Eplefe Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Nå sitter jeg hos en venninne og sløver. Yessir! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Nå sitter jeg hjemme og sløver. Veldig fornøyd med dagens engelskoppgave; har ikke fått like stor glede av å lese noe jeg har skrevet tidligere enn hva jeg fikk i dag. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Ah, tenkt så deilig om den hadde sprutet et par dager tidligere.. Det er eit velkjent fenomen at sitat er betre out of context. Gjelder i så og seie alle samanhengar! Og då var billettar til Guns N Roses i mai kjøpt. Skulle mykje heller sett dei live i '87 - '92 ein gong eller ti, men det er foreløpig litt vanskelig å få til. Gi ein lyd om du har ein tidsmaskin til sals! (To Internet-cookies til den som tenkte på Napoleon Dynamite-filmen no). Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Ah, tenkt så deilig om den hadde sprutet et par dager tidligere.. Det er eit velkjent fenomen at sitat er betre out of context. Gjelder i så og seie alle samanhengar! Nasty! Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Argh! Spaceworld er smålig treg når det kommer til forsendelse. ;| Lenke til kommentar
Error Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Red Dead Redemption til 99 kroner + 2 spill. Vurderer å slå til. Hvis jeg bestiller to 89kroners spill fra CDON blir det ca. 200 kroner inkl frakt, så da blir sluttpris 300 kroner. 300 kroner for et nytt xbox-spill (i tillegg er det Limited Edition) er jo ikke noe å syte over i alle fall. http://gamestop.no/ Lenke til kommentar
Einride Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Sjansen for at dei spela er på ekskluderingslista er vel ganske stor no? Limited Edition kostar 399,- hos Platekompaniet og det er gratis frakt på alle bestillingar denne veka Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Så nettopp de tyve første minuttene av Splinter Cell: Conviction, og det spillet ser sweeet ut! Tenkte jeg skulle klare meg med Red Dead Redemption og Alan Wake frem til høsten, men nå spørs det.. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Du gjør ikke det..... Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): CRACKDOWN 2!!! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Ah, tenkt så deilig om den hadde sprutet et par dager tidligere.. Det er eit velkjent fenomen at sitat er betre out of context. Gjelder i så og seie alle samanhengar! Din lille gris.. :rolleyes: Nynorsktentamenen i dag ble et sted mellom Epic Fail og Total Pwnage. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Fikk kortdag i dag, for og øve til tentamen... Bad company 2 har jo ikke norske menyer engang så der var dessverre ikke mye og hente Leif Endret 16. april 2010 av backstabber Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Question angående iphone: Koster det penger når "stedstjenester" brukes? Tenkte på GPS-programmer og kompass. Endret 16. april 2010 av Villanden Lenke til kommentar
psyched Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Det lurer jeg og på, Villanden. Noen som har en god start til en engelsk krim. Skal levere inn en krim på mandag på minst 1,5 sider, og jeg sliter med å komme i gang. Om noen har en hel tekst går det også bra Om dere har noe på PCen så send det på pm Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Det bruker mobilnettet, så hvis du ikke har gratis datatrafikk så koster det. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Så nettopp de tyve første minuttene av Splinter Cell: Conviction, og det spillet ser sweeet ut! Tenkte jeg skulle klare meg med Red Dead Redemption og Alan Wake frem til høsten, men nå spørs det.. Jeg spilte ca en halvtime i begynnelsen av mars ^_^ Men spillet ligger forøvrig klar til bruk nå, skal bare gjøre meg ferdig med Uncharted 2. ZOMFG!!! Awesome video http://www.newground...tal/view/509092 Fantastisk. Jeg blir grønn av misunnelse når jeg ser hva folk klarer å lage. Endret 16. april 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Takk, Lalandandandand. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Første arbeidsdag unnagjort, deilig med helg! Vil du være med å starte et rockeband AltF4? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Tja, har da spilt i ett før og har en kamerat som driver plateselskap så det høres ut som en lett vei til rikdom og berømmelse. Hvordan det? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Bare lurte jeg. hva slags instrument spiller du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå