Hehe. Enjoy.

Hvis Exoddus er der ville jeg gått for det, tror det er litt finere grafikk. Hvis de er optimaliserte skal jeg ha PS3.

Men jeg likte Oddysse bedre enn Exoddus tror jeg. Og det var Oddysse jeg kom over i farta. Får hente kortet mitt etterpå og prøve, det er snakk om 40 spenn.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

+1 Shroom til Spreadshirt.

th_21e2eabf.jpg

Edit: I dag har jeg totalt demontert, tørket støv av hver eneste del, byttet kjølepasta, satt sammen igjen og stabilisert BIOSen i den stasjonære PC´en min. Er egentlig ganske greit å skru på PC. Nå står den og komprimerer lyd og videofiler for harde livet slik at alt skal få plass inn under detn dumme filstørrelsebegrensningen til FAT32-formatet på den eksterne harddisken min. Bare 13 timer igjen.... Derifra skal de over til Mac-en og så over til en annen ekstern harddisk.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

164 kroner pluss 40 kroner for frakt. Upåklagelig kvalitet også om jeg får lov til å dømme utifra mine tidligere erfaringer med Spreadshirt. Sitter og ser etter flere å bestille derifra nå, men skal se hvor mye den krymper etter litt bruk og vask før jeg bestemmer meg for om jeg vil bestille resten i XL eller L.

Lenke til kommentar

Det lurer jeg og på, Villanden.

Noen som har en god start til en engelsk krim. Skal levere inn en krim på mandag på minst 1,5 sider, og jeg sliter med å komme i gang. Om noen har en hel tekst går det også bra :D Om dere har noe på PCen så send det på pm :)

Come on!!!!!!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...