nubbiz Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Drake er teit på crushing! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Som Laland sa; Rett og slett awesome! God natt for andre gang, men denne gangen mener jeg det ^^BTW: Er det noen som vet hvor lang leveringstid komplett pleier å ha. Bestilte skjermkort for to dager siden (tre i morra) og har ikke fått melding om at det var sendt ennå og varen var på lager.Jeg har aldri opplevd at en pakke fra komplett har tatt lenger en 3 hele dager faktisk! Håper at de bare har glemt å sende mailen så jeg får den i dag ^^ Æsj, får ikke sove : \ Kommer til å bli tøft å stå opp i morgenEdit: Oh, Laland har faktisk tatt igjen Atsjonas i antall svar i SO :o Å se på den listen er egentlig litt trist. Mange personer som har droppa ut! Hvor er den listen? Endret 15. april 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Takk for alle komplimenter! Backstabber: Skal ta bilder av hele armen i løpet av dagen, da får du se Windrunner. ^_^ Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Som Laland sa; Rett og slett awesome! God natt for andre gang, men denne gangen mener jeg det ^^BTW: Er det noen som vet hvor lang leveringstid komplett pleier å ha. Bestilte skjermkort for to dager siden (tre i morra) og har ikke fått melding om at det var sendt ennå og varen var på lager.Jeg har aldri opplevd at en pakke fra komplett har tatt lenger en 3 hele dager faktisk! Håper at de bare har glemt å sende mailen så jeg får den i dag ^^ JAA!! Fikk melding om at den var klar for henting Nå er dagen min reddet. Må prøve det på crysis senere ^^ EDIT: Ferdig med norskprøve nå Endret 15. april 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Den listen får du opp ved å trykke på innlegg antallet til denne tråden i Småprat subforume Craxdm. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Arrg, dårlig middag i dag komle/raspeball do not like. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Argh, jeg har så lyst til å DRA TIL en jente i klassen. Hun er det mest høylytte mennesket i verden. Læreren spør meg om noe, og jeg svarer i normal stemmehøyde, og hun hyler ut "Å, JEG HØRER SÅ MYE AV HVA HUN SIER!". Ja, bitch, hvis du hadde holdt kjeft og hørt etter hadde du hørt hva jeg sa. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Gjør det. Har også en i klassen som irriterer meg, han spør samme spørsmål som er blitt svart på rett etter det. Må nesten ta *facepalm* hver gang. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 edition.cnn.com/video/#/video/offbeat/2010/04/14/moos.psycho.dog.man.cnn?iref=allsearch Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Jeg ser jeg må snart begynne og skrive i fra jobb for og holde oppe MIn awesome postcount i tråden ;D Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Argh, jeg har så lyst til å DRA TIL en jente i klassen. Hun er det mest høylytte mennesket i verden. Læreren spør meg om noe, og jeg svarer i normal stemmehøyde, og hun hyler ut "Å, JEG HØRER SÅ MYE AV HVA HUN SIER!". Ja, bitch, hvis du hadde holdt kjeft og hørt etter hadde du hørt hva jeg sa. Ohlord. Hu der kjenner jeg! Hu heter Caroline og er blond og hu var like bitch på ungdomskolen. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Har problemer med å installere Super Mario på kalkulatoren... Har du riktig programvare? Har lasta ned MirageOS, men Mario-filen vises bae i PRGM-mappen og ikke inne på MirageOS. TI-84 Plus kalkis, btw. Så jepp, jeg har fulgt alle instruksjoner. Endret 15. april 2010 av Mokko Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Ohlord. Hu der kjenner jeg! Hu heter Caroline og er blond og hu var like bitch på ungdomskolen. Hun heter Sarah Victoria og fikk pupper til attenårsdagen. Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 edition.cnn.com/video/#/video/offbeat/2010/04/14/moos.psycho.dog.man.cnn?iref=allsearch Lol Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Har problemer med å installere Super Mario på kalkulatoren... Har du riktig programvare? Har lasta ned MirageOS, men Mario-filen vises bae i PRGM-mappen og ikke inne på MirageOS. TI-84 Plus kalkis, btw. Så jepp, jeg har fulgt alle instruksjoner. Har du rekonfigurert routeren din til riktig ip? Også er det viktig at du renamer mappen mellom hver gang du skal spille eller så vil det ikke funke. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Nå er jeg kjempeglad! Nytt skjermkort er bra for humøret ^_^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Argh, jeg har så lyst til å DRA TIL en jente i klassen. Hun er det mest høylytte mennesket i verden. Læreren spør meg om noe, og jeg svarer i normal stemmehøyde, og hun hyler ut "Å, JEG HØRER SÅ MYE AV HVA HUN SIER!". Ja, bitch, hvis du hadde holdt kjeft og hørt etter hadde du hørt hva jeg sa. Ohlord. Hu der kjenner jeg! Hu heter Caroline og er blond og hu var like bitch på ungdomskolen. Haha faen jeg lo. Ohlord. Hu der kjenner jeg! Hu heter Caroline og er blond og hu var like bitch på ungdomskolen. Hun heter Sarah Victoria og fikk pupper til attenårsdagen. Og brått ble det hele bare trist. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Imorgen bytter jeg ut Navlife(sov lenge, spill masse og drikk i ukedagene) med malerlife(skrap gammal tapet av veggen, stå opp klokka 04:30, ikke drikk på hverdager) Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Gratulerer med ny jobb da i hvert fall! Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Joa tusen takk Har ikke sagt meg opp i den gamle, men alt raser sammen i maskineringsnorge. Så jeg snur puklene mine mot byggebransjen. Edit: Dobbelkonsonant, jeg slet med ballord og strekkord på barneskolen. Endret 15. april 2010 av Mammakamel v2.0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå