Eplefe Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Jeg foretrekker grønt. Dessuten ville jeg ha grønn og svart tutu, og da blir det teit med rødt på toppen. Hehe. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Fikk nesten litt lyst på denne på leggen. Ganske simpel, men fremdeles litt kul! B) Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Du får ikke ta Konamikoden, det er min store drøm å feste den til det ene benet og det får ingen andre i hele verden gjøre! Endret 13. april 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Jeg foretrekker grønt. Dessuten ville jeg ha grønn og svart tutu, og da blir det teit med rødt på toppen. Hehe. Joda, kult med grønt også. Fikk nesten litt lyst på denne på leggen. Ganske simpel, men fremdeles litt kul! B) Jeg ville tro den ville bli til en oval svart greie på leggen din om du tar den. Med de linjene som sitter så tett vil den kanskje sige noe sammen. Den kommer sannsynligvis til å se ut som en stor oval ring med en oval flekk i midten. Endret 13. april 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 http://www.vgtv.no/?id=29748&category=1 Sånn vil jeg fange og ha på veggen! Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 What? Hadde jeg aldri trodd.. xD Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Nei, skal man legge seg da eller? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Meh. Jeg har akkurat hørt resultatet av julekaraoken, forresten. Fantastiske saker. ^_^ Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Er på vei, har akkurat dissekert og støvsugd laptopen. Må bare skru alt på plass (les: få lillebroren min til å gjøre det). Jeg angrer på at jeg feiga ut nå, altså! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Hehe ok. Ja, det har du all grunn til. Event of the year. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 HVA?! Ble det ingen deit? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Hvor har du tatt det i fra? Neste lørdag. Det vil sette julekaraoken i skyggen for min del i hvert fall. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Mine foreldre har vært på Pink Floyd-konsert i Oslo. Mange år siden nå, var ikke så lenge etter at The Divison Bell ble sluppet tror jeg. Douglas Adams, forfatteren av blant annet «Haikerens guide til galaksen», var en personlig venn av David Gilmour og ble på sin 42-års dag invitert til å opptre som gjesteartist på en av bandets konserter i London i 1994. Han spilte venstrehendt rytmegitar på låtene «Brain Damage» and «Eclipse». Det sies at Adams fikk velge tittelen på dette albumet ved å velge ord fra sangtekstene på albumet. Haha så fett Endret 13. april 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Hvis jeg hadde vært gal nå, hadde jeg villet flå deg og kledd meg i skinnet ditt. Men det er jeg altså ikke. Hehe. Heh... :< Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Kan jeg ikke få en vaffel først i hvert fall? Med «Marooned» vant Pink Floyd en Grammy-pris for beste instrumentallåt. Det er første gang Pink Floyd har vunnet en Grammy. Som eneste sted i verden ble låten også fremført live på Pink Floyds to konserter på Valle Hovin i Oslo i 1994. Hihi. Endret 13. april 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Hvor har du tatt det i fra? Neste lørdag. Det vil sette julekaraoken i skyggen for min del i hvert fall. Lemon sa hu angrer på at hun feiga ut i innlegget over mitt, så jeg trodde hun mente det lille treffet dere skal ha. Hun mente vel julekaraoken kanskje...? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Du skal få så mange vafler du bare orker hvis du tar meg med bak huset og gir meg et nakkeskudd. Jeg mistenker at vifta har røket. Hvor har du tatt det i fra? Neste lørdag. Det vil sette julekaraoken i skyggen for min del i hvert fall. Lemon sa hu angrer på at hun feiga ut i innlegget over mitt, så jeg trodde hun mente det lille treffet dere skal ha. Hun mente vel julekaraoken kanskje...? Jeg mente selvsagt julekaraoken - hvem ville vel tørre å svikte en mod? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå