Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Som Laland sa; Rett og slett awesome! God natt for andre gang, men denne gangen mener jeg det ^^BTW: Er det noen som vet hvor lang leveringstid komplett pleier å ha. Bestilte skjermkort for to dager siden (tre i morra) og har ikke fått melding om at det var sendt ennå og varen var på lager.
Jeg har aldri opplevd at en pakke fra komplett har tatt lenger en 3 hele dager faktisk!

Håper at de bare har glemt å sende mailen så jeg får den i dag ^^

Æsj, får ikke sove : \ Kommer til å bli tøft å stå opp i morgenEdit: Oh, Laland har faktisk tatt igjen Atsjonas i antall svar i SO :o Å se på den listen er egentlig litt trist. Mange personer som har droppa ut!

Hvor er den listen?

Endret av Craxdm
Lenke til kommentar
Som Laland sa; Rett og slett awesome! God natt for andre gang, men denne gangen mener jeg det ^^BTW: Er det noen som vet hvor lang leveringstid komplett pleier å ha. Bestilte skjermkort for to dager siden (tre i morra) og har ikke fått melding om at det var sendt ennå og varen var på lager.
Jeg har aldri opplevd at en pakke fra komplett har tatt lenger en 3 hele dager faktisk!

Håper at de bare har glemt å sende mailen så jeg får den i dag ^^

JAA!! Fikk melding om at den var klar for henting :) Nå er dagen min reddet. Må prøve det på crysis senere ^^

EDIT: Ferdig med norskprøve nå :)

Endret av Craxdm
Lenke til kommentar

Argh, jeg har så lyst til å DRA TIL en jente i klassen. Hun er det mest høylytte mennesket i verden. Læreren spør meg om noe, og jeg svarer i normal stemmehøyde, og hun hyler ut "Å, JEG HØRER MYE AV HVA HUN SIER!". Ja, bitch, hvis du hadde holdt kjeft og hørt etter hadde du hørt hva jeg sa.

Lenke til kommentar

Argh, jeg har så lyst til å DRA TIL en jente i klassen. Hun er det mest høylytte mennesket i verden. Læreren spør meg om noe, og jeg svarer i normal stemmehøyde, og hun hyler ut "Å, JEG HØRER MYE AV HVA HUN SIER!". Ja, bitch, hvis du hadde holdt kjeft og hørt etter hadde du hørt hva jeg sa.

Ohlord. Hu der kjenner jeg! Hu heter Caroline og er blond og hu var like bitch på ungdomskolen.

Lenke til kommentar

Har problemer med å installere Super Mario på kalkulatoren... :(

Har du riktig programvare?

Har lasta ned MirageOS, men Mario-filen vises bae i PRGM-mappen og ikke inne på MirageOS. TI-84 Plus kalkis, btw. Så jepp, jeg har fulgt alle instruksjoner.

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Har problemer med å installere Super Mario på kalkulatoren... :(

Har du riktig programvare?

Har lasta ned MirageOS, men Mario-filen vises bae i PRGM-mappen og ikke inne på MirageOS. TI-84 Plus kalkis, btw. Så jepp, jeg har fulgt alle instruksjoner.

Har du rekonfigurert routeren din til riktig ip?

Også er det viktig at du renamer mappen mellom hver gang du skal spille eller så vil det ikke funke.

Lenke til kommentar

Ohlord. Hu der kjenner jeg! Hu heter Caroline og er blond og hu var like bitch på ungdomskolen.

Haha faen jeg lo.

Hun heter Sarah Victoria og fikk pupper til attenårsdagen.

Og brått ble det hele bare trist.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...