Cloudemyx Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Det skal jeg gjøre. Du kan jo bare søke du også. Er bare noen papirer du skal fylle ut også skal du legge ved noen andre papirer. Husker ikke hvilke nå, men det er ikke så mye pes egentlig. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Høres ut som en ide. Ikke at jeg sliter med å betale utgiftene mine slik som det er nå da jeg får både studielån og AAP, men skal finne meg en større leilighet nå i sommer/høst. Da kan de pengene komme godt med. Edit: Her står forresten det du trenger å vite om bostøtte. http://www.husbanken.no/Venstremeny/Bostotte/Soke%20bostotte/Hvem%20kan%20fa%20bostotte.aspx Endret 12. april 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Det er verdt å prøve iallefall. Hvor mye betaler du i leie nå? Lenke til kommentar
Error Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Gratulerer. Obvious spørsmål krever svar. Hvor stort, hvor mye og hvor mange? Takk! 55 Kvm, 8500 og 2. Flytter inn med dama, var enten det eller å slå opp. Klarte ikke slå opp så da flytter jeg inn med hu. Gratulerer! Flott at det ordnet seg med kjærlighetslivet og greier da Og Lemon, du må da ikke linke sånt! Jeg foretrekker å leve inni min lille boble og ignorere fæle ting som det der, i alle fall inntil videre. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Men jeg blir så lei meg selv, og da må jeg liksom vite at andre lar seg påvirke av det, de óg. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Det er verdt å prøve iallefall. Hvor mye betaler du i leie nå? Rett i underkant av 5000 per måned. Bwaaah. Huff, han var en virkelig helt. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Såpass ja. Hvor stor er kåken? BTW!! Future World Music New website coming soon! Our new website will allow clients to search, audition and download our entire catalog as well as unreleased tracks. Endret 12. april 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
psyched Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Elsker jobben min Er ikke mange 16 åringer (var 15 når jeg fikk den) som får jobbe i elektrobutikk Er slack og bare surfe på nettet og behandle kunder. Så hjernevask nå, Harald Eia FTW! Arv > miljø Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Tja Harald Eia belyser ikke saken på en så veldig objektiv måte. Fordelingen mellom arv og miljø er ca 50/50. Såpass ja. Hvor stor er kåken? BTW!! Future World Music New website coming soon! Our new website will allow clients to search, audition and download our entire catalog as well as unreleased tracks. Yay, gode nyheter for alle FWM-fans. Kåken er et sted mellom 25 og 30 kvadratmeter. Men så er strøm, internett og tv inkludert. Var det billigste jeg fant i dette området. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Å ha http://welcometointernet.org/ som startside er det morsomste jeg har gjort. Før var det http://trommelyd.no, men dette er en mer enn verdig arvtager. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Tja Harald Eia belyser ikke saken på en så veldig objektiv måte. Fordelingen mellom arv og miljø er ca 50/50. Såpass ja. Hvor stor er kåken? BTW!! Future World Music New website coming soon! Our new website will allow clients to search, audition and download our entire catalog as well as unreleased tracks. Yay, gode nyheter for alle FWM-fans. Kåken er et sted mellom 25 og 30 kvadratmeter. Men så er strøm, internett og tv inkludert. Var det billigste jeg fant i dette området. Det er ikke dårlig med den leia da, om du får alt det der i tillegg. Grei størrelse også for en person. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Der er jeg fullstendig enig Laland. Hadde den siden hatt en metallisk stemme so sa "Welcome to the Internett" i tillegg hadde vært helt perfekt. ^_^ Edit: Nei det er ikke dårlig, mye grunnet at det er broren min som eier den. Endret 12. april 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Gta 4 har verdensrekorden i cathup-strikk i gameplayet sitt. Kjører man fortere enn den man følger kommer det busser og lastebiler fykende ut fra hvert hjørne til du treffer de(de kommer i 100 og svinger mot deg). Kjører du for sakte går plutselig bilen du følger etter i 2kmt. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Makes sense når de vil ha deg til å følge med noe. Heller det enn barrierer eller områder på radaraen som sier meter etc. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Makes sense når de vil ha deg til å følge med noe. Heller det enn barrierer eller områder på radaraen som sier meter etc. Oppdraget er: Drep mannen i bilen foran deg. Bilen er udødelig frem til et visst punkt, du kan kjøre så ræva/bra du bare vil siden farten hans justeres etter egen hastighet, dekkene hans sprekker ikke og bilen hans skyter plutselig fart når man nærmer seg(ofte i en sving, da ser det veldig merkelig ut). Det er så scriptet at man kan tegne triggerstreker i asfalten. Skjønte ikke det med barrierer og radarer Edit: Skrev om posten litt, så rart ut. Endret 12. april 2010 av Mammakamel v2.0 Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Makes sense når de vil ha deg til å følge med noe. Heller det enn barrierer eller områder på radaraen som sier meter etc. Oppdraget er: Drep mannen i bilen foran deg. Bilen er udødelig frem til et visst punkt, du kan kjøre så ræva/bra du bare vil siden farten hans justeres etter egen hastighet, dekkene hans sprekker ikke og bilen hans skyter plutselig fart når man nærmer seg(ofte i en sving, da ser det veldig merkelig ut). Det er så scriptet at man kan tegne triggerstreker i asfalten. Skjønte ikke det med barrierer og radarer Edit: Skrev om posten litt, så rart ut. Mye derfor jeg generelt misliker bilspill. Særlig 'arkade' lignende bilspill som Need for Speed Underground er helt grusomt urealistiske på dette punktet. Spillet er lagt opp slik at du aldri skal kunne ligge mer enn noen få sekunder bak eller foran motstanderen. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Mario Kart 64 er et glimrende eksempel. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Bønner i tomatsaus er digg! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Å være førstemann er awesome. Nå skal jeg lage 3D-grafer i Excel! Wotwot! Edit: For dem med iPhone/iPod Touch/iPad: Opera Mini er tilgjengelig i AppStore! Endret 13. april 2010 av Laland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå