Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høres ut som en ide. Ikke at jeg sliter med å betale utgiftene mine slik som det er nå da jeg får både studielån og AAP, men skal finne meg en større leilighet nå i sommer/høst. Da kan de pengene komme godt med. :)

 

Edit: Her står forresten det du trenger å vite om bostøtte. http://www.husbanken.no/Venstremeny/Bostotte/Soke%20bostotte/Hvem%20kan%20fa%20bostotte.aspx

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Gratulerer. Obvious spørsmål krever svar. Hvor stort, hvor mye og hvor mange?

 

Takk!

55 Kvm, 8500 og 2. Flytter inn med dama, var enten det eller å slå opp. Klarte ikke slå opp så da flytter jeg inn med hu.

 

Gratulerer! Flott at det ordnet seg med kjærlighetslivet og greier da :)

 

Og Lemon, du må da ikke linke sånt! :( Jeg foretrekker å leve inni min lille boble og ignorere fæle ting som det der, i alle fall inntil videre.

Lenke til kommentar

Tja Harald Eia belyser ikke saken på en så veldig objektiv måte. Fordelingen mellom arv og miljø er ca 50/50.

 

Såpass ja. Hvor stor er kåken?

 

BTW!! Future World Music

New website coming soon!

 

Our new website will allow clients to search, audition and download our entire catalog as well as unreleased tracks.

 

Yay, gode nyheter for alle FWM-fans. :D

 

Kåken er et sted mellom 25 og 30 kvadratmeter. Men så er strøm, internett og tv inkludert. Var det billigste jeg fant i dette området.

Lenke til kommentar

Tja Harald Eia belyser ikke saken på en så veldig objektiv måte. Fordelingen mellom arv og miljø er ca 50/50.

 

Såpass ja. Hvor stor er kåken?

 

BTW!! Future World Music

New website coming soon!

 

Our new website will allow clients to search, audition and download our entire catalog as well as unreleased tracks.

 

Yay, gode nyheter for alle FWM-fans. :D

 

Kåken er et sted mellom 25 og 30 kvadratmeter. Men så er strøm, internett og tv inkludert. Var det billigste jeg fant i dette området.

Det er ikke dårlig med den leia da, om du får alt det der i tillegg. Grei størrelse også for en person.

Lenke til kommentar

Makes sense når de vil ha deg til å følge med noe. Heller det enn barrierer eller områder på radaraen som sier meter etc.

 

Oppdraget er: Drep mannen i bilen foran deg.

 

Bilen er udødelig frem til et visst punkt, du kan kjøre så ræva/bra du bare vil siden farten hans justeres etter egen hastighet, dekkene hans sprekker ikke og bilen hans skyter plutselig fart når man nærmer seg(ofte i en sving, da ser det veldig merkelig ut).

 

Det er så scriptet at man kan tegne triggerstreker i asfalten.

 

Skjønte ikke det med barrierer og radarer

 

Edit: Skrev om posten litt, så rart ut.

Endret av Mammakamel v2.0
Lenke til kommentar

Makes sense når de vil ha deg til å følge med noe. Heller det enn barrierer eller områder på radaraen som sier meter etc.

 

Oppdraget er: Drep mannen i bilen foran deg.

 

Bilen er udødelig frem til et visst punkt, du kan kjøre så ræva/bra du bare vil siden farten hans justeres etter egen hastighet, dekkene hans sprekker ikke og bilen hans skyter plutselig fart når man nærmer seg(ofte i en sving, da ser det veldig merkelig ut).

 

Det er så scriptet at man kan tegne triggerstreker i asfalten.

 

Skjønte ikke det med barrierer og radarer

 

Edit: Skrev om posten litt, så rart ut.

 

Mye derfor jeg generelt misliker bilspill. Særlig 'arkade' lignende bilspill som Need for Speed Underground er helt grusomt urealistiske på dette punktet. Spillet er lagt opp slik at du aldri skal kunne ligge mer enn noen få sekunder bak eller foran motstanderen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...