Mokko Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Det er awesome. Skal has. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 God morgen, forumfolk. Er fremme på skolen nå. Det var så vidt jeg kom meg av toget etter å ha blundet litt, oh har egentlig mest lyst til å bare legge meg ned å sove igjen. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Sto opp klokken seks, jeg. Det er jaggu ikke ofte! Men nå er jeg lys våken og klar for skolen bortsett fra at jeg egentlig er litt trøtt samtidig som jeg er lys våken. Bra vi starter med tre timer fri, aka entrepenørskap. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Hmm...får vel komme meg til gymmen jeg da. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Opera Mini var jo bare tungvindt på sider som VG. Enten er man zoomet helt inn eller helt ut, noe som resulterer i at man enten må scrollerne forferdelig mye eller ikke klare å lese noe. Om jeg snur telefonen sidelengs tilpasser den heller ikke siden. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Men den laster sider innmari mye raskere, bruker mindre trafikk og alt det andre er bare vanesaker. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Jeg så nettopp et ekorn. ^^ Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Blitt tatt bilde av på skolen nå <_< Skal ikke kjøpe det hvertfall det kan de glemme. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Hehe... uff. Har aldri hatt sansen for det jeg heller. ...men du kunne jo kjøpt det til meg. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Hehe, du vil ha bilde av meg i skole uniformen min. Tror ikke det Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Ja, hvorfor ikke. Gutter i uniform U know. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Jaja. Kanskje you never know Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Melder meg på et bilde jeg også Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Flørtingen til Bloodlines og Ehtram er så søt! Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Opera Mini var jo bare tungvindt på sider som VG. Enten er man zoomet helt inn eller helt ut, noe som resulterer i at man enten må scrollerne forferdelig mye eller ikke klare å lese noe. Om jeg snur telefonen sidelengs tilpasser den heller ikke siden. http://www.vg.no/iphone . Oh yeah. Virker som en grei nettleser til jegtelefonen. Endret 13. april 2010 av Sadfez Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Endelig fått koblet opp den nye pc skjermen jeg fikk i går. Bestilt torsdag og ankom i går kveld, og gud som jeg nyter den nye 24 tommeren Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Endelig fått koblet opp den nye pc skjermen jeg fikk i går. Bestilt torsdag og ankom i går kveld, og gud som jeg nyter den nye 24 tommeren Hva slags skjerm har du kjøpt, og hvor mye kostet den? Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Flørtingen til Bloodlines og Ehtram er så søt! Hehe er vel det . Kjøpt ny klær i dag, lenge siden jeg har gjort det, men trengte vel litt fornying av klær. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Hehe er vel det . Kjøpt ny klær i dag, lenge siden jeg har gjort det, men trengte vel litt fornying av klær. Nye klær er alltid awesome. Holder på å designe/få sydd en Rammstein-kjole til konserten i juni. Er dere to shærster? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Samme her. Torsdagslønninga skal gå for det meste til klær. Fant ut at det var på tide da skapet mitt nesten var tomt etter å ha hivd ut alt som var for smått eller noe annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå