Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fint, ja. Det er bare forbokstaven. Jeg skal ut nå og kan tusle med bare t-skjorte. Fint nydelig fantastisk sol-vær.

Apropos t-skjorte:

6dollarshirts.com/t-shirts/Trololo-p-11382.html

Den (og ein del andre t-skjorter) vart bestilt for ei vekes tid sidan, bør dukke opp i postkassen snart :D

Hva slags størrelser er det man skal operere med når man bestiller fra statene? Jeg er vant til å kjøpe XL her i Norge fordi jeg er en høy dude, men i statene så betyr vel XL at man veier rundt omkring 376 kilo og trenger t-skjorter på størrelser med norske elefanter. Har bestilt en Large fra Spreadshirt for å se hvordan den er i forhold til den skjorta jeg har i XL fra samme sted, men det er jo så mange forskjellige t-skjorte typer og målemetoder at jeg blir gal når jeg skal bestille.

Lenke til kommentar

Vel, i butikk i USA var det eit helvete å finne bukser som passa (omtrent alt var "Modern Fit", "Loose fit", "Comfort fit" og andre meir positivt lada uttrykk for "Fat fit"). Forøvrig er 3XL til 5XL slett ikkje uvanlig... huh.gif

For t-skjortene på den sida der gjekk eg berre ut i frå size charts. Mål lengde frå nakken og ned på ei t-skjorte du allereie har som passar bra og mål rundt brystkassen (over den breiaste delen, of course) og velg størrelse ut i frå det.

Lenke til kommentar

Har et par skjorter fra 6dollarshirts, skal se hva slags størrelse jeg har.

M. Lang i livet og kort i armene.

La det være sagt: du får t-skjorter til 6 dollar. Trykket famler og gulner litt (hvitt trykk i hvert fall), og skjorta blir mindre behagelig etter noen vask. Slaskete liksom.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

4chan.org..?

Jeg har også 1559 bilder i mappen med morosomme bilder. :D

Hva skal du med de bildene?

Hvis jeg kjeder meg eller trenger noe å le av så har jeg de bildene.

Jeg synes Technology impaired duck er best, men bachelor frog er ikke langt unna. Nå har de også begynt med bachelorette frog.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...